quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef tijdrenner het volgende:
Heb me in ieder geval ook aangemeld voor schoonmaakwerk zodat ik ook werk heb tijdens de zoektocht.
jeej goed nieuws! Succes alvast!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:39 schreef Sanchos het volgende:
Hahaha, op het moment dat ik mijn vorige post postte, belde een bedrijf, ik mag dinsdag op gesprek komen
Thanks, welke regio woon je eigenlijk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:55 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
jeej goed nieuws! Succes alvast!
Heb het ook gewoon gedaan, binnen een minuut, dus ze kunnen tevreden zijn.
Volgens mij moet je bij een open sollicitatie sowieso benadrukken wat jouw meerwaarde binnen het bedrijf is. Misschien fungeert jouw brief dan wel als een eye opener en kan je een functie beginnen die er voorheen niet eens was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe anders maken jullie open sollicitaties ten opzichte van een sollicitatie naar een bepaalde functies?
Benoem je functies die je eventueel zou kunnen doen of laat je het in het midden, etc?
Tilburg..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:54 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Thanks, welke regio woon je eigenlijk?
ik benoem de functies die ik zou willen doen. maar bij nader inzien (aangezien ik veel afwijzingen heb gehad waarbij ze zeiden dat er geen vacatures waren voor die functies) ga ik het denk ik anders doen, mocht ik ooit nog werk zoeken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe anders maken jullie open sollicitaties ten opzichte van een sollicitatie naar een bepaalde functies?
Benoem je functies die je eventueel zou kunnen doen of laat je het in het midden, etc?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:55 schreef JDx het volgende:
Denk niet dat ze dat kunnen vinden, er is namelijk geen enkele link naar mijn nickname.
Als ik iemand mijn echte naam geef en mijn website, hoe zouden ze dan ooit op een topic van mij kunnen komen op dit forum?quote:
Je moet idd zorgen dat je alleen te googlen bent op professionele resultaten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:03 schreef goofy_goober het volgende:
Googlen op JDx + [voornaam]. 3e hit (!) op de eerste pagina van Google. Zo simpel.
Het is zo te verifieren dat het om jou gaat, aangezien je een hyperlink hebt naar je site in je sig hier.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Als ik iemand mijn echte naam geef en mijn website, hoe zouden ze dan ooit op een topic van mij kunnen komen op dit forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |