Zie het eerste topicquote:
Kun je mij een aantal bedrijven linken danwel PMèn die jou aantrokken als startende ICTèr?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:25 schreef Puala het volgende:
Makkie88, je staat in de OP. Maar heb je ondertussen al werk? Want anders kan ik wel wat bedrijven waar ik op gesprek ben geweest als startende ICT-er je CV mailen
Ik PM je eventjesquote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Kun je mij een aantal bedrijven linken danwel PMèn die jou aantrokken als startende ICTèr?
Je zou me er enorm mee helpen. Al weet ik natuurlijk niet of je hier in de buurt woont danwel naar een zelfde functie op zoek ben als mij. Maar het is in ieder geval iets. Denk ik.
Desperate times call for desperate measures
Denk wel dat je het zo moet doen, ik ga nu waarschijnlijk 2 maanden werken als koerier, invallen voor mensen die op vakantie zijn, nu even een vakantiebaantje en na de bouwvak beginnen de vacatures weer te komen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef Tiez10 het volgende:
Ik heb deze maand vrijwel fulltime bij het tankstation kunnen werken waar ik normaalgesproken slechts af en toe een weekendje kan staan. Momenteel wel wat dingen lopen en goed contact met een uitzendbureau.
Sowieso zou ik maar eens heel goed nadenken of je uberhaupt wel wil verhuizen voor een uitzendbaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef Tiez10 het volgende:
Ik heb deze maand vrijwel fulltime bij het tankstation kunnen werken waar ik normaalgesproken slechts af en toe een weekendje kan staan. Momenteel wel wat dingen lopen en goed contact met een uitzendbureau.
Helaas om financiele redenen een baan in de randstad moeten afwijzen. Was op zich een mooie startplek, maar het loon dermate laag en contractduur te kort om die kant op te verhuizen. Jammer, maar helaas.
Ja bedankt voor de tip, de solliciatie is verzonden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:09 schreef rac het volgende:
JDx succes!! met de zoektocht!!
En voor alle werkzoekende maak een twitter-account daar worden toch heel geregeld vacatures getweet en retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |