Inderdaad, die moeten dubbel zoveel uren werken willen ze een beetje kunnen sparen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:04 schreef L0t.. het volgende:
Nou zeg, die arme mensen die in de hoogste schijf zitten moeten het wel heel zwaar hebben
Jawel. Lees wat er in het bericht staat dat jij quote:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Wat is onder modaal, 20k? Dan ben je nog geen 20% kwijt.
Dan ben jij echt wel meer dan 20% kwijt. Wegenbelasting, WOZ-belasting, BTW, etc.quote:een opeenstapeling van allerlei soorten belasting,
Ik weet toch wel dat de belastingen hoger zijn dan, in mijn ogen, redelijk? 40% loonbelasting vind ik al veel te hoog met al die andere belastingen erbij getrokken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar als je niet eens weet hóe hoog die belastingen dan precies zijn (je weet immers niet hoe het wordt berekend), hoe kun je er dan over meepraten?
Nou idd, dikke armoede hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, die moeten dubbel zoveel uren werken willen ze een beetje kunnen sparen.
Vandaar al die mensen die liever 54.000 verdienen dan 60.000. Bij 60.000 zijn ze namelijk meer kwijt. Toch, Japsnars?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, die moeten dubbel zoveel uren werken willen ze een beetje kunnen sparen.
Wel als je huizen niet verkocht worden door een huizenmarkt die momenteel erg slecht isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:04 schreef L0t.. het volgende:
Nou zeg, die arme mensen die in de hoogste schijf zitten moeten het wel heel zwaar hebben
Awww zielig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel als je huizen niet verkocht worden door een huizenmarkt die momenteel erg slecht is
Wist je dat het bij kansspelbelasting wel zo werkt dat als je ¤460,- wint, uiteindelijk veel minder overhoudt dan wanneer je ¤450,- wint.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vandaar al die mensen die liever 54.000 verdienen dan 60.000. Bij 60.000 zijn ze namelijk meer kwijt. Toch, Japsnars?
Nu wijk niet van het onderwerp af door jullie huiselijke situatie erbij te schetsen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel als je huizen niet verkocht worden door een huizenmarkt die momenteel erg slecht is
20k zit met 18k in de laagste schijf (2,5%) en voor 2k in de 2e schijf (10%).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel. Lees wat er in het bericht staat dat jij quote:
[..]
Dan ben jij echt wel meer dan 20% kwijt. Wegenbelasting, WOZ-belasting, BTW, etc.
[..]
Ik weet toch wel dat de belastingen hoger zijn dan, in mijn ogen, redelijk? 40% loonbelasting vind ik al veel te hoog met al die andere belastingen erbij getrokken.
Dat hebben wij ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarom is het ook een spel, die kloppen wel vaker niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wist je dat het bij kansspelbelasting wel zo werkt dat als je ¤460,- wint, uiteindelijk veel minder overhoudt dan wanneer je ¤450,- wint.
Jaja.
Waarom verander je van onderwerp?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wist je dat het bij kansspelbelasting wel zo werkt dat als je ¤460,- wint, uiteindelijk veel minder overhoudt dan wanneer je ¤450,- wint.
Jaja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |