Zie het eerste topicquote:
Kun je mij een aantal bedrijven linken danwel PMèn die jou aantrokken als startende ICTèr?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:25 schreef Puala het volgende:
Makkie88, je staat in de OP. Maar heb je ondertussen al werk? Want anders kan ik wel wat bedrijven waar ik op gesprek ben geweest als startende ICT-er je CV mailen
Ik PM je eventjesquote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Kun je mij een aantal bedrijven linken danwel PMèn die jou aantrokken als startende ICTèr?
Je zou me er enorm mee helpen. Al weet ik natuurlijk niet of je hier in de buurt woont danwel naar een zelfde functie op zoek ben als mij. Maar het is in ieder geval iets. Denk ik.
Desperate times call for desperate measures
Denk wel dat je het zo moet doen, ik ga nu waarschijnlijk 2 maanden werken als koerier, invallen voor mensen die op vakantie zijn, nu even een vakantiebaantje en na de bouwvak beginnen de vacatures weer te komen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef Tiez10 het volgende:
Ik heb deze maand vrijwel fulltime bij het tankstation kunnen werken waar ik normaalgesproken slechts af en toe een weekendje kan staan. Momenteel wel wat dingen lopen en goed contact met een uitzendbureau.
Sowieso zou ik maar eens heel goed nadenken of je uberhaupt wel wil verhuizen voor een uitzendbaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef Tiez10 het volgende:
Ik heb deze maand vrijwel fulltime bij het tankstation kunnen werken waar ik normaalgesproken slechts af en toe een weekendje kan staan. Momenteel wel wat dingen lopen en goed contact met een uitzendbureau.
Helaas om financiele redenen een baan in de randstad moeten afwijzen. Was op zich een mooie startplek, maar het loon dermate laag en contractduur te kort om die kant op te verhuizen. Jammer, maar helaas.
Ja bedankt voor de tip, de solliciatie is verzonden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:09 schreef rac het volgende:
JDx succes!! met de zoektocht!!
En voor alle werkzoekende maak een twitter-account daar worden toch heel geregeld vacatures getweet en retweet
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef tijdrenner het volgende:
Heb me in ieder geval ook aangemeld voor schoonmaakwerk zodat ik ook werk heb tijdens de zoektocht.
jeej goed nieuws! Succes alvast!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:39 schreef Sanchos het volgende:
Hahaha, op het moment dat ik mijn vorige post postte, belde een bedrijf, ik mag dinsdag op gesprek komen
Thanks, welke regio woon je eigenlijk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:55 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
jeej goed nieuws! Succes alvast!
Heb het ook gewoon gedaan, binnen een minuut, dus ze kunnen tevreden zijn.
Volgens mij moet je bij een open sollicitatie sowieso benadrukken wat jouw meerwaarde binnen het bedrijf is. Misschien fungeert jouw brief dan wel als een eye opener en kan je een functie beginnen die er voorheen niet eens was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe anders maken jullie open sollicitaties ten opzichte van een sollicitatie naar een bepaalde functies?
Benoem je functies die je eventueel zou kunnen doen of laat je het in het midden, etc?
Tilburg..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Thanks, welke regio woon je eigenlijk?
ik benoem de functies die ik zou willen doen. maar bij nader inzien (aangezien ik veel afwijzingen heb gehad waarbij ze zeiden dat er geen vacatures waren voor die functies) ga ik het denk ik anders doen, mocht ik ooit nog werk zoeken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe anders maken jullie open sollicitaties ten opzichte van een sollicitatie naar een bepaalde functies?
Benoem je functies die je eventueel zou kunnen doen of laat je het in het midden, etc?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:55 schreef JDx het volgende:
Denk niet dat ze dat kunnen vinden, er is namelijk geen enkele link naar mijn nickname.
Als ik iemand mijn echte naam geef en mijn website, hoe zouden ze dan ooit op een topic van mij kunnen komen op dit forum?quote:
Je moet idd zorgen dat je alleen te googlen bent op professionele resultaten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:03 schreef goofy_goober het volgende:
Googlen op JDx + [voornaam]. 3e hit (!) op de eerste pagina van Google. Zo simpel.
Het is zo te verifieren dat het om jou gaat, aangezien je een hyperlink hebt naar je site in je sig hier.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Als ik iemand mijn echte naam geef en mijn website, hoe zouden ze dan ooit op een topic van mij kunnen komen op dit forum?
Hoe lang ben je al bezig met zoeken? Dit is geen bijbaan he waar je naar opzoek bent waar ze na een half uurtje praten al een beslissing nemen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:32 schreef silent_scream1 het volgende:
Ik ben ook bijna afgestudeerd (16 juli krijg ik mijn diploma HBO Communicatie) en ben alvast op zoek gegaan naar een startersbaan maar dat lijkt zo ongeveer wel onmogelijk! Heb al heel veel bedrijven benaderd, monsterboard en al die sites bezocht (cv erop gezet etc.) en tot nu toe geen resultaatzo frustrerend
Ze willen me volgende week nog een keer op gesprek want ze kunnen geen keuze maken. *zucht* Just make up your minds!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef tijdrenner het volgende:
Gisteren een gesprek gehad bij een bedrijf voor een functie als grafisch vormgever. Gesprek ging erg goed. Net toen ik weer thuis was werd ik gebeld dat ze hadden bedacht dat alle kandidaten een ontwerp voor een bestaande klant moeten maken. Deze is naar de klant gestuurd en die kiezen er dinsdag een uit. Aan de hand daarvan wordt er iemand gekozen. Ik vind het maar vreemd dat ze het af laten hangen van 1 van de klanten (nog een kleine ook). Vandaag mailden ze me al of ik een logo kon resizen, terwijl ik nog geeneens ben aangenomen. Hmm.
Maar weer even afwachten! Heb me in ieder geval ook aangemeld voor schoonmaakwerk zodat ik ook werk heb tijdens de zoektocht.
Mooi. Ga je dan alle problemen oplossen daar? Betere wissels inkopen die niet 's winters bevriezen en in de zomer uitzetten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:40 schreef Gnomestein het volgende:
Nouja, van de week voor een functie bij Prorail gestudeerd... Ik voldoe aan de eisen, nu nog de selectie
Hmm je CV al eens laten bekijken door iemand?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:47 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ben ook nog steeds bezig, 5 maanden nu.
Nog nooit op gesprek geweest.
Had nog 4 sollicitaties lopen, vandag weer een afwijzing binnen gekregen...
Edit: net een mailtje binnengekregen: nog een afwijzing.
Ja mijn vader heeft 15 jaar als p&o-er gewerkt, die zegt dat er niks mis mee is. En mijn brieven laat ik vaak ook door hem controleren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm je CV al eens laten bekijken door iemand?
Join the clubquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Ja mijn vader heeft 15 jaar als p&o-er gewerkt, die zegt dat er niks mis mee is. En mijn brieven laat ik vaak ook door hem controleren.
Er is gewoon weinig werk, en op de functies waarop ik reageer, reageren ook nog 100 andere mensen..
Maar wel frustrerend.
welke opleiding heb je gedaan en op wat voor soort banen solliciteer je?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Ja mijn vader heeft 15 jaar als p&o-er gewerkt, die zegt dat er niks mis mee is. En mijn brieven laat ik vaak ook door hem controleren.
Er is gewoon weinig werk, en op de functies waarop ik reageer, reageren ook nog 100 andere mensen..
Maar wel frustrerend.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef gifkwal het volgende:
Ik ben sinds deze week aan het werkOndanks het feit dat de banenmarkt hier in Milaan ook betere tijden gekend heeft is het me redelijk snel gelukt om iets te vinden (binnen een maand). Voornamelijk doordat men hier en daar vraagt om mensen die als moedertaal Nederlands spreken, en dan heb je natuurlijk een pre. Heb meteen een jaarcontract, woehoe! Wel een ultiem baggersalaris.
Heel veel succes allen! Het komt ooit goed!
Ik werk bij Jobrapido. Het is van oorsprong namelijk een Italiaans bedrijf met hoofdkantoor hier in Milaan maar ondertussen zijn ze wereldwijd actief en ik moet de Nederlandse en Belgische tak ervan onderhouden (quality check, customer care, web marketing). Sluit totaal niet aan bij mijn studie (-niveau) maar ja, werk is werk! Goede tip trouwens, jobrapido.nlquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wat voor baan heb je specifiek gevonden als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:26 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik werk bij Jobrapido. Het is van oorsprong namelijk een Italiaans bedrijf met hoofdkantoor hier in Milaan maar ondertussen zijn ze wereldwijd actief en ik moet de Nederlandse en Belgische tak ervan onderhouden (quality check, customer care, web marketing). Sluit totaal niet aan bij mijn studie (-niveau) maar ja, werk is werk! Goede tip trouwens, jobrapido.nlVacaturezoeksite.
Dank voor de tip - vond zojuist een interessante vaca in mijn regio die mijn andere zoekmachine (nog?) niet heeft opgepikt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:23 schreef gifkwal het volgende:
Whehe bedankt. Het is niet bedoeld als spam, ik vind het zelf echt een handige site om vacatures mee te zoeken. Heb er zelf ook mijn baan mee gevonden dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |