Inderdaad, die moeten dubbel zoveel uren werken willen ze een beetje kunnen sparen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:04 schreef L0t.. het volgende:
Nou zeg, die arme mensen die in de hoogste schijf zitten moeten het wel heel zwaar hebben
Jawel. Lees wat er in het bericht staat dat jij quote:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Wat is onder modaal, 20k? Dan ben je nog geen 20% kwijt.
Dan ben jij echt wel meer dan 20% kwijt. Wegenbelasting, WOZ-belasting, BTW, etc.quote:een opeenstapeling van allerlei soorten belasting,
Ik weet toch wel dat de belastingen hoger zijn dan, in mijn ogen, redelijk? 40% loonbelasting vind ik al veel te hoog met al die andere belastingen erbij getrokken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar als je niet eens weet hóe hoog die belastingen dan precies zijn (je weet immers niet hoe het wordt berekend), hoe kun je er dan over meepraten?
Nou idd, dikke armoede hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, die moeten dubbel zoveel uren werken willen ze een beetje kunnen sparen.
Vandaar al die mensen die liever 54.000 verdienen dan 60.000. Bij 60.000 zijn ze namelijk meer kwijt. Toch, Japsnars?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, die moeten dubbel zoveel uren werken willen ze een beetje kunnen sparen.
Wel als je huizen niet verkocht worden door een huizenmarkt die momenteel erg slecht isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:04 schreef L0t.. het volgende:
Nou zeg, die arme mensen die in de hoogste schijf zitten moeten het wel heel zwaar hebben
Awww zielig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel als je huizen niet verkocht worden door een huizenmarkt die momenteel erg slecht is
Wist je dat het bij kansspelbelasting wel zo werkt dat als je ¤460,- wint, uiteindelijk veel minder overhoudt dan wanneer je ¤450,- wint.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vandaar al die mensen die liever 54.000 verdienen dan 60.000. Bij 60.000 zijn ze namelijk meer kwijt. Toch, Japsnars?
Nu wijk niet van het onderwerp af door jullie huiselijke situatie erbij te schetsen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel als je huizen niet verkocht worden door een huizenmarkt die momenteel erg slecht is
20k zit met 18k in de laagste schijf (2,5%) en voor 2k in de 2e schijf (10%).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel. Lees wat er in het bericht staat dat jij quote:
[..]
Dan ben jij echt wel meer dan 20% kwijt. Wegenbelasting, WOZ-belasting, BTW, etc.
[..]
Ik weet toch wel dat de belastingen hoger zijn dan, in mijn ogen, redelijk? 40% loonbelasting vind ik al veel te hoog met al die andere belastingen erbij getrokken.
Dat hebben wij ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarom is het ook een spel, die kloppen wel vaker niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wist je dat het bij kansspelbelasting wel zo werkt dat als je ¤460,- wint, uiteindelijk veel minder overhoudt dan wanneer je ¤450,- wint.
Jaja.
Waarom verander je van onderwerp?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wist je dat het bij kansspelbelasting wel zo werkt dat als je ¤460,- wint, uiteindelijk veel minder overhoudt dan wanneer je ¤450,- wint.
Jaja.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die denken een zwaar leven te hebben terwijl ik gewoon moet husstlen om te overleven.
Mensen die denken een zwaar leven te hebben terwijl ik gewoon moet husstlen om te overleven.
De dag is net 10 minuten oudquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga onder de dekens, genoeg gezien voor vandaag.
Ik heb het niet over alleen inkomstenbelasting.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
20k zit met 18k in de laagste schijf (2,5%) en voor 2k in de 2e schijf (10%).
450 + 200 = 650 euro. Dat is 3.25% inkomstenbelasting. 20% = 4k euro. Dus waar haal jij die 16.75% vandaan?
quote:Wegenbelasting, WOZ-belasting, BTW, etc.
I (L) Nederland.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
We lopen allemaal maar te zeiken, maar eigenlijk mogen we godverdomme van geluk spreken dat we in een land als Nederland wonen.
Nederland
En dan kom je volgens jou met onder-modaal op 40% uit?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het niet over alleen inkomstenbelasting.
Ik heb het over de totale belastinglast inclusief accijnzen en dergelijke:
[..]
Doe ik niet. Maar jouw post voegde verder niks nieuws toe dus ook ik voegde even niks nieuws wat betreft het eerste onderwerp toe.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het niet over alleen inkomstenbelasting.
Ik heb het over de totale belastinglast inclusief accijnzen en dergelijke:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef Skylark. het volgende:
Oh, BTW en WOZ. Ik neem aan dat iemand met 20k een goedkoop autootje heeft, een huurhuis/appartement heeft en aangezien boodschappen voornamelijk 6% btw zijn wordt dat hem ook niet.
Ik legde het even uit met simpele getalletjes, voor degenen die nog nooit economieles hebben gehad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe ik niet. Maar jouw post voegde verder niks nieuws toe dus ook ik voegde even niks nieuws wat betreft het eerste onderwerp toe.
Als jij alles bij elkaar gaat optellen, ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En dan kom je volgens jou met onder-modaal op 40% uit?
Niks is spreektaal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe ik niet. Maar jouw post voegde verder niks nieuws toe dus ook ik voegde even niks nieuws wat betreft het eerste onderwerp toe.
Just do it.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:11 schreef reetveter het volgende:
C_N is een klein jongetje uit het noorden van Nederland die elke dag moet hosselen om te overleven. Voor 2 euro per maand kunnen wij voor deze jongen een raam kopen in de rosse buurt. Hierdoor kan hij zich laten nemen door kantoorklerken die wel eens een nauw ingangetje willen uitproberen. Hiermee kan hij zichzelf en zijn familie financieel ondersteunen.
Die mensen moeten ook gewoon meubelen en dergelijke kopen. Uiteindelijk zal je echt wel veel hoger uitkomen.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:11 schreef reetveter het volgende:
C_N is een klein jongetje uit het noorden van Nederland die elke dag moet hosselen om te overleven. Voor 2 euro per maand kunnen wij voor deze jongen een raam kopen in de rosse buurt. Hierdoor kan hij zich laten nemen door kantoorklerken die wel eens een nauw ingangetje willen uitproberen. Hiermee kan hij zichzelf en zijn familie financieel ondersteunen.
Wil je dat dan even doen? Skylark is nu al aardig bezig en ik zie hem toch niet echt aan die 40% komen. Ik hoor het bewijs van zijn ongelijk graag van je.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als jij alles bij elkaar gaat optellen, ja.
Je haalt de 20% niet, geloof mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die mensen moeten ook gewoon meubelen en dergelijke kopen. Uiteindelijk zal je echt wel veel hoger uitkomen.
Als je meubelen koopt, gaat dat geld dan naar de overheid?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die mensen moeten ook gewoon meubelen en dergelijke kopen. Uiteindelijk zal je echt wel veel hoger uitkomen.
B tot the t & w.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je meubelen koopt, gaat dat geld dan naar de overheid?
19% van de prijs die je betaalt ja. Ik neem aan dat je niet je hele inkomen uitgeeft aan meubels.quote:
Geluk is relatief. Je voelt alleen geluk wanneer het beter gaat, wanneer je te lang op hetzelfde niveau blijft zal je ongelukkig worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
We lopen allemaal maar te zeiken, maar eigenlijk mogen we godverdomme van geluk spreken dat we in een land als Nederland wonen.
Nederland
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Boys, ik ga slapen. Het was weer gezellig.
De helft van de mensen die onder de 20k zit kopen sowieso geen nieuwe meubelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
En mensen met 20k kopen elk jaar nieuwe meubels enzo.
Trustenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Boys, ik ga slapen. Het was weer gezellig.
Morgen weer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Denk je hier eindelijk eens een gesprek op niveau over politiek te hebben... en voor je het weet sta je het systeem van belastingschijven uit te leggen.
Het is jullie eigen beslissing om 1 iemand compleet af te branden op het feit dat hij niet de precieze berekening van loonbelasting weet terwijl hij nog nooit ermee in aanraking is gekomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Denk je hier eindelijk eens een gesprek op niveau over politiek te hebben... en voor je het weet sta je het systeem van belastingschijven uit te leggen.
euhquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ga jou toch ook niet op alles en niets afkraken
40% belasting over een onder-modaal inkomenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is jullie eigen beslissing om 1 iemand compleet af te branden op het feit dat hij niet de precieze berekening van loonbelasting weet terwijl hij nog nooit ermee in aanraking is gekomen.
32500 = modaal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:18 schreef Otis2.0 het volgende:
40% belasting bij een inkomen dat onder-modaal is. Serieus man, hoe kom je erop?
Ze hadden het over 20kquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
32500 = modaal.
schijf 1: 18.218 33,45% belasting 6093,9 euro belasting
schijf 2: 14.282 41,95% belasting 5991,2 euro belasting
12085 euro belasting
= 37% belasting.
Zal niet extreem veel lager liggen wanneer je verder onder modaal komt.
33,45% of 40 maakt niet enorm veel uit.
Hier ging het om. Met andere belastingen erbij zoals wegenbelasting zou je volgens Japsnars op 40% uitkomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
20k zit met 18k in de laagste schijf (2,5%) en voor 2k in de 2e schijf (10%).
450 + 200 = 650 euro. Dat is 3.25% inkomstenbelasting. 20% = 4k euro. Dus waar haal jij die 16.75% vandaan?
Hij had het over onder-modaal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
32500 = modaal.
schijf 1: 18.218 33,45% belasting 6093,9 euro belasting
schijf 2: 14.282 41,95% belasting 5991,2 euro belasting
12085 euro belasting
= 37% belasting.
Zal niet extreem veel lager liggen wanneer je verder onder modaal komt.
33,45% of 40 maakt niet enorm veel uit.
Dan had ik allang wat over jouw te zelfverzekerde zelfgeilbeeld en de ware mening van menig SC user gezegdquote:
Dat heb je nog nooit gedaan idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan had ik allang wat over jouw te zelfverzekerde zelfgeilbeeld en de ware mening van menig SC user gezegd![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan had ik allang wat over jouw te zelfverzekerde zelfgeilbeeld en de ware mening van menig SC user gezegd![]()
Je weet teveel van voetbal en daarom haat je op stoere mannen die iets minder ervan af weten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens ben ik wel benieuwd naar de ware mening van menig SC user. Heb je in het geheim een enquete gehouden?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:39 schreef MouzurX het volgende:
Cassiee!!![]()
![]()
![]()
Ah man ik wil echt zo'n vriendin![]()
![]()
Terecht !quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:39 schreef MouzurX het volgende:
Cassiee!!![]()
![]()
![]()
![]()
DE Cassie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:39 schreef MouzurX het volgende:
Cassiee!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe dat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
Kan je nog beter mij als vriendin hebben.
Zo lullig ben ik niet. Daarnaast ga ik geen berichten van anderen leaken.quote:
Hoever ben je met kijken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:46 schreef MouzurX het volgende:
Die sid is echt gestoord, die michelle valt in het niets bij cassie
Die aflevering van sid, waar tony michelle dumpt zodat sid met der kan gaan.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo lullig ben ik niet. Daarnaast ga ik geen berichten van anderen leaken.
Helaas boys, anti-climax.
Maar slaap lekker, het was zeker wel een vermakelijke avond
Ja en sid is ook best wel een nerd. De volgende aflevering, is best wel tof, als ze in rusland zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die aflevering van sid, waar tony michelle dumpt zodat sid met der kan gaan.
Wat zoekt die sid nou bij die michelle joh, zij lijkt er 4 jaar ouder![]()
Om de drama in de SC niet geheel uit te laten doven. Bragi, wat ben jij een botte lul geworden:quote:
Crack's huisdier is overleden en dan ga jij een beetje lopen jammeren dat ze aandacht zitten te trekken. Jij hebt zeker nog nooit een huisdier gehad dat is overleden? Noch een naast persoon verloren?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Ik vind om aandacht vragen ook tyfusirritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zal ik eens een likje aan jouw borsten geven? Dat geeft wel een heel apart gevoel."Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Oké, man.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om de drama in de SC niet geheel uit te laten doven. Bragi, wat ben jij een botte lul geworden:
[..]
Crack's huisdier is overleden en dan ga jij een beetje lopen jammeren dat ze aandacht zitten te trekken. Jij hebt zeker nog nooit een huisdier gehad dat is overleden? Noch een naast persoon verloren?
Dit zeg je gewoon niet, dit is echt een dieptepunt van treurig- en grofheid.
Ditquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
Dode huisdieren vergelijken met verloren naasten. Je moet het maar durven. [ afbeelding ]
Ik zeg niet dat het even erg is maar op het moment dat het gebeurt, roept het wel dezelfde gevoelens op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
Dode huisdieren vergelijken met verloren naasten. Je moet het maar durven. [ afbeelding ]
Je kunt toch wel begrijpen dat mensen zich hechten aan zo'n dierquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit![]()
Sorry hoor, maar dat sentimentele gedoe over huisdieren vind ik altijd zo erg. Koop gewoon een nieuwe.
Tsja, sommige mensen vinden steun bij hun huisdieren omdat die er altijd zijn, in goede en slechte tijden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit![]()
Sorry hoor, maar dat sentimentele gedoe over huisdieren vind ik altijd zo erg. Koop gewoon een nieuwe.
Nou nee aangezien ik nooit echte huisdieren(naja hamsters maarjaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je kunt toch wel begrijpen dat mensen zich hechten aan zo'n dier
Maar, kan jij je dan wel, wat Bragi dus niet kan, inleven dat mensen er daadwerkelijk moeite mee kunnen hebben als je rouwt om je huisdier? En dat het dus geen aandachttrekkerij is wat Bragi loopt te verkondigen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou nee aangezien ik nooit echte huisdieren(naja hamsters maarja) heb gehad
Not this shit againquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
Enigszins, ik kan ook inleven dat mensen het irritant vinden wanneer iemand het continue over zijn dode huisdier(of enig ander ding bijv darioquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar, kan jij je dan wel, wat Bragi dus niet kan, inleven dat mensen er daadwerkelijk moeite mee kunnen hebben als je rouwt om je huisdier? En dat het dus geen aandachttrekkerij is wat Bragi loopt te verkondigen?
Ja, onze vorige katten zijn zo'n 3-4 jaar geleden gestorven. Eentje overleed aan een leverabces terwijl wij op vakantie waren en de tweede (de zoon van de eerste) is uiteindelijk, denken wij, aan verdriet overleden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:27 schreef L0t.. het volgende:
Ik zou het ook kei-erg vinden als m'n katten doodgingen
Of jij flikkert op en gaat in een ander subforum jankzakkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:30 schreef Bragi het volgende:
't Was gewoon aandacht trekken wat ze deed met haar " MAAR MIJN HAMSTER" en "Straks moet ik nog huilen, dat kan toch niet!
![]()
"
Flikker toch op, ga ergens anders theatraal jankzakken.
Ja en ze postte het 3x opnieuw ongeveer. En met van diequote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:28 schreef Bragi het volgende:
Zoals ik eerder zei: ik kon het best begrijpen van Crack. Ik had er alleen verder weinig mee, dus zei ik er ook niks over. Ik zei echter wel wat over haar zielige aandachttrekkerij en dat vond Crack achteraf ook alleen maar goed.
Opgelost.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Of jij flikkert op en gaat in een ander subforum jankzakken
jij bent nu de aandacht aan het trekken he
Hij loopt te jankzakken dat crack loopt te jankzakkenquote:
Bullshit. Zij voelde zich echt heel kut daarover en dat uitte zij op haar manier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:30 schreef Bragi het volgende:
't Was gewoon aandacht trekken wat ze deed met haar " MAAR MIJN HAMSTER" en "Straks moet ik nog huilen, dat kan toch niet!
![]()
"
Japsnars begint erover. Hij antwoord gewoon. En ik dacht hetzelfde hoor, alleen zeg ik het nooit. Ik waardeer zijn eerlijkheid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij loopt te jankzakken dat crack loopt te jankzakken
dit doet hij met meerdere posts
dus hij loopt nu aandacht te trekken omdat iemand in zijn ogen loopt te jankzakken
dus nee
Ik begin er toch niet over, poepsmoel. Japsnars spreekt me erop aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Of jij flikkert op en gaat in een ander subforum jankzakken
jij bent nu de aandacht aan het trekken he
Hehe, dat is wel zo verstandig. Viele Spaß.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Enigszins, ik kan ook inleven dat mensen het irritant vinden wanneer iemand het continue over zijn dode huisdier(of enig ander ding bijv dario) heeft.
ps: ik heb totaal niet opgelet dus ik weet niet of dit nu zo is
*gaat weer verder skins kijken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bullshit. Zij voelde zich echt heel kut daarover en dat uitte zij op haar manier.
Dat was echt geen aandachttrekkerij. Toen mijn katten overleden wilde ik niets liever dan dat ik ze op de een of andere manier weer tot leven kon opwekken, het laatste wat ik wilde was aandacht.
Ik ben, toen ik het hoorde, de caravan uitgelopen en heb ergens in een rustig hoekje op die camping staan janken. Ja geloof het of niet maar sommige mensen kunnen daadwerkelijk om hun huisdieren geven.
Maar dat zal wel lastig te begrijpen zijn voor jou.
quote:Zoals ik eerder zei: ik kon het best begrijpen van Crack.
Ohh vet zielig die tweedequote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, onze vorige katten zijn zo'n 3-4 jaar geleden gestorven. Eentje overleed aan een leverabces terwijl wij op vakantie waren en de tweede (de zoon van de eerste) is uiteindelijk, denken wij, aan verdriet overleden.
Hij at steeds minder en was een stuk minder vrolijk en dat terwijl er na meerdere onderzoeken bij de huisarts, niks fysiek aan de hand bleek te zijn. Waarschijnlijk is hij gewoon weggekwijnd.
Ons hele gezin vond het ook verschrikkelijk toen ze zijn overleden
Lees 1x die posts terug en je snapt wat hij bedoeld. Sorry hoor maar er zijn ergere dingen dan overleden huisdieren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bullshit. Zij voelde zich echt heel kut daarover en dat uitte zij op haar manier.
Dat was echt geen aandachttrekkerij. Toen mijn katten overleden wilde ik niets liever dan dat ik ze op de een of andere manier weer tot leven kon opwekken, het laatste wat ik wilde was aandacht.
Ik ben, toen ik het hoorde, de caravan uitgelopen en heb ergens in een rustig hoekje op die camping staan janken. Ja geloof het of niet maar sommige mensen kunnen daadwerkelijk om hun huisdieren geven.
Maar dat zal wel lastig te begrijpen zijn voor jou.
Haar ouders zijn op vakantie en ze voelde zich enorm kut over de dood van haar hamster. En sommige mensen verwerken dat door het van zich af te schrijven, of het in ieder geval gewoon aan iemand te melden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja en ze postte het 3x opnieuw ongeveer. En met van dieen
smileys waardoor je het al niet serieus kan nemen.
Reageer dr dan niet opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik begin er toch niet over, poepsmoel. Japsnars spreekt me erop aan.
en in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Ik vind om aandacht vragen ook tyfusirritant.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef Bragi het volgende:
't Gaat me echt niet om het feit dat het om een dood dier gaat, 't gaat me om de manier waarop je al een paar keer om aandacht voor het dier vraagt. " MAAR M'N HAMSTER" Alleen dat is al genoeg reden om er niet één serieuze post aan te wijden.
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik kan het op zich best begrijpen. Maar als je na die mededeling alsnog twee keer zielig gaat aandacht trekken waarbij het blijkbaar meer om de aandacht dan om je hamster gaat, dan vind ik dat irritant.
En ik doe niet graag alsof. Ik ben meer van het oprechte.
[..]
'Cause I just don't care.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:28 schreef Bragi het volgende:
Zoals ik eerder zei: ik kon het best begrijpen van Crack. Ik had er alleen verder weinig mee, dus zei ik er ook niks over. Ik zei echter wel wat over haar zielige aandachttrekkerij en dat vond Crack achteraf ook alleen maar goed.
Opgelost.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:30 schreef Bragi het volgende:
![]()
"
Dat er ergere dingen zijn wil nog niet zeggen dat dat op dat moment niet erg is voor haar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lees 1x die posts terug en je snapt wat hij bedoeld. Sorry hoor maar er zijn ergere dingen dan overleden huisdieren.
Wat is dat nou weer voor onzin argument.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:
En Devvie kan niet in valide argumenten denken, want hij wil in Cracks broekje.
Ja, op een gegeven moment lag hij 's ochtends dood op de grond omdat hij gewoon niks meer had gegeten. Best kut om allemaal aan te zien en mee te maken :/quote:
Ik ben een autist, ik kan niet met kritiek omgaan en ik kan er ook niet tegen als anderen worden uitgelachen en shit idd..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:
En Devvie kan niet in valide argumenten denken, want hij wil in Cracks broekje.
Hoe verklaar je anders zijn out-of-the-blue-opmerking dat ik degene ben die aandacht zoekt, juist nadat ik puur inga op een verwijt van jou.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin argument.
Ik geloof best dat ze het erg vind hoor. Maar kom dan niet met smileys en zulke zinnen aan. Je gaat toch ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haar ouders zijn op vakantie en ze voelde zich enorm kut over de dood van haar hamster. En sommige mensen verwerken dat door het van zich af te schrijven, of het in ieder geval gewoon aan iemand te melden.
Crack deed dat hier omdat ze in haar naaste omgeving niet zo 1-2-3 met iemand erover kon praten.
Als je het kan begrijpen, dan kan je dus ook begrijpen dat je haar alleen maar verdrietiger maakt als je daarna weer gaat roepen dat het puur voor de aandacht was.quote:
Nee maar daarom is het dus niet zo erg dat wij haar moeten troosten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat er ergere dingen zijn wil nog niet zeggen dat dat op dat moment niet erg is voor haar.
OMDAT JE DOOR BlIJFT GAAN DAT ZE EEN AANDACHTSTREKKER ISquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe verklaar je anders zijn out-of-the-blue-opmerking dat ik degene ben die aandacht zoekt, juist nadat ik puur inga op een verwijt van jou.
Ik kan best begrijpen dat iemand die posts van jouw ook aandachttrekkerij is maar het was inderdaad een reactie op mijn opmerkingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe verklaar je anders zijn out-of-the-blue-opmerking dat ik degene ben die aandacht zoekt, juist nadat ik puur inga op een verwijt van jou.
Negeer dr dan ipv dr uit te lachen en te zeggen hoe weinig het je kan interesserenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar daarom is het dus niet dusdanig zo erg dat wij haar moeten troosten.
Nogmaals, Crack verweet me niks. Hell, ze gaf me gelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je het kan begrijpen, dan kan je dus ook begrijpen dat je haar alleen maar verdrietiger maakt als je daarna weer gaat roepen dat het puur voor de aandacht was.
Daar gaat het dan ook niet om. Het gaat erom dat ze dan meteen wordt uitgemaakt voor aandachttrekker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar daarom is het dus niet zo erg dat wij haar moeten troosten.
Dat heeft ze hier misschien gepost maar ze vond het wel degelijk kut wat je hebt gezegd en hoe jij je tegen haar hebt gedragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nogmaals, Crack verweet me niks. Hell, ze gaf me gelijk.
Wat is dus je probleem?
zelfs IK weet wanneer ik mn mondje moet houdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:41 schreef L0t.. het volgende:
Bragi ik snap ook wel wat je bedoelt met dat aandachttrekken maar soms moet je gewoon weten wanneer je je commentaar voor je moet houden.
Nou soms is de waarheid wel beter om met je eigen gedrag geconfronteerd te worden. En Bragi zegt zelf al dat ze hem gelijk gaf dus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Negeer dr dan ipv dr uit te lachen en te zeggen hoe weinig het je kan interesseren
Omdat ze niet tegen jou in durft te gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nogmaals, Crack verweet me niks. Hell, ze gaf me gelijk.
Wat is dus je probleem?
Dan had ze dat moeten zeggen. Tegen mij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat heeft ze hier misschien gepost maar ze vond het wel degelijk kut wat je hebt gezegd en hoe jij je tegen haar hebt gedragen.
Da's dan toch echt haar probleem. Ik zou niet weten waarom iemand niet tegen mij zou in durven gaan. Ik ben eerlijk, ik ben zelfkritisch, je kan altijd met mij een gesprek aangaan. Als ik vind dat je gelijk hebt, geef ik je gelijk. Doch, als ik vind dat je ongelijk hebt, dan zal ik dat ook zeggen. Ask Bt, ask wd, ask Emimich.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Omdat ze niet tegen jou in durft te gaan.
Maar niet op een moment dat diegene zich heel kut voelt over de dood van haar huisdier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou soms is de waarheid wel beter om met je eigen gedrag geconfronteerd te worden. En Bragi zegt zelf al dat ze hem gelijk gaf dus.
Waarschijnlijk voelde zij zich al kut genoeg over haar huisdier en wilde zij ook niet nog eens jouw stront emmer over haar vermeende aandachttrekkerij over zich heen krijgen. Lijkt mij niet meer dan logischquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Da's dan toch echt haar probleem. Ik zou niet weten waarom iemand niet tegen mij zou in durven gaan. Ik ben eerlijk, ik ben zelfkritisch, je kan altijd met mij een gesprek aangaan. Als ik vind dat je gelijk hebt, geef ik je gelijk. Doch, als ik vind dat je ongelijk hebt, dan zal ik dat ook zeggen. Ask Bt, ask wd, ask Emimich.
Trusten, zotjequote:
quote:
Vrijwel niemand in deze SC is zelfkritisch, iedereen heeft altijd gelijk en discussies zijn eindeloosquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Da's dan toch echt haar probleem. Ik zou niet weten waarom iemand niet tegen mij zou in durven gaan. Ik ben eerlijk, ik ben zelfkritisch, je kan altijd met mij een gesprek aangaan. Als ik vind dat je gelijk hebt, geef ik je gelijk. Doch, als ik vind dat je ongelijk hebt, dan zal ik dat ook zeggen. Ask Bt, ask wd, ask Emimich.
Ja ik zeg ook niet dat ik het zelf zou zeggen want ik zei al dat ik het zelf ook dacht maar wel negeerde. Want ik ben daar veel subtieler inquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar niet op een moment dat diegene zich heel kut voelt over de dood van haar huisdier.
Ik moet eerlijk bekennen dat dit ook een van mijn zwakke punten is. Ik wil altijd mijn gelijk halen en het laatste woord hebben. Maar dat hebben jullie onderhand al wel allemaal doorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vrijwel niemand in deze SC is zelfkritisch, iedereen heeft altijd gelijk en discussies zijn eindeloos
Als ik fout zit, zal ik dat ook heus wel toegeven. Alleen doe ik er vaak wel zo veel mogelijk aan om niet fout te zitten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vrijwel niemand in deze SC is zelfkritisch, iedereen heeft altijd gelijk en discussies zijn eindeloos
Jij was ook bezig volgens mij, dan kun je dus ook 'gejank' terugverwachtenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Devvie wat huil jij nou weer. Nu huilen omdat iemand gekwetst wordt![]()
![]()
en dan wel vanmiddag zeggen dat mijn gezicht "priceless" is terwijl ik nog nooit wat over je gezegd hebt
![]()
Het leven is een bitch.
RED WHITE ARMYquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij was ook bezig volgens mij, dan kun je dus ook 'gejank' terugverwachten![]()
aangezien je het gaat terugzoeken en mocht dit niet waar zijn, dan deed ik het omdat je een klapjosti eersteklas bent, zonder jou otis lakitu allure en de rest van het groepje was het hier stukken gezelliger
Kritiek uitdelen is idd makkelijk. Ik zie er absoluut geen heil in om altijd overal een discussie over te maken, irritante posts negeer ik gewoon, het is maar de SC hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:47 schreef Bragi het volgende:
Ik kan ook de hele tijd gaan slijmen, maar daar pas ik gewoon voor.
Met een van de users waar ik het meeste mee heb, heb ik ook heel wat discussies en beefs gehad in dit topic.Bt.
Maar ik was in ieder geval wel altijd eerlijk tegen haar. En dat heb ik nog altijd liever dan dat ik constant kritiekloos en ruggegraatloos door het leven ga.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ik fout zit, zal ik dat ook heus wel toegeven. Alleen doe ik er vaak wel zo veel mogelijk aan om niet fout te zitten.Dus ik zal bijvoorbeeld zelden/nooit meepraten over dingen waar ik geen verstand van heb (hoi, Japsnars
).
Ok. Ik had 1 post in dat topic voordat ik jou eerste post over mij zag maar ok. Maar vanaf nu weet ik dus ook dat jij een mongool bent en verwacht ik graag een pic van jou in mijn pm box. Lijkt me wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij was ook bezig volgens mij, dan kun je dus ook 'gejank' terugverwachten![]()
aangezien je het gaat terugzoeken en mocht dit niet waar zijn, dan deed ik het omdat je een klapjosti eersteklas bent, zonder jou otis lakitu allure en de rest van het groepje was het hier stukken gezelliger
Dat kun je dan toch ook zeggen van míjn posts?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kritiek uitdelen is idd makkelijk. Ik zie er absoluut geen heil in om altijd overal een discussie over te maken, irritante posts negeer ik gewoon, het is maar de SC hoor
Zeur ik OOIT tegen jou?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch ook zeggen van míjn posts?"Het is maar de SC hoor".
is al vaker gepostquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ok. Ik had 1 post in dat topic voordat ik jou eerste post over mij zag maar ok. Maar vanaf nu weet ik dus ook dat jij een mongool bent en verwacht ik graag een pic van jou in mijn pm box. Lijkt me wel zo eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zeur ik OOIT tegen jou?Behalve nu dan even
Ha, ik mag niet meeposten over belastingen omdat ik geen ervaring met loonbelasting hebquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ik fout zit, zal ik dat ook heus wel toegeven. Alleen doe ik er vaak wel zo veel mogelijk aan om niet fout te zitten.Dus ik zal bijvoorbeeld zelden/nooit meepraten over dingen waar ik geen verstand van heb (hoi, Japsnars
).
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
is al vaker gepostHaha, is dit de mugshot van toen je net die klap had gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
is al vaker gepostOk. Props dat je het nog doet ook, had ik niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Nee, mn pasfoto op mn idkaart/ov/collegekaart/rijbewijsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, ik mag niet meeposten over belastingen omdat ik geen ervaring met loonbelasting heb
[..]
Haha, is dit de mugshot van toen je net die klap had gekregen?![]()
Grote mond dit dat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:59 schreef Bragi het volgende:
En de echt toffe mensen kunnen gewoon met mij door één deur nadat ik bezig ben geweest. Zie een Bt.
En toen C_N, Otis en Lakitu hier weer terugkwamen zette ik ook even een grote bek op, omdat ze constant stoer aan het doen waren over baas dit, kwaliteit dat. Toen zij rustiger werden, ben ik ook weer normaal gaan posten richting hen. En vice versa.
Wat dat betreft ben ik gewoon lief, hoor.Ik heb vanmiddag wat tegen Crack gezegd en dat is wat mij betreft ook over.
No hard feelings verder.
De neuk, zelfs als ik een hele dag derp enquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:38 schreef NoelGallagher het volgende:
001. 412 Otis2.0
002. 358 Japsnars
003. 341 NoelGallagher
004. 303 WillFerrell
005. 294 Skylark.
KLB SC aan de top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:48 schreef Mozy het volgende:
Ik ga jongens en meisjes.
Heel veel plezier allemaal, ik zal aan jullie denken.
Tot zondag,
de groeten
Deze is voor WFHave funSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:48 schreef Mozy het volgende:
Ik ga jongens en meisjes.
Heel veel plezier allemaal, ik zal aan jullie denken.
Tot zondag,
de groeten
Deze is voor WFIk hou ook van jou mein Schätz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwaar de haat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Fascination is de hoofdoorzaak van impotentie.
Fas![]()
![]()
Dat is nu echt de persoon waar ik het allermeest een hekel aan heb. Geen gewone hekel, maar echt pure hekel.
Zieke shitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:38 schreef NoelGallagher het volgende:
001. 412 Otis2.0
002. 358 Japsnars
003. 341 NoelGallagher
004. 303 WillFerrell
005. 294 Skylark.
KLB SC aan de top
Zat even te denken aan wie ik de grootste hekel heb hier in de sc.quote:
Van Crack?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:20 schreef BobbyB het volgende:
Wat the fuck, is het vannacht nog steeds over die kankerhamster gegaan?
Wtf?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrijdag lekker cruisen op de
[ afbeelding ]
Hmm, even denken... ik heb eigenlijk aan niemand een hekel, binnen de SC tenminste.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zat even te denken aan wie ik de grootste hekel heb hier in de sc.
Haha, een hekel hebben aan iemand van het internet
Ja.quote:
Naja het is wel iemands huisdier en kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent, het ging me meer om de droeftoeters die er vannacht weer over begonnen.quote:
Vrijdag mee cruisen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar wat moet jij er mee.
Ik ben dan wat makkelijker, maar wie begon er dan over?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja het is wel iemands huisdier en kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent, het ging me meer om de droeftoeters die er vannacht weer over begonnen.
Weet ik veel, zag het voorbij komen toen ik dit topic aan het scannen was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben dan wat makkelijker, maar wie begon er dan over?
zulks een ding heb ik, nanananaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga volgende week maandag crossen op zo'n bazending:
[ afbeelding ]
JA IK LEES TERUG.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Een hamster vergelijken met een kat, hond of zelfs een naaste persoon. Bij Japsnars kan het allemaal.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar wat moet jij er mee.
quote:
Een inelkaar gedrukte VW Kever.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:28 schreef WillFerrell het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)911-959-bj-1988.html
Jongens, doe geld voor me bij elkaar.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
kklelijke achterkantquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:28 schreef WillFerrell het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)911-959-bj-1988.html
Jongens, doe geld voor me bij elkaar.
Da's toch tofquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:29 schreef WillFerrell het volgende:
Waarom ga je voor de lol op zo een Segway staan?Vorige week woensdag was dat ook zo komisch met de politie op die dingen. Staat voor geen meter.
Jij wil zo'n kankerlelijke auto, NG wil cruisen op een segway. Daar heb jij ook commentaar op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:29 schreef WillFerrell het volgende:
Jongens niet haten, ik heb een mooi model van zo een 959 in me kast staan.
quote:
Met je meer dan 400 posts gisterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey ik dacht dat TheKC ons zo zeker wist te melden dat McClaren bij Twente bleef?
quote:McClaren zegt te hebben getekend bij Wolfsburg
Steve McClaren vertrekt na twee jaar bij FC Twente. De coach, die de club uit Enschede voor het eerst in haar historie kampioen van Nederland wist te maken, heeft een contract getekend bij het Duitse VfL Wolfsburg. Dat heeft McClaren zelf laten weten aan TC/Tubantia.
De clubs doen vooralsnog geen mededelingen over de vermeende overgang, maar nu de trainer zelf heeft laten weten dat hij een contract heeft getekend bij de Duitse club, lijkt een transfer in kannen en kruiken te zijn. McClaren is momenteel op vakantie in Egypte, waar hij na zou denken over zijn toekomst. Daar heeft hij blijkbaar niet lang de tijd voor nodig gehad.
De 49-jarige trainer werkte twee jaar bij Twente en heeft een contract dat nog tot de zomer van 2011 doorloopt, maar voorzitter Joop Munsterman zal hem niet in de weg staan. De preses is al op zoek naar een opvolger voor McClaren en heeft Co Adriaanse bovenaan zijn verlanglijst staan, maar het is maar de vraag of de Amsterdammer haalbaar is.
Twente lijkt daarom weer op zoek te gaan naar een buitenlandse trainer en de naam van Michael Skibbe is inmiddels gevallen. Mocht de Duitser komen dan kan hij zijn eigen technische staf samenstellen, aangezien ook Kees van Wonderen zal vertrekken uit de Grolsch Veste. Alfred Schreuder blijft daardoor als enige trainer van het succesvolle trio over.
Haha ik zei gisterochtend al dat ik geen kanker zou gaan doen die dag.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met je meer dan 400 posts gisteren![]()
![]()
GoelNallagher.quote:
Kan hem geen ongelijk geven. Denk dat de supporters hem genoeg dankbaar zijn en het hem wel gunnen.quote:
Klopt, dat kan ik mij nog zeer goed herinneren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik zei gisterochtend al dat ik geen kanker zou gaan doen die dag.
Ach, je moet toch wat hé.quote:
Wieso dat, boi? Zware avond gehad, ja?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:40 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat hé.
Ik ben brak.
Ja mang, te laat naar bed gegaan enzo. En dan ook nog op zo'n kuttijdstip op moeten staanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wieso dat, boi? Zware avond gehad, ja?
Ik ken het, ik ken hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:46 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja mang, te laat naar bed gegaan enzo. En dan ook nog op zo'n kuttijdstip op moeten staan
Deze neger buigt voor niemand.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is toch normaal dat een neger buigt voor een blanke?
Hoe maak je een TR?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:48 schreef Trollface. het volgende:
Volgens mij is mijn vers pakketje TR's binnengekomen.
Ze heeft het druk met Bambi en haar vriendje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer vaak hier de laatste tijd.
Oh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft het druk met Bambi en haar vriendje.
Da's niet waarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer vaak hier de laatste tijd.
Preciesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft het druk met Bambi en haar vriendje.
Mensen met een leven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet waar! Ik heb alleen af en toe wel eens een leven.
Hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet waar! Ik heb alleen af en toe wel eens een leven.
Merci, nooit gesnapt hoe dat werkte.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1456037
Je moet die link alleen niet voor andere topics gebruiken. Gewoon op het gele uitroeptekentje klikken bovenaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Merci, nooit gesnapt hoe dat werkte.
quote:
Oooooh ja, jij was zo'n vuile mod hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
Het was pas leuk toen ik topicreports nog kon lezenVooral die van Lamon waren standaard hilarisch
!
Wat ben jij toch behulpzaamquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet die link alleen niet voor andere topics gebruiken. Gewoon op het gele uitroeptekentje klikken bovenaan.
[ afbeelding ]
Ja, mooie tijden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oooooh ja, jij was zo'n vuile mod he
Daar naast de printer?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet die link alleen niet voor andere topics gebruiken. Gewoon op het gele uitroeptekentje klikken bovenaan.
[ afbeelding ]
Incoming Lamon in 3..2..1..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
Het was pas leuk toen ik topicreports nog kon lezenVooral die van Lamon waren standaard hilarisch
!
Knuffelgehalte.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op basis van wat werd jij uitgekozen?
Walk of Life is opzich wel goed, maar na een tijdje net zo irritant als The Ketchup Song.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die is ook goed, maar Walk Of Life was erop.
Zelfde als waarop Krentenbol werd uitgekozen. Boobies.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op basis van wat werd jij uitgekozen?
Ja, de melodie is niet typisch Dire Straits.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Walk of Life is opzich wel goed, maar na een tijdje net zo irritant als The Ketchup Song.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |