De neuk, zelfs als ik een hele dag derp enquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:38 schreef NoelGallagher het volgende:
001. 412 Otis2.0
002. 358 Japsnars
003. 341 NoelGallagher
004. 303 WillFerrell
005. 294 Skylark.
KLB SC aan de top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:48 schreef Mozy het volgende:
Ik ga jongens en meisjes.
Heel veel plezier allemaal, ik zal aan jullie denken.
Tot zondag,
de groeten
Deze is voor WFHave funSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:48 schreef Mozy het volgende:
Ik ga jongens en meisjes.
Heel veel plezier allemaal, ik zal aan jullie denken.
Tot zondag,
de groeten
Deze is voor WFIk hou ook van jou mein Schätz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwaar de haat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Fascination is de hoofdoorzaak van impotentie.
Fas![]()
![]()
Dat is nu echt de persoon waar ik het allermeest een hekel aan heb. Geen gewone hekel, maar echt pure hekel.
Zieke shitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:38 schreef NoelGallagher het volgende:
001. 412 Otis2.0
002. 358 Japsnars
003. 341 NoelGallagher
004. 303 WillFerrell
005. 294 Skylark.
KLB SC aan de top
Zat even te denken aan wie ik de grootste hekel heb hier in de sc.quote:
Van Crack?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:20 schreef BobbyB het volgende:
Wat the fuck, is het vannacht nog steeds over die kankerhamster gegaan?
Wtf?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrijdag lekker cruisen op de
[ afbeelding ]
Hmm, even denken... ik heb eigenlijk aan niemand een hekel, binnen de SC tenminste.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zat even te denken aan wie ik de grootste hekel heb hier in de sc.
Haha, een hekel hebben aan iemand van het internet
Ja.quote:
Naja het is wel iemands huisdier en kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent, het ging me meer om de droeftoeters die er vannacht weer over begonnen.quote:
Vrijdag mee cruisen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar wat moet jij er mee.
Ik ben dan wat makkelijker, maar wie begon er dan over?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja het is wel iemands huisdier en kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent, het ging me meer om de droeftoeters die er vannacht weer over begonnen.
Weet ik veel, zag het voorbij komen toen ik dit topic aan het scannen was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben dan wat makkelijker, maar wie begon er dan over?
zulks een ding heb ik, nanananaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga volgende week maandag crossen op zo'n bazending:
[ afbeelding ]
JA IK LEES TERUG.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Een hamster vergelijken met een kat, hond of zelfs een naaste persoon. Bij Japsnars kan het allemaal.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar wat moet jij er mee.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |