abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82606331
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 07:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

goed
Ik mag ook wel uit de OP.
  zondag 20 juni 2010 @ 22:27:57 #152
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83076844
Niemand meer op zoek? Gefeliciteerd allen!
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83077926
Ja ik weer
pi_83078966
Gaat goed met de economie zo te zien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 juni 2010 @ 00:18:39 #155
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83082890
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef JDx het volgende:
Ja ik weer
Hoezo, weer?
pi_83086753
Topic ligt aardig op zijn gat dus mogen we concluderen dat het weer beter gaat
  maandag 21 juni 2010 @ 08:40:37 #157
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83087262
Valt weinig te melden. Alle sollicitaties afgesloten en door de zomerstilte nog geen nieuwe vacatures gevonden.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:13:15 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83092807
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83093033
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:18 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Hoezo, weer?
Zie het eerste topic

Had een contract van 7,5 maand, maar die loopt deze maand af.

Heb een vakantiebaantje voor de komende 2 maanden, maar dat is ook niet alles. Ben er wel blij mee, want ik weet van vorig jaar dat solliciteren vlak voor de bouwvak bijna geen nut heeft.
pi_83095402
Hier nog een werkzoekende.

Ik ben 22 jaar en momenteel afgestudeerd met MBO Allround-DTP, Ik heb 3 jaar ervaring in verkoop, inkoop, en een beetje marketing. Ik ben nu ook zelf druk aan het soliciteren, ik wil snel aan de slag, ik heb een hekel aan uitkeringen en thuis niks doen, dan verveel ik mij... vandaar. Ik ben in bezit van een auto en een rijbewijs.

Liefst in regio flevoland/gooi. Ik woon zelf in Almere

Alvast bedankt
pi_83095435
dubbel -
pi_83097671
Nog steeds niks gevonden in mijn eigen vakgebied en als ik de krantenberichten lees, gaat dat nog wel even duren.

Inmiddels wel aan het werk bij de bierbrouwer van die jurkjes; contract van 3 maanden. Ik heb het er niet slecht, maar wel onregelmatige werktijden door dat er in ploegen gewerkt wordt. Het is niet wat ik ambieer, maar om de crisis te overbruggen is het niet verkeerd. Ondertussen wel een leuke vacature gevonden, waar ik deze week op ga reageren.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_83111130
Ik ben ook alweer een tijd aan het zoeken. 24 jaar, vormgever/fotograaf. Contract is 2 maanden geleden afgelopen. Daarvoor was ik ook al actief aan het reageren op vacatures in mijn vakgebied, zag de bui al hangen namelijk.

Over 2 weken loopt mijn uitkering af dus ik heb morgen maar een afspraak bij een uitzendbureau gemaakt voor schoonmaakwerk. Ik moet toch iets he. Al word ik er wel een beetje verdrietig van, telkens die afwijzingen, telkens net die ene kandidaat die net iets meer ervaring heeft. Pff. Zullen vast genoeg mensen in hetzelfde schuitje zitten.

Wel grappig trouwens is dat ze voor dat schoonmaakwerk 2 referenties willen en dat ik ervaring heb. Alsof ik niet kan schoonmaken.
pi_83111871
Makkie88, je staat in de OP. Maar heb je ondertussen al werk? Want anders kan ik wel wat bedrijven waar ik op gesprek ben geweest als startende ICT-er je CV mailen
pi_83113614
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:25 schreef Puala het volgende:
Makkie88, je staat in de OP. Maar heb je ondertussen al werk? Want anders kan ik wel wat bedrijven waar ik op gesprek ben geweest als startende ICT-er je CV mailen
Kun je mij een aantal bedrijven linken danwel PMèn die jou aantrokken als startende ICTèr?
Je zou me er enorm mee helpen. Al weet ik natuurlijk niet of je hier in de buurt woont danwel naar een zelfde functie op zoek ben als mij. Maar het is in ieder geval iets. Denk ik.
Desperate times call for desperate measures
pi_83113688
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Kun je mij een aantal bedrijven linken danwel PMèn die jou aantrokken als startende ICTèr?
Je zou me er enorm mee helpen. Al weet ik natuurlijk niet of je hier in de buurt woont danwel naar een zelfde functie op zoek ben als mij. Maar het is in ieder geval iets. Denk ik.
Desperate times call for desperate measures
Ik PM je eventjes
  maandag 21 juni 2010 @ 20:09:30 #167
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83114240
Ik ben ook nog steeds 'op zoek'. Moet wel bekennen dat ik niet actief op zoek ben op het moment maar dat wel moet gaan zijn aangezien de ww niet oneindig is
Ik kom vanuit een kantoorbaan maar wil dat niet meer, wat ik wel wil weet ik nog steeds niet precies. Iig iets met minder computers, meer mensen, wil het idee hebben dat wat ik doe er ook toe doet, zou bij voorkeur iets willen met kennisoverdracht. Heb al zitten denken aan dingen richting sociaal juridisch ofzo maar daar heb ik helemaal geen opleiding voor...
Heb een HBO opleiding Beurs- en Evenementen management gedaan en diverse administratieve en commerciële banen gehad. Commercieel wil ik niet meer, ik krijg jeuk van targets

Behoorlijk lastig dus...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_83116318
Ik ben na een lange reis in Azië ook op zoek. Ik woon in Milaan en zoek hier dan ook een baan. Ben net afgestudeerd (antropologie ) dus stel geen hoge eisen.

Vorige week had ik een gesprek bij een heel leuk bedrijf, echter bieden zij een bruto salaris van 950 euro en zoeken zij iemand voor de lange termijn (jarenlange carrière, terwijl ik niet met zekerheid zo lang hier in Milaan ga blijven). Er waren nog meer kandidaten en ik moet nog van ze horen. Overmorgen nog een ander gesprek bij een call center, ook niet waarvoor ik heb gestudeerd maar ik ben blij als ik werk heb. Heb nog wel wat spaargeld maar wil dat natuurlijk liever niet opmaken, en aan de WW heb ik hier in het buitenland natuurlijk niks.

Geschikte vacatures zijn hier dungezaaid. Ik spreek wel Italiaans maar zoek toch liever vacatures waar men Engels- of Nederlandssprekende personen zoekt omdat ik niet weet of mijn kennis van het Italiaans echt voldoende is voor een professionele baan... Hoop echt dat ik voor juli werk heb! Succes iedereen!
pi_83121370
Ik heb deze maand vrijwel fulltime bij het tankstation kunnen werken waar ik normaalgesproken slechts af en toe een weekendje kan staan. Momenteel wel wat dingen lopen en goed contact met een uitzendbureau.

Helaas om financiele redenen een baan in de randstad moeten afwijzen. Was op zich een mooie startplek, maar het loon dermate laag en contractduur te kort om die kant op te verhuizen. Jammer, maar helaas.
pi_83123918
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef Tiez10 het volgende:
Ik heb deze maand vrijwel fulltime bij het tankstation kunnen werken waar ik normaalgesproken slechts af en toe een weekendje kan staan. Momenteel wel wat dingen lopen en goed contact met een uitzendbureau.
Denk wel dat je het zo moet doen, ik ga nu waarschijnlijk 2 maanden werken als koerier, invallen voor mensen die op vakantie zijn, nu even een vakantiebaantje en na de bouwvak beginnen de vacatures weer te komen.

Ook al zijn er nu vacatures, vaak krijg je toch pas gesprekken of uitslag na de vakantie.
pi_83124576

[ Bericht 100% gewijzigd door LaMotte op 21-06-2010 23:06:36 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 23:13:29 #172
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83125173
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef Tiez10 het volgende:

Helaas om financiele redenen een baan in de randstad moeten afwijzen. Was op zich een mooie startplek, maar het loon dermate laag en contractduur te kort om die kant op te verhuizen. Jammer, maar helaas.
Sowieso zou ik maar eens heel goed nadenken of je uberhaupt wel wil verhuizen voor een uitzendbaan.
pi_83160681
Het ging niet om een uitzendbaan. Ik zou gewoon direct bij dat bedrijf zelf onder contract komen. Dat contract was echter slechts voor een half jaar. Wel met optie tot verlenging, maar dat is me toch te onzeker. Ik wil best verhuizen voor werk, maar dan wil ik toch wel een jaarcontract en een salaris waar ik ook een beetje van kan leven. Hoeft geen enorme vetpot te zijn, maar dit was gewoon geen realistisch aanbod, helaas...

En wat betreft contact met uitzendbureau: dat gaat over functies hier in de omgeving natuurlijk
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:09:55 #174
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_83217993
JDx succes!! met de zoektocht!!

En voor alle werkzoekende maak een twitter-account daar worden toch heel geregeld vacatures getweet en retweet

[ Bericht 32% gewijzigd door rac op 23-06-2010 22:15:46 ]
pi_83219118
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:09 schreef rac het volgende:
JDx succes!! met de zoektocht!!

En voor alle werkzoekende maak een twitter-account daar worden toch heel geregeld vacatures getweet en retweet
Ja bedankt voor de tip, de solliciatie is verzonden!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')