Jantje is 3-0. Geen 4-1, 5-2 of 6-3.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:38 schreef Skylark. het volgende:
Bij ons stoppen we niet bij een jantje, en een jantje noemen we een verschil van 3 doelpunten.
De kunst van het op de juiste manier juichen is iets moois. Zij dient niet aan banden te worden gelegd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:48 schreef Rectum het volgende:
Ik mis iets over juichen. Dat is pas irritant.
Pek en veren voor deze schavuitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:49 schreef Forskneck het volgende:
bij artikel 2 scoor ik gewoon hoor... moet je maar goed uit trappen
Rest ben ik het mee eens
Ik kijk nog liever naar een herhaling dan naar dat kutgejuich.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De kunst van het op de juiste manier juichen is iets moois. Zij dient niet aan banden te worden gelegd.
Gebeurt toch ook weleens in het echt, ga je toch ook niet staan huilen van: "ja maar dat is niet eerlijk, dat ging fout".quote:
Eenschquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:52 schreef Kingside het volgende:
Prima code alleen is inderdaad 2.1 gewoon een grove fout die een speler van niveau nooit zal maken en derhalve mag er gewoon gescoord worden door de inkomende spits in mijn optiek.
Zo wil je toch niet winnen. Het is gewoon not done om op zo'n manier de overwinning binnen te halen, aangezien het gewoon automatisme is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:52 schreef Kingside het volgende:
Prima code alleen is inderdaad 2.1 gewoon een grove fout die een speler van niveau nooit zal maken en derhalve mag er gewoon gescoord worden door de inkomende spits in mijn optiek.
Natuurlijk is het een fout. Het gaat me er echter meer om dat een speler tijdens de herhaling van een schot dat over/naast ging herhaaldelijk probeert door te drukken waardoor hij plotseling onbedoeld een pass kan geven. Dit dient beschermd te worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:52 schreef Kingside het volgende:
Bullshit. Dat juichen ziet er sowieso al niet uit en is bij 99% verschrikkelijk. Eerst zo lang mogelijk over het veld rennen en dan een robot oid. Gewoon compleet aan banden leggen, er is geen juiste manier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De kunst van het op de juiste manier juichen is iets moois. Zij dient niet aan banden te worden gelegd.
Met vrienden hebben we altijd de afspraak dat de eerste bal vrij is en dat we bij die eerste pass van de keeper niet opjagen, maar online doet 9 op de 10 mensen het wel. Als ik merk dat iemand het bij mij steeds probeert schiet ik hem er bij hem gewoon in hoor als hij die fout maakt, al zal ik niet van die rondjes gaan rennen, net buiten beeld gaan staan etc om de bal te stelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo wil je toch niet winnen. Het is gewoon not done om op zo'n manier de overwinning binnen te halen, aangezien het gewoon automatisme is.
Volgens mij bedoelt Otis in het echt juichen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels doorgelezen, ben het met bijna alles eens, maar op 2 punten ook absoluut niet:
[..]
Bullshit. Dat juichen ziet er sowieso al niet uit en is bij 99% verschrikkelijk. Eerst zo lang mogelijk over het veld rennen en dan een robot oid. Gewoon compleet aan banden leggen, er is geen juiste manier.
[..]
Met vrienden hebben we altijd de afspraak dat de eerste bal vrij is en dat we bij die eerste pass van de keeper niet opjagen, maar online doet 9 op de 10 mensen het wel. Als ik merk dat iemand het bij mij steeds probeert schiet ik hem er bij hem gewoon in hoor als hij die fout maakt, al zal ik niet van die rondjes gaan rennen, net buiten beeld gaan staan etc om de bal te stelen.
Ah, het juichen in-game. Ik dacht het zelf juichen na een goal. Rondjes rennen door de kamer enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels doorgelezen, ben het met bijna alles eens, maar op 2 punten ook absoluut niet:
[..]
Bullshit. Dat juichen ziet er sowieso al niet uit en is bij 99% verschrikkelijk. Eerst zo lang mogelijk over het veld rennen en dan een robot oid. Gewoon compleet aan banden leggen, er is geen juiste manier.
[..]
Met vrienden hebben we altijd de afspraak dat de eerste bal vrij is en dat we bij die eerste pass van de keeper niet opjagen, maar online doet 9 op de 10 mensen het wel. Als ik merk dat iemand het bij mij steeds probeert schiet ik hem er bij hem gewoon in hoor als hij die fout maakt, al zal ik niet van die rondjes gaan rennen, net buiten beeld gaan staan etc om de bal te stelen.
Die move van Crouch is wel dodelijk. Nog nooit gekeken hoe je dat in kunt stellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, het juichen in-game. Ik dacht het zelf juichen na een goal. Rondjes rennen door de kamer enzo. Het FIFA-juichen is pure kanker inderdaad.
Punt erbij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, het juichen in-game. Ik dacht het zelf juichen na een goal. Rondjes rennen door de kamer enzo. Het FIFA-juichen is pure kanker inderdaad.
Qua gameplay is het ook verre van perfect. Maar het blijft een briljant spel om met vrienden te spelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef OmniRocket het volgende:
FIFA blijft gewoon slecht geprogrammeerd... En kan op zoveel punten beter.
Neem het punt over het doordrukken bij de statistieken. Bij FIFA 2003 had je bijvoorbeeld statistieken in de rust en ging die pas door als beiden gedrukt hadden. Ze zouden hier een pauze van 30 seconden van moeten maken zodat je evt. ook kan wisselen. En dat er dan niet door een van de twee oneindig gewacht kan worden.
Als je trouwens een bal kort neemt als er een speler tussen staat is dat gewoon dom!
Herhalingen zijn alleen leuk bij bijzondere goals of wereldgoals.. Doelpunten die je niet elke dag ziet.
En mensen die vroegtijdig stoppen met wedstrijden. Probeer gewoon altijd om toch nog een doelpuntje mee te pikken, anders wordt je nooit beter als je vroegtijdig opgeeft!
Pathetisch.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:14 schreef kristyle het volgende:
Niets zo leuk als je tegenstanders woester en woester te zien worden omdat jij de bal ongrijpbaar voor hem maakt op je eigen helft.
Bal rondtikken op je eigen helft waar de bal heel af en toe afgepakt kan wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:14 schreef kristyle het volgende:
Niets zo leuk als je tegenstanders woester en woester te zien worden omdat jij de bal ongrijpbaar voor hem maakt op je eigen helft.
En die regel van een door de AI veroorzaakte penalty is gewoon zwak, het hoort erbij.
Als je veel speelt tegen je vrienden, weet je wel wie de beste is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bal rondtikken op je eigen helft waar de bal heel af en toe afgepakt kan worden
Dat is ten eerste onsportief, en ten tweede laat het ook zien wat voor een watje je zelf bent omdat je bang bent dat de ander beter dan je is en scoort.
ja tot en met 6 ja, toen werd FIFa beter.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef kristyle het volgende:
[..]
Als je veel speelt tegen je vrienden, weet je wel wie de beste is.
En als je zelf niet bij de betere spelers hoort en je ze dan op deze manier op hun zenuwen werkt is dat heel mooi om te zien.
Trouwens ik heb het over pes, niet fifa
pes is veel leuker tegen vrienden dan fifa.
Tegen de cpu wel ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ja tot en met 6 ja, toen werd FIFa beter.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef Tim86 het volgende:
DIe Jantje regel is er niet omdat het na een 3-0 voor rust geen wedstrijd meer kan worden, maar omdat het een vernedering is waarbij je automatisch verloren hebt. Zo hadden we vroeger ook 11-0 bij tafeltennis op de camping
Deze motie ondersteun ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef SamEnMoos het volgende:
Misschien zou je er aan toe moeten voegen dat het niet toegestaan is om het spel te pauzeren als de ander aan de bal is, en al helemaal niet als die in de buurt van het doel is!
ZEER TERECHT! Dat ik hier niet zelf aan dacht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef SamEnMoos het volgende:
Misschien zou je er aan toe moeten voegen dat het niet toegestaan is om het spel te pauzeren als de ander aan de bal is, en al helemaal niet als die in de buurt van het doel is!
Juist. Walgelijker als onverwacht op pauze duwen kan het niet worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef SamEnMoos het volgende:
Die "Jantje"-regel is kut en past ook niet bij die andere regel dat je nooit mag stoppen met een wedstrijd.
De rest van de regels zijn wel OK, maar iedereen heeft toch zijn eigen FIFA bro-code?
Ik heb het meegemaaktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Dat doe je toch niet met vrienden?
Toegevoegd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef SamEnMoos het volgende:
Niet zo janken, gewoon die bal de kruising in jagen als de keeper hem per ongeluk in je voeten speelt.quote:Artikel 2:
1. Indien een FIFA-speler de keeper per ongeluk een achterbal in de voeten van de spits van de tegenstander passt, is het deze tegenstander ten strengste verboden te scoren.
2. Indien een verdedigende actie van een speler, niet bestuurd door de FIFA-speler maar door de AI (hierbij valt te denken aan een sliding), leidt tot een strafschop, is de nemer van deze strafschop verplicht deze door het midden te nemen; de keeper zal blijven staan en de strafschop wordt gestopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |