Naja het is wel iemands huisdier en kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent, het ging me meer om de droeftoeters die er vannacht weer over begonnen.quote:
Vrijdag mee cruisen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar wat moet jij er mee.
Ik ben dan wat makkelijker, maar wie begon er dan over?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja het is wel iemands huisdier en kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent, het ging me meer om de droeftoeters die er vannacht weer over begonnen.
Weet ik veel, zag het voorbij komen toen ik dit topic aan het scannen was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben dan wat makkelijker, maar wie begon er dan over?
zulks een ding heb ik, nanananaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga volgende week maandag crossen op zo'n bazending:
[ afbeelding ]
JA IK LEES TERUG.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Een hamster vergelijken met een kat, hond of zelfs een naaste persoon. Bij Japsnars kan het allemaal.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar wat moet jij er mee.
quote:
Een inelkaar gedrukte VW Kever.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:28 schreef WillFerrell het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)911-959-bj-1988.html
Jongens, doe geld voor me bij elkaar.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan had ik allang wat over jouw te zelfverzekerde zelfgeilbeeld en de ware mening van menig SC user gezegd![]()
kklelijke achterkantquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:28 schreef WillFerrell het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)911-959-bj-1988.html
Jongens, doe geld voor me bij elkaar.
Da's toch tofquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:29 schreef WillFerrell het volgende:
Waarom ga je voor de lol op zo een Segway staan?Vorige week woensdag was dat ook zo komisch met de politie op die dingen. Staat voor geen meter.
Jij wil zo'n kankerlelijke auto, NG wil cruisen op een segway. Daar heb jij ook commentaar op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:29 schreef WillFerrell het volgende:
Jongens niet haten, ik heb een mooi model van zo een 959 in me kast staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |