Zo lullig ben ik niet. Daarnaast ga ik geen berichten van anderen leaken.quote:
Hoever ben je met kijken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:46 schreef MouzurX het volgende:
Die sid is echt gestoord, die michelle valt in het niets bij cassie
Die aflevering van sid, waar tony michelle dumpt zodat sid met der kan gaan.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo lullig ben ik niet. Daarnaast ga ik geen berichten van anderen leaken.
Helaas boys, anti-climax.
Maar slaap lekker, het was zeker wel een vermakelijke avond
Ja en sid is ook best wel een nerd. De volgende aflevering, is best wel tof, als ze in rusland zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die aflevering van sid, waar tony michelle dumpt zodat sid met der kan gaan.
Wat zoekt die sid nou bij die michelle joh, zij lijkt er 4 jaar ouder![]()
Om de drama in de SC niet geheel uit te laten doven. Bragi, wat ben jij een botte lul geworden:quote:
Crack's huisdier is overleden en dan ga jij een beetje lopen jammeren dat ze aandacht zitten te trekken. Jij hebt zeker nog nooit een huisdier gehad dat is overleden? Noch een naast persoon verloren?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Ik vind om aandacht vragen ook tyfusirritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zal ik eens een likje aan jouw borsten geven? Dat geeft wel een heel apart gevoel."Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Oké, man.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om de drama in de SC niet geheel uit te laten doven. Bragi, wat ben jij een botte lul geworden:
[..]
Crack's huisdier is overleden en dan ga jij een beetje lopen jammeren dat ze aandacht zitten te trekken. Jij hebt zeker nog nooit een huisdier gehad dat is overleden? Noch een naast persoon verloren?
Dit zeg je gewoon niet, dit is echt een dieptepunt van treurig- en grofheid.
Ditquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
Dode huisdieren vergelijken met verloren naasten. Je moet het maar durven. [ afbeelding ]
Ik zeg niet dat het even erg is maar op het moment dat het gebeurt, roept het wel dezelfde gevoelens op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
Dode huisdieren vergelijken met verloren naasten. Je moet het maar durven. [ afbeelding ]
Je kunt toch wel begrijpen dat mensen zich hechten aan zo'n dierquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit![]()
Sorry hoor, maar dat sentimentele gedoe over huisdieren vind ik altijd zo erg. Koop gewoon een nieuwe.
Tsja, sommige mensen vinden steun bij hun huisdieren omdat die er altijd zijn, in goede en slechte tijden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit![]()
Sorry hoor, maar dat sentimentele gedoe over huisdieren vind ik altijd zo erg. Koop gewoon een nieuwe.
Nou nee aangezien ik nooit echte huisdieren(naja hamsters maarjaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je kunt toch wel begrijpen dat mensen zich hechten aan zo'n dier
Maar, kan jij je dan wel, wat Bragi dus niet kan, inleven dat mensen er daadwerkelijk moeite mee kunnen hebben als je rouwt om je huisdier? En dat het dus geen aandachttrekkerij is wat Bragi loopt te verkondigen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou nee aangezien ik nooit echte huisdieren(naja hamsters maarja) heb gehad
Not this shit againquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
Enigszins, ik kan ook inleven dat mensen het irritant vinden wanneer iemand het continue over zijn dode huisdier(of enig ander ding bijv darioquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar, kan jij je dan wel, wat Bragi dus niet kan, inleven dat mensen er daadwerkelijk moeite mee kunnen hebben als je rouwt om je huisdier? En dat het dus geen aandachttrekkerij is wat Bragi loopt te verkondigen?
Ja, onze vorige katten zijn zo'n 3-4 jaar geleden gestorven. Eentje overleed aan een leverabces terwijl wij op vakantie waren en de tweede (de zoon van de eerste) is uiteindelijk, denken wij, aan verdriet overleden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:27 schreef L0t.. het volgende:
Ik zou het ook kei-erg vinden als m'n katten doodgingen
Of jij flikkert op en gaat in een ander subforum jankzakkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:30 schreef Bragi het volgende:
't Was gewoon aandacht trekken wat ze deed met haar " MAAR MIJN HAMSTER" en "Straks moet ik nog huilen, dat kan toch niet!
![]()
"
Flikker toch op, ga ergens anders theatraal jankzakken.
Ja en ze postte het 3x opnieuw ongeveer. En met van diequote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:28 schreef Bragi het volgende:
Zoals ik eerder zei: ik kon het best begrijpen van Crack. Ik had er alleen verder weinig mee, dus zei ik er ook niks over. Ik zei echter wel wat over haar zielige aandachttrekkerij en dat vond Crack achteraf ook alleen maar goed.
Opgelost.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Of jij flikkert op en gaat in een ander subforum jankzakken
jij bent nu de aandacht aan het trekken he
Hij loopt te jankzakken dat crack loopt te jankzakkenquote:
Bullshit. Zij voelde zich echt heel kut daarover en dat uitte zij op haar manier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:30 schreef Bragi het volgende:
't Was gewoon aandacht trekken wat ze deed met haar " MAAR MIJN HAMSTER" en "Straks moet ik nog huilen, dat kan toch niet!
![]()
"
Japsnars begint erover. Hij antwoord gewoon. En ik dacht hetzelfde hoor, alleen zeg ik het nooit. Ik waardeer zijn eerlijkheid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij loopt te jankzakken dat crack loopt te jankzakken
dit doet hij met meerdere posts
dus hij loopt nu aandacht te trekken omdat iemand in zijn ogen loopt te jankzakken
dus nee
Ik begin er toch niet over, poepsmoel. Japsnars spreekt me erop aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Of jij flikkert op en gaat in een ander subforum jankzakken
jij bent nu de aandacht aan het trekken he
Hehe, dat is wel zo verstandig. Viele Spaß.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Enigszins, ik kan ook inleven dat mensen het irritant vinden wanneer iemand het continue over zijn dode huisdier(of enig ander ding bijv dario) heeft.
ps: ik heb totaal niet opgelet dus ik weet niet of dit nu zo is
*gaat weer verder skins kijken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bullshit. Zij voelde zich echt heel kut daarover en dat uitte zij op haar manier.
Dat was echt geen aandachttrekkerij. Toen mijn katten overleden wilde ik niets liever dan dat ik ze op de een of andere manier weer tot leven kon opwekken, het laatste wat ik wilde was aandacht.
Ik ben, toen ik het hoorde, de caravan uitgelopen en heb ergens in een rustig hoekje op die camping staan janken. Ja geloof het of niet maar sommige mensen kunnen daadwerkelijk om hun huisdieren geven.
Maar dat zal wel lastig te begrijpen zijn voor jou.
quote:Zoals ik eerder zei: ik kon het best begrijpen van Crack.
Ohh vet zielig die tweedequote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, onze vorige katten zijn zo'n 3-4 jaar geleden gestorven. Eentje overleed aan een leverabces terwijl wij op vakantie waren en de tweede (de zoon van de eerste) is uiteindelijk, denken wij, aan verdriet overleden.
Hij at steeds minder en was een stuk minder vrolijk en dat terwijl er na meerdere onderzoeken bij de huisarts, niks fysiek aan de hand bleek te zijn. Waarschijnlijk is hij gewoon weggekwijnd.
Ons hele gezin vond het ook verschrikkelijk toen ze zijn overleden
Lees 1x die posts terug en je snapt wat hij bedoeld. Sorry hoor maar er zijn ergere dingen dan overleden huisdieren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bullshit. Zij voelde zich echt heel kut daarover en dat uitte zij op haar manier.
Dat was echt geen aandachttrekkerij. Toen mijn katten overleden wilde ik niets liever dan dat ik ze op de een of andere manier weer tot leven kon opwekken, het laatste wat ik wilde was aandacht.
Ik ben, toen ik het hoorde, de caravan uitgelopen en heb ergens in een rustig hoekje op die camping staan janken. Ja geloof het of niet maar sommige mensen kunnen daadwerkelijk om hun huisdieren geven.
Maar dat zal wel lastig te begrijpen zijn voor jou.
Haar ouders zijn op vakantie en ze voelde zich enorm kut over de dood van haar hamster. En sommige mensen verwerken dat door het van zich af te schrijven, of het in ieder geval gewoon aan iemand te melden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja en ze postte het 3x opnieuw ongeveer. En met van dieen
smileys waardoor je het al niet serieus kan nemen.
Reageer dr dan niet opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik begin er toch niet over, poepsmoel. Japsnars spreekt me erop aan.
en in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Ik vind om aandacht vragen ook tyfusirritant.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef Bragi het volgende:
't Gaat me echt niet om het feit dat het om een dood dier gaat, 't gaat me om de manier waarop je al een paar keer om aandacht voor het dier vraagt. " MAAR M'N HAMSTER" Alleen dat is al genoeg reden om er niet één serieuze post aan te wijden.
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik kan het op zich best begrijpen. Maar als je na die mededeling alsnog twee keer zielig gaat aandacht trekken waarbij het blijkbaar meer om de aandacht dan om je hamster gaat, dan vind ik dat irritant.
En ik doe niet graag alsof. Ik ben meer van het oprechte.
[..]
'Cause I just don't care.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:28 schreef Bragi het volgende:
Zoals ik eerder zei: ik kon het best begrijpen van Crack. Ik had er alleen verder weinig mee, dus zei ik er ook niks over. Ik zei echter wel wat over haar zielige aandachttrekkerij en dat vond Crack achteraf ook alleen maar goed.
Opgelost.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:30 schreef Bragi het volgende:
![]()
"
Dat er ergere dingen zijn wil nog niet zeggen dat dat op dat moment niet erg is voor haar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lees 1x die posts terug en je snapt wat hij bedoeld. Sorry hoor maar er zijn ergere dingen dan overleden huisdieren.
Wat is dat nou weer voor onzin argument.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:
En Devvie kan niet in valide argumenten denken, want hij wil in Cracks broekje.
Ja, op een gegeven moment lag hij 's ochtends dood op de grond omdat hij gewoon niks meer had gegeten. Best kut om allemaal aan te zien en mee te maken :/quote:
Ik ben een autist, ik kan niet met kritiek omgaan en ik kan er ook niet tegen als anderen worden uitgelachen en shit idd..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:
En Devvie kan niet in valide argumenten denken, want hij wil in Cracks broekje.
Hoe verklaar je anders zijn out-of-the-blue-opmerking dat ik degene ben die aandacht zoekt, juist nadat ik puur inga op een verwijt van jou.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin argument.
Ik geloof best dat ze het erg vind hoor. Maar kom dan niet met smileys en zulke zinnen aan. Je gaat toch ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haar ouders zijn op vakantie en ze voelde zich enorm kut over de dood van haar hamster. En sommige mensen verwerken dat door het van zich af te schrijven, of het in ieder geval gewoon aan iemand te melden.
Crack deed dat hier omdat ze in haar naaste omgeving niet zo 1-2-3 met iemand erover kon praten.
Als je het kan begrijpen, dan kan je dus ook begrijpen dat je haar alleen maar verdrietiger maakt als je daarna weer gaat roepen dat het puur voor de aandacht was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |