picsquote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
Die gast nu bij take me out lijkt kankerveel op skylark
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben net een straatmarokkaan. Bij rellen komen ze ineens overal vandaan.
Ik heb dan al een afspraak, maar die kan ik wel verzetten, denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb mijn zotheid-tje gepland voor volgende week vrijdag. Komt dat iedereen goed uit?
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Bragi het volgende:
Er zijn maar weinig mensen die hun ondertitel waarmaken. Al heeft één iemand vandaag indruk op me gemaakt.
Misschien is dat wel slim ja, ik ga naaktfoto's posten enzo.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb dan al een afspraak, maar die kan ik wel verzetten, denk ik.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Natuurlijk weten jij en ik niet hoe alles precies wordt geregeld. Zelfs de regeringen weten dat vaak niet, een van de problemen bij ontwikkelingssamenwerking is dat het vaak niet duidelijk is waar al het geld nou precies aan opgaat.
Lees eens wat vaker de krant en kijk vaker nieuwszenders
Sorry, ik kan je niet serieus nemen. Ik moet nog steeds lachen om je belasting-opmerking.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Natuurlijk weten jij en ik niet hoe alles precies wordt geregeld. Zelfs de regeringen weten dat vaak niet, een van de problemen bij ontwikkelingssamenwerking is dat het vaak niet duidelijk is waar al het geld nou precies aan opgaat.
Lees eens wat vaker de krant en kijk vaker nieuwszenders
Omdat ik niet wist hoe loonbelasting wordt berekend? Boehoe. Ik ben er nog nooit mee in aanraking gekomen en ik heb in mijn hele leven maar 1 miezerig lesje economie gehad waarbij dit niet tersprake is gekomen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef Bragi het volgende:
Er zijn maar weinig mensen die hun ondertitel waarmaken. Al heeft één iemand vandaag indruk op me gemaakt.
PRAAT. ER. DAN. NIET. OVER. MEE.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik niet wist hoe loonbelasting wordt berekend? Boehoe. Ik ben er nog nooit mee in aanraking gekomen en ik heb in mijn hele leven maar 1 miezerig lesje economie gehad waarbij dit niet tersprake is gekomen.
JE SNAPT GODVERDOMME TOCH ZELF OOK WEL DAT JE NEVER NOOIT NIET 52% BELASTING BETAALT OVER JE HEEEEEEEEEEEELE INKOMEN. DOE JE SOMS MBO OFZOquote:Op maandag 10 mei 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik niet wist hoe loonbelasting wordt berekend? Boehoe. Ik ben er nog nooit mee in aanraking gekomen en ik heb in mijn hele leven maar 1 miezerig lesje economie gehad waarbij dit niet tersprake is gekomen.
Hij wil mij zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:59 schreef Mozy het volgende:
Ik moet steeds lachen omdat Otis een vis als UI heeft.
Snap je? vis![]()
Ja maar echt maar 15% van die wijven zijn "te doen" de rest is allemaal gestoord/lelijkquote:
Doe het vooral niet dan.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet serieus nemen. Ik moet nog steeds lachen om je belasting-opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |