Jij kan naar onzquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:27 schreef Psyduck het volgende:
Bro code
Geef dan gewoon toe dat het spel te moeilijk voor je is
Ik heb jou nooit gemogen, Psyduck.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:27 schreef Psyduck het volgende:
Bro code
Geef dan gewoon toe dat het spel te moeilijk voor je is
Klachten kunnen per post. De postbus wordt elke donderdag geleegd.quote:
Of wat ik eerder zei, de robot doen waarbij de ander met een "stil" vingertje eromheen rentquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Al moet ik toegeven dat als je 2vs2 doet. Het samen synchroon juichen dmv de arm te zwaaien erg grappig is.
Sowieso is bij 2vs2 het irl trollen bij doelpunten een heel belangrijk punt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of wat ik eerder zei, de robot doen waarbij de ander met een "stil" vingertje eromheen rent
Heerlijk
Voor vragen kunt u zich hier richten tot dhr. Lakitu, hoofd bedrijfsvoering Laki International.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef Otis2.0 het volgende:
De FIFA-Bro Code v1.4 is eigendom van Otis Inc., onderdeel van Laki International B.V. Alle rechten voorbehouden.
Dus:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sowieso is bij 2vs2 het irl trollen bij doelpunten een heel belangrijk punt.
Ik zou die regel niet toevoegen, ik stond namelijk zie: vorige week eens 6-1 voor maar uiteindelijk heb ik het tot 6-4 laten komen. De schande dat wel, maar een potje is nog niet gespeeld.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Jammer, maar zo hoort het. 3-0 is een schandaal en degene die het zo ver heeft laten komen moet zich schamen. Wel heb ik de regels verduidelijkt.
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:11 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Ik zou die regel niet toevoegen, ik stond namelijk zie: vorige week eens 6-1 voor maar uiteindelijk heb ik het tot 6-4 laten komen. De schande dat wel, maar een potje is nog niet gespeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |