Nee maar daarom is het dus niet zo erg dat wij haar moeten troosten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat er ergere dingen zijn wil nog niet zeggen dat dat op dat moment niet erg is voor haar.
OMDAT JE DOOR BlIJFT GAAN DAT ZE EEN AANDACHTSTREKKER ISquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe verklaar je anders zijn out-of-the-blue-opmerking dat ik degene ben die aandacht zoekt, juist nadat ik puur inga op een verwijt van jou.
Ik kan best begrijpen dat iemand die posts van jouw ook aandachttrekkerij is maar het was inderdaad een reactie op mijn opmerkingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe verklaar je anders zijn out-of-the-blue-opmerking dat ik degene ben die aandacht zoekt, juist nadat ik puur inga op een verwijt van jou.
Negeer dr dan ipv dr uit te lachen en te zeggen hoe weinig het je kan interesserenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar daarom is het dus niet dusdanig zo erg dat wij haar moeten troosten.
Nogmaals, Crack verweet me niks. Hell, ze gaf me gelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je het kan begrijpen, dan kan je dus ook begrijpen dat je haar alleen maar verdrietiger maakt als je daarna weer gaat roepen dat het puur voor de aandacht was.
Daar gaat het dan ook niet om. Het gaat erom dat ze dan meteen wordt uitgemaakt voor aandachttrekker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar daarom is het dus niet zo erg dat wij haar moeten troosten.
Dat heeft ze hier misschien gepost maar ze vond het wel degelijk kut wat je hebt gezegd en hoe jij je tegen haar hebt gedragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nogmaals, Crack verweet me niks. Hell, ze gaf me gelijk.
Wat is dus je probleem?
zelfs IK weet wanneer ik mn mondje moet houdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:41 schreef L0t.. het volgende:
Bragi ik snap ook wel wat je bedoelt met dat aandachttrekken maar soms moet je gewoon weten wanneer je je commentaar voor je moet houden.
Nou soms is de waarheid wel beter om met je eigen gedrag geconfronteerd te worden. En Bragi zegt zelf al dat ze hem gelijk gaf dus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Negeer dr dan ipv dr uit te lachen en te zeggen hoe weinig het je kan interesseren
Omdat ze niet tegen jou in durft te gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nogmaals, Crack verweet me niks. Hell, ze gaf me gelijk.
Wat is dus je probleem?
Dan had ze dat moeten zeggen. Tegen mij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat heeft ze hier misschien gepost maar ze vond het wel degelijk kut wat je hebt gezegd en hoe jij je tegen haar hebt gedragen.
Da's dan toch echt haar probleem. Ik zou niet weten waarom iemand niet tegen mij zou in durven gaan. Ik ben eerlijk, ik ben zelfkritisch, je kan altijd met mij een gesprek aangaan. Als ik vind dat je gelijk hebt, geef ik je gelijk. Doch, als ik vind dat je ongelijk hebt, dan zal ik dat ook zeggen. Ask Bt, ask wd, ask Emimich.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Omdat ze niet tegen jou in durft te gaan.
Maar niet op een moment dat diegene zich heel kut voelt over de dood van haar huisdier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou soms is de waarheid wel beter om met je eigen gedrag geconfronteerd te worden. En Bragi zegt zelf al dat ze hem gelijk gaf dus.
Waarschijnlijk voelde zij zich al kut genoeg over haar huisdier en wilde zij ook niet nog eens jouw stront emmer over haar vermeende aandachttrekkerij over zich heen krijgen. Lijkt mij niet meer dan logischquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Da's dan toch echt haar probleem. Ik zou niet weten waarom iemand niet tegen mij zou in durven gaan. Ik ben eerlijk, ik ben zelfkritisch, je kan altijd met mij een gesprek aangaan. Als ik vind dat je gelijk hebt, geef ik je gelijk. Doch, als ik vind dat je ongelijk hebt, dan zal ik dat ook zeggen. Ask Bt, ask wd, ask Emimich.
Trusten, zotjequote:
quote:
Vrijwel niemand in deze SC is zelfkritisch, iedereen heeft altijd gelijk en discussies zijn eindeloosquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Da's dan toch echt haar probleem. Ik zou niet weten waarom iemand niet tegen mij zou in durven gaan. Ik ben eerlijk, ik ben zelfkritisch, je kan altijd met mij een gesprek aangaan. Als ik vind dat je gelijk hebt, geef ik je gelijk. Doch, als ik vind dat je ongelijk hebt, dan zal ik dat ook zeggen. Ask Bt, ask wd, ask Emimich.
Ja ik zeg ook niet dat ik het zelf zou zeggen want ik zei al dat ik het zelf ook dacht maar wel negeerde. Want ik ben daar veel subtieler inquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar niet op een moment dat diegene zich heel kut voelt over de dood van haar huisdier.
Ik moet eerlijk bekennen dat dit ook een van mijn zwakke punten is. Ik wil altijd mijn gelijk halen en het laatste woord hebben. Maar dat hebben jullie onderhand al wel allemaal doorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vrijwel niemand in deze SC is zelfkritisch, iedereen heeft altijd gelijk en discussies zijn eindeloos
Als ik fout zit, zal ik dat ook heus wel toegeven. Alleen doe ik er vaak wel zo veel mogelijk aan om niet fout te zitten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vrijwel niemand in deze SC is zelfkritisch, iedereen heeft altijd gelijk en discussies zijn eindeloos
Jij was ook bezig volgens mij, dan kun je dus ook 'gejank' terugverwachtenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Devvie wat huil jij nou weer. Nu huilen omdat iemand gekwetst wordt![]()
![]()
en dan wel vanmiddag zeggen dat mijn gezicht "priceless" is terwijl ik nog nooit wat over je gezegd hebt
![]()
Het leven is een bitch.
RED WHITE ARMYquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij was ook bezig volgens mij, dan kun je dus ook 'gejank' terugverwachten![]()
aangezien je het gaat terugzoeken en mocht dit niet waar zijn, dan deed ik het omdat je een klapjosti eersteklas bent, zonder jou otis lakitu allure en de rest van het groepje was het hier stukken gezelliger
Kritiek uitdelen is idd makkelijk. Ik zie er absoluut geen heil in om altijd overal een discussie over te maken, irritante posts negeer ik gewoon, het is maar de SC hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:47 schreef Bragi het volgende:
Ik kan ook de hele tijd gaan slijmen, maar daar pas ik gewoon voor.
Met een van de users waar ik het meeste mee heb, heb ik ook heel wat discussies en beefs gehad in dit topic.Bt.
Maar ik was in ieder geval wel altijd eerlijk tegen haar. En dat heb ik nog altijd liever dan dat ik constant kritiekloos en ruggegraatloos door het leven ga.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ik fout zit, zal ik dat ook heus wel toegeven. Alleen doe ik er vaak wel zo veel mogelijk aan om niet fout te zitten.Dus ik zal bijvoorbeeld zelden/nooit meepraten over dingen waar ik geen verstand van heb (hoi, Japsnars
).
Ok. Ik had 1 post in dat topic voordat ik jou eerste post over mij zag maar ok. Maar vanaf nu weet ik dus ook dat jij een mongool bent en verwacht ik graag een pic van jou in mijn pm box. Lijkt me wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij was ook bezig volgens mij, dan kun je dus ook 'gejank' terugverwachten![]()
aangezien je het gaat terugzoeken en mocht dit niet waar zijn, dan deed ik het omdat je een klapjosti eersteklas bent, zonder jou otis lakitu allure en de rest van het groepje was het hier stukken gezelliger
Dat kun je dan toch ook zeggen van míjn posts?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kritiek uitdelen is idd makkelijk. Ik zie er absoluut geen heil in om altijd overal een discussie over te maken, irritante posts negeer ik gewoon, het is maar de SC hoor
Zeur ik OOIT tegen jou?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch ook zeggen van míjn posts?"Het is maar de SC hoor".
is al vaker gepostquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ok. Ik had 1 post in dat topic voordat ik jou eerste post over mij zag maar ok. Maar vanaf nu weet ik dus ook dat jij een mongool bent en verwacht ik graag een pic van jou in mijn pm box. Lijkt me wel zo eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zeur ik OOIT tegen jou?Behalve nu dan even
Ha, ik mag niet meeposten over belastingen omdat ik geen ervaring met loonbelasting hebquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ik fout zit, zal ik dat ook heus wel toegeven. Alleen doe ik er vaak wel zo veel mogelijk aan om niet fout te zitten.Dus ik zal bijvoorbeeld zelden/nooit meepraten over dingen waar ik geen verstand van heb (hoi, Japsnars
).
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
is al vaker gepostHaha, is dit de mugshot van toen je net die klap had gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
is al vaker gepostOk. Props dat je het nog doet ook, had ik niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Nee, mn pasfoto op mn idkaart/ov/collegekaart/rijbewijsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, ik mag niet meeposten over belastingen omdat ik geen ervaring met loonbelasting heb
[..]
Haha, is dit de mugshot van toen je net die klap had gekregen?![]()
Grote mond dit dat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:59 schreef Bragi het volgende:
En de echt toffe mensen kunnen gewoon met mij door één deur nadat ik bezig ben geweest. Zie een Bt.
En toen C_N, Otis en Lakitu hier weer terugkwamen zette ik ook even een grote bek op, omdat ze constant stoer aan het doen waren over baas dit, kwaliteit dat. Toen zij rustiger werden, ben ik ook weer normaal gaan posten richting hen. En vice versa.
Wat dat betreft ben ik gewoon lief, hoor.Ik heb vanmiddag wat tegen Crack gezegd en dat is wat mij betreft ook over.
No hard feelings verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |