picsquote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
Die gast nu bij take me out lijkt kankerveel op skylark
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben net een straatmarokkaan. Bij rellen komen ze ineens overal vandaan.
Ik heb dan al een afspraak, maar die kan ik wel verzetten, denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb mijn zotheid-tje gepland voor volgende week vrijdag. Komt dat iedereen goed uit?
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Bragi het volgende:
Er zijn maar weinig mensen die hun ondertitel waarmaken. Al heeft één iemand vandaag indruk op me gemaakt.
Misschien is dat wel slim ja, ik ga naaktfoto's posten enzo.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb dan al een afspraak, maar die kan ik wel verzetten, denk ik.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Natuurlijk weten jij en ik niet hoe alles precies wordt geregeld. Zelfs de regeringen weten dat vaak niet, een van de problemen bij ontwikkelingssamenwerking is dat het vaak niet duidelijk is waar al het geld nou precies aan opgaat.
Lees eens wat vaker de krant en kijk vaker nieuwszenders
Sorry, ik kan je niet serieus nemen. Ik moet nog steeds lachen om je belasting-opmerking.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Natuurlijk weten jij en ik niet hoe alles precies wordt geregeld. Zelfs de regeringen weten dat vaak niet, een van de problemen bij ontwikkelingssamenwerking is dat het vaak niet duidelijk is waar al het geld nou precies aan opgaat.
Lees eens wat vaker de krant en kijk vaker nieuwszenders
Omdat ik niet wist hoe loonbelasting wordt berekend? Boehoe. Ik ben er nog nooit mee in aanraking gekomen en ik heb in mijn hele leven maar 1 miezerig lesje economie gehad waarbij dit niet tersprake is gekomen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Bragi het volgende:
Er zijn maar weinig mensen die hun ondertitel waarmaken. Al heeft één iemand vandaag indruk op me gemaakt.
PRAAT. ER. DAN. NIET. OVER. MEE.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik niet wist hoe loonbelasting wordt berekend? Boehoe. Ik ben er nog nooit mee in aanraking gekomen en ik heb in mijn hele leven maar 1 miezerig lesje economie gehad waarbij dit niet tersprake is gekomen.
JE SNAPT GODVERDOMME TOCH ZELF OOK WEL DAT JE NEVER NOOIT NIET 52% BELASTING BETAALT OVER JE HEEEEEEEEEEEELE INKOMEN. DOE JE SOMS MBO OFZOquote:Op maandag 10 mei 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik niet wist hoe loonbelasting wordt berekend? Boehoe. Ik ben er nog nooit mee in aanraking gekomen en ik heb in mijn hele leven maar 1 miezerig lesje economie gehad waarbij dit niet tersprake is gekomen.
Hij wil mij zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:59 schreef Mozy het volgende:
Ik moet steeds lachen omdat Otis een vis als UI heeft.
Snap je? vis![]()
Ja maar echt maar 15% van die wijven zijn "te doen" de rest is allemaal gestoord/lelijkquote:
Doe het vooral niet dan.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet serieus nemen. Ik moet nog steeds lachen om je belasting-opmerking.
Het gaat er niet eens om of je precies weet hoe het wordt berekend. Dat zou ik nog wel kunnen accepteren als ik in een goede bui ben. Ook dit is al moeilijk van zo'n zelfverklaard intellectueel als jij.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hahhaa, z'n haar gaat erafquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
Khanker hij lijkt echt op mij. Qua gezicht dan.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JE SNAPT GODVERDOMME TOCH ZELF OOK WEL DAT JE NEVER NOOIT NIET 52% BELASTING BETAALT OVER JE HEEEEEEEEEEEELE INKOMEN. DOE JE SOMS MBO OFZO![]()
![]()
Dat leek mij ook overdreven maar ik had serieus geen idee hoe het precies berekend werd, en dat boeide mij verder eigenlijk ook weinig. Feit blijft dat je door een opeenstapeling van allerlei soorten belasting, uiteindelijk nog steeds veel meer dan 52% van je loon kwijtraakt aan de overheid, zelfs al heb je een miezerig onder-modaal loon.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JE SNAPT GODVERDOMME TOCH ZELF OOK WEL DAT JE NEVER NOOIT NIET 52% BELASTING BETAALT OVER JE HEEEEEEEEEEEELE INKOMEN. DOE JE SOMS MBO OFZO![]()
![]()
Hahaahaha dalijk is het m'n kloon als het eraf is.quote:
Meer inleveren dan werken.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens om of je precies weet hoe het wordt berekend. Dat zou ik nog wel kunnen accepteren als ik in een goede bui ben. Ook dit is al moeilijk van zo'n zelfverklaard intellectueel als jij.
Maar dat je serieus gelooft dat je straks 52% van alles wat je verdient meteen weer kwijt bent aan loonbelasting... daar kan ik met mijn pet niet bij. Misschien van een 2VMBO-er, maar niet van iemand die beweert dat hij zo intelligent is.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat leek mij ook overdreven maar ik had serieus geen idee hoe het precies berekend werd, en dat boeide mij verder eigenlijk ook weinig. Feit blijft dat je door een opeenstapeling van allerlei soorten belasting, uiteindelijk nog steeds veel meer dan 52% van je loon kwijtraakt aan de overheid, zelfs al heb je een miezerig onder-modaal loon.
Ik kan me echt serieus niet voorstellen dat 5-VWO'ers dit geloven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Meer inleveren dan werken.
En daarvoor heb je geleerd dan hè.
Met de mentaliteit van JS zou Nederland nu ook bestaan uit graatmagere mensen met rijstbuikjes.
Nee helemaal nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat leek mij ook overdreven maar ik had serieus geen idee hoe het precies berekend werd, en dat boeide mij verder eigenlijk ook weinig. Feit blijft dat je door een opeenstapeling van allerlei soorten belasting, uiteindelijk nog steeds veel meer dan 52% van je loon kwijtraakt aan de overheid, zelfs al heb je een miezerig onder-modaal loon.
Misschien is zijn account een troll en is hij gewoon metselaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kan me echt serieus niet voorstellen dat 5-VWO'ers dit geloven.
Hoe smoothquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, zie hem. Proberen chicks te regelen door een zielig verhaal over kanker erin te gooien
Jawel. Dat ik niet de precieze hoeveelheid loonbelasting weet, betekend niet dat ik geen mening mag hebben over de veel te hoge belastingen.quote:
Hij heeft ze niet in zijn fotoboek, dus hij heeft ze liever niet op Fok!.quote:
Nou dan moet hij ze pm'en of in de tinychat zijn cam aanzettenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij heeft ze niet in zijn fotoboek, dus hij heeft ze liever niet op Fok!.
Een soort ongeschreven regel binnen deze sc.
Maar als je niet eens weet hóe hoog die belastingen dan precies zijn (je weet immers niet hoe het wordt berekend), hoe kun je er dan over meepraten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel. Dat ik niet de precieze hoeveelheid loonbelasting weet, betekend niet dat ik geen mening mag hebben over de veel te hoge belastingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |