2e ook al.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:53 schreef L0t.. het volgende:
Hoe kun je nou geen economie hebben gehad, dat heb je standaard in de 3e en 4e klas
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, Japsnars. Je kan nu beter een IQM-etje zetten.
Normaal heb je het standaard in alleen de 3e klas.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:53 schreef L0t.. het volgende:
Hoe kun je nou geen economie hebben gehad, dat heb je standaard in de 3e en 4e klas
Ik ook, maar ik neig toch vooral naar het steunen van mensen die het minder hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind ontwikkelingshulp zo'n moeilijk onderwerp.
Nee hoor. Dat verschilt per school.quote:
Ik heb mijn zotheid-tje gepland voor volgende week vrijdag. Komt dat iedereen goed uit?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, Japsnars. Je kan nu beter een IQM-etje zetten.
dat is em hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
Die gast nu bij take me out lijkt kankerveel op skylark
JOH, DAN FLIKKEREN WE ECONOMIE ER TOCH GEWOON UIT JOHquote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Normaal heb je het standaard in alleen de 3e klas.
Echter, op de school waar ik destijds op zat was tijdens mijn derde jaar slechts 1 docent economie en deze kon het qua rooster niet aan om alle derde klassen erbij te nemen. Er is nog geprobeerd 4 derde klassen in 1 aula te proppen en zo les te geven maar dit is al na 1 les afgekapt.
Ik weet wie.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Bragi het volgende:
Er zijn maar weinig mensen die hun ondertitel waarmaken. Al heeft één iemand vandaag indruk op me gemaakt.
Ik vind ramphulp sowieso een noodzaak. Maar ik weet het nog niet bij 'gewone ontwikkelingshulp'. Het lijkt alleen corruptie, maar je hoort natuurlijk alleen de slechte verhalen en iedereen praat elkaar na.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik neig toch vooral naar het steunen van mensen die het minder hebben.
Ondanks dat er redelijke tegenargumenten zijn. Maar hulp na bijvoorbeeld een natuurramp vind ik één van de minste dingen die je als rijk land kan doen. Kom op, ik zou maar wat graag hulp ontvangen als wij getroffen worden door een ramp.
Dankjewel.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Bragi het volgende:
Er zijn maar weinig mensen die hun ondertitel waarmaken. Al heeft één iemand vandaag indruk op me gemaakt.
Eens.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik neig toch vooral naar het steunen van mensen die het minder hebben.
Ondanks dat er redelijke tegenargumenten zijn. Maar hulp na bijvoorbeeld een natuurramp vind ik één van de minste dingen die je als rijk land kan doen. Kom op, ik zou maar wat graag hulp ontvangen als wij getroffen worden door een ramp.
Dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je bent 64?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:56 schreef Stofje het volgende:
Ik heb ook geen economie gehad hoor. Ik had 'bedrijfsadministratie", sloeg werkelijk helemaal nergens op. Ach, ik zat op de Vrije School, daar werd economie echt verschrikkelijk onderschat. Erg slecht, eigenlijk.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Bragi het volgende:
Natuurlijk weten jij en ik niet hoe alles precies wordt geregeld. Zelfs de regeringen weten dat vaak niet, een van de problemen bij ontwikkelingssamenwerking is dat het vaak niet duidelijk is waar al het geld nou precies aan opgaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n onderwerp waar je denkt over te gaan kunnen praten zonder dat je weet hoe het daadwerkelijk geregeld wordt allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |