Typisch dat jij net binnen komt hakkenquote:
Mja ik word er niet vrolijk vanquote:
Of dat jij net zo'n TT maakt natuurlijk...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Typisch dat jij net binnen komt hakken
Dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Of dat jij net zo'n TT maakt natuurlijk...
Pics.quote:
Misschien later.quote:
Mach 5! Jou hebben we nodig, dan kunnen we echt mooi glad kaal!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
En de rest van de angerfist euvre![]()
Army of hardcore
Fusion is nog beter.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mach 5! Jou hebben we nodig, dan kunnen we echt mooi glad kaal!
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mach 5! Jou hebben we nodig, dan kunnen we echt mooi glad kaal!
Ik weet het niet, ik scheer mn kop niet kaalquote:
Niet teveel bier drinken jij!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef 8108139dpths het volgende:
* 8108139dpths er weg van is...
Law&Order SVU kijken, pizza eten en bier drinken....![]()
Rughaar?quote:
Ik had hem al gezien en vind het wel mee vallenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb net deja vu gekeken
wat een wazige film zeg
Harsstrip eroverheen halen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
liever niet, maar als het niet anders kan
Army of Hardcore aan RTC toebedelenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
En de rest van de angerfist euvre![]()
Army of hardcore
Ik hoop dat je snel weer beter bentquote:Op dinsdag 11 mei 2010 04:04 schreef Huppelmuts het volgende:
ik haat ziek zijn
Halve dag liggen slapen dus nu klaarwakker
Je mist DW naast jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:29 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom slaap ik de laatste tijd zo klote?
Stress?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:29 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom slaap ik de laatste tijd zo klote?
Dat zou juist rust moeten gevenquote:
Nah, geen last van.quote:
Ik zou er haast depri van wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:53 schreef laforest het volgende:
weinig slaap gehad, brak en langzaam katatonisch aan het worden.
Ja was vanmorgen behoorlijk koud op de fietsquote:
Lees dan maar niet mijn nieuwe gedichtjes vandaag.quote:
Waar zijn die te lezen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Lees dan maar niet mijn nieuwe gedichtjes vandaag.![]()
Die komen in mijn fobo door de dag heenquote:
Al gevonden, veel tekst, nu slapenquote:
Geweldige dag dit!quote:
Voor controle of gaat hij iets gemeens doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geweldige dag dit!Alleen jammer dat ik vanmiddag naar de tandarts moet
Nee heb ergens tussen m'n tanden een gaatje zitten wat vanmiddag gevuld moet wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Voor controle of gaat hij iets gemeens doen
Brrrr, tandarts. Mijn tandvlees is ontstoken dus ik durf voorlopig niet meer naar die vent toequote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geweldige dag dit!Alleen jammer dat ik vanmiddag naar de tandarts moet
*bij komt liggen*quote:
Ik ook niet. Hij zegt altijd heel onaardige dingen tegen mijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Brrrr, tandarts. Mijn tandvlees is ontstoken dus ik durf voorlopig niet meer naar die vent toe
Vorige keer was mijn tandvlees dus ookal ontstoken, en toen ging hij er tegenaan duwen en in prikken en toen had ik mijn hele mond vol bloed. En ook nog beweren dat ik niet goed poetsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij zegt altijd heel onaardige dingen tegen mijVorige keer zei hij een beetje verkapt dat ik lelijk ben omdat ik nooit een beugel gehad heb.
Stelletje beulen zijn hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorige keer was mijn tandvlees dus ookal ontstoken, en toen ging hij er tegenaan duwen en in prikken en toen had ik mijn hele mond vol bloed. En ook nog beweren dat ik niet goed poets![]()
Bij de vorige tandarts was dat nooit zo.
Ik gelukkig niet. Maar ik moet wel steeds met zo'n tandenstoker langs mijn tandvlees om daar de etensresten weg te halen. En dan bloedt het dus ook weerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Stelletje beulen zijn het![]()
En ik moet verplicht gaan flossen. Wat best wel een klote werk is. Maarja ben er toch maar mee begonnen.
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee heb ergens tussen m'n tanden een gaatje zitten wat vanmiddag gevuld moet wordenNee echt gemeen maar prettig is anders.
Maar had ik al gezegd dat ik toch heel vrolijk ben deze week?quote:
Jouw tandarts is zo'n type die graag mensen pijn doet zeker?. Gewoon volgende keer per ongeluk express het tandartshaakje in zijn zaakje(goh dat rijmt) steken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorige keer was mijn tandvlees dus ookal ontstoken, en toen ging hij er tegenaan duwen en in prikken en toen had ik mijn hele mond vol bloed. En ook nog beweren dat ik niet goed poets![]()
Dat zeg ik ookal, maar mijn moeder vindt dat ik me aanstelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jouw tandarts is zo'n type die graag mensen pijn doet zeker?. Gewoon volgende keer per ongeluk express het tandartshaakje in zijn zaakje(goh dat rijmt) steken.
Nou lekker danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zeg ik ookal, maar mijn moeder vindt dat ik me aanstel
Oke dan zal ik dat niet doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:35 schreef laforest het volgende:
Lees dan maar niet mijn nieuwe gedichtjes vandaag.![]()
Dat kan ook iets zeggen over je vorige tandartsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
reminds me ik moet er ook binnenkort heenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jouw tandarts is zo'n type die graag mensen pijn doet zeker?. Gewoon volgende keer per ongeluk express het tandartshaakje in zijn zaakje(goh dat rijmt) steken.
Ik ook, vrijdag met mijn vriendje mee zijn handje vasthoudenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
reminds me ik moet er ook binnenkort heen
aah moet je zijn handje vasthouden wat schattigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, vrijdag met mijn vriendje mee zijn handje vasthouden
en dinsdag moet ik zelf voor controle
Lees alleen nog even de laatste die ik vanavond postquote:
Waarom vanavond?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:40 schreef laforest het volgende:
Lees alleen nog even de laatste die ik vanavond post
Omdat ik vanavond mijn allerlaaste postquote:
waar gaan ze over?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ik vanavond mijn allerlaaste post
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah moet je zijn handje vasthouden wat schattig
En hij huilen omdat de lamp te fel in z'n ogen schijntquote:
Dan moet Lovely zo'n slaapmasker voor haar vriend meenemen dan schijnt het ligt niet in zin ogen en bijkomend voordeel dan hoeft hij niet te zien wat de tandarts doetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En hij huilen omdat de lamp te fel in z'n ogen schijnt
Jij gaat er het liefst elke dag naar toequote:
ik denk eerder omdat het gewoon zijn 1e keer isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En hij huilen omdat de lamp te fel in z'n ogen schijnt
quote:
Wut?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk eerder omdat het gewoon zijn 1e keer is
ik vind er niks leuks aanquote:
Zoiets.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij gaat er het liefst elke dag naar toe
Weet ik niet. Maar die nieuwe die we nu hebben is leuk. Die zegt niet als je beginnende gaatjes tussen je kiezen hebt dat je gewoon vaker moet poetsen. Die oude wel. Dat was sowieso geen sociaal typjequote:
28quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:03 schreef eNGine10 het volgende:
Wut?In z'n hele leven nog nooit naar de tandarts geweest? Hoe oud is hij?
Ik wel, mits ik als eerste in de stoel mag zitten.quote:
woow okee wel goed dattie gaat danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
28
Mja als je ouders bang zijn voor de tandarts en zelf ook nooit gaan en die angst dus op je kinderen overbrengt dan kan ik me heel goed voorstellen dat je niet wilt/gaat
Ik vind het heel stoer en heel knap van hem dat hij dat zelfde gevoel niet op zijn kinderen wil over brengen en de stap heeft genomen om te gaan (en het is niet niets wat er moet gebeuren)
ik ga altijd alleen dus ja ben dan ook wel als eerste aan de beurt maar ik vind dat gewroet met die haakjes zo annoyingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, mits ik als eerste in de stoel mag zitten.
Ah zo. Verstandig om toch te gaan ja, kan me voorstellen dat een onderhoudsbeurtje wel nodig is na die tijd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
28
Mja als je ouders bang zijn voor de tandarts en zelf ook nooit gaan en die angst dus op je kinderen overbrengt dan kan ik me heel goed voorstellen dat je niet wilt/gaat
Ik vind het heel stoer en heel knap van hem dat hij dat zelfde gevoel niet op zijn kinderen wil over brengen en de stap heeft genomen om te gaan (en het is niet niets wat er moet gebeuren)
Wtf is dat nou weer Paul?quote:
Ik altijd met ouders en broer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga altijd alleen dus ja ben dan ook wel als eerste aan de beurt maar ik vind dat gewroet met die haakjes zo annoying
geen last van gehad?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik ben ook 9 jaar lang niet geweest
Lekker wijf, kan niet anders zeggenquote:
Het valt op zich nog allemaal wel mee zo na 28 jaar (3 gaatjes en een wortelkanaalbehandeling, en 2 verstandskiezen trekken)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:10 schreef eNGine10 het volgende:
Ah zo. Verstandig om toch te gaan ja, kan me voorstellen dat een onderhoudsbeurtje wel nodig is na die tijd.
Vind het trouwens nog steeds apart dat hij dat pas op z'n 28e bedenkt.
mijnes donald duckquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik altijd met ouders en broer.Hoewel m;n broer de laatste paar x niet mee is geweest.. En ik vind ;t wel best, m;n tandarts heeft een replica van Up & Down van Escher aan ;t plafond hangen
uhm 1 kies dat uiteindelijk een wortelkanaalbehandeling is geworden en 3 gaatjes.quote:
Escher is leuker. Maar ze hebben er een martelstoel bij, dus ja.. weet niet wat er bij de andere hangtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijnes donald duck
teminste de laatste keer dat ik er was
mja als je er maar eenmaal doorheen bent dan valt het wel mee denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm 1 kies dat uiteindelijk een wortelkanaalbehandeling is geworden en 3 gaatjes.
Daarvoor had ik nooit iets dus ik vind het nog meevallen
En inmiddels ga ik wel een stuk relaxter heen dan daarvoor
ik doe gewoon mijn ogen dicht en zij gaat der gang maarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Escher is leuker. Maar ze hebben er een martelstoel bij, dus ja.. weet niet wat er bij de andere hangt
Ja oke dat begrijp ik wel maar voor mij is het zoiets normaals om 1x per jaar te gaan. Ik heb er een bloedhekel aan maar het lijkt me niet verkeerd om er af en toe naar te laten kijken. En angst? Ja, dat kan maar er gaan zoveel mensen naar de tandarts dat je ook niet hoeft te verwachten zonder tanden terug te komen ofzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt op zich nog allemaal wel mee zo na 28 jaar (3 gaatjes en een wortelkanaalbehandeling, en 2 verstandskiezen trekken)
Naja je kan er nog zo lang over nadenken, maar om daadwerkelijk die stap te zetten... daar gaat wel tijd over heen hoor.
Ik doe mn ogen dicht zodra t begint te spetterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik doe gewoon mijn ogen dicht en zij gaat der gang maar
daar heb ik een bril voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe mn ogen dicht zodra t begint te spetteren
hehe dat heb ik ook altijd. Wel ooit bij de tandarts in z'n gezicht gespetterdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe mn ogen dicht zodra t begint te spetteren
Angst is een raar iets, je kan een bloedhekel aan de tandarts hebben maar angst is toch iets andersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef eNGine10 het volgende:
Ja oke dat begrijp ik wel maar voor mij is het zoiets normaals om 1x per jaar te gaan. Ik heb er een bloedhekel aan maar het lijkt me niet verkeerd om er af en toe naar te laten kijken. En angst? Ja, dat kan maar er gaan zoveel mensen naar de tandarts dat je ook niet hoeft te verwachten zonder tanden terug te komen ofzo.
Ik bedoel dit niet om af te zeiken hoor maar voor mij is het zo logisch om te gaan dat ik er van sta te kijken dat iemand dat 28 jaar lang niet doetOok al heeft hij er voor zichzelf vast goede redenen voor gehad.
Ja inderdaad. Angst heb je niet onder controle. Gezinsuitje zou wel leuk zijn jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Angst is een raar iets, je kan een bloedhekel aan de tandarts hebben maar angst is toch iets anders
En ik begrijp het ook wel tot mijn 21e was het ook voor mij heel normaal om te gaan.
En ach nu ben ik inmiddels na 2 jaar van behandelingen en controles ook wel weer zover dat ik niet meer als een plank in die stoel lig.
Hopelijk gaat dat straks bij mijn vriend ook en dan kunnen we er nog een gezinsuitje van maken
Hoe gaat ;t met jouw kunstgebit eigenlijk?quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal duimen voor huppelman om 1 uur aub.
Sollicitatiegesprek soort van
houd vingers gekruisdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat iskut heb je zo;n spetterbrilquote:
* DevilsWhore stopt duim in mondquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
ach ja na afloop effe glazen schoonvegen met een doekje en klaar ben jequote:
Mja lekker is dat met plastic glazenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach ja na afloop effe glazen schoonvegen met een doekje en klaar ben je
Lief uitslapertjequote:
je moet mijn bril glazen es zien als ik klaar ben met kokenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja lekker is dat met plastic glazen
* Ezechielk notitie maakt in agenda.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Langzaam afstervend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe gaat ;t met jouw kunstgebit eigenlijk?
Verslapen verdomme, laatste les van natuurkunde waar ik bij kon zijn verdommequote:
Liever niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
je moet mijn bril glazen es zien als ik klaar ben met koken
ook zo enorm vies
Dat is niet zo bestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verslapen verdomme, laatste les van natuurkunde waar ik bij kon zijn verdomme
velma is coolquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat danst Velma cool in a pup named scooby doo.
Valt me nu pas op eigenlijk
Mooizo. De laatste x dat mijn muil verdoofd was heb ik m;n halve tong op zitten etenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk notitie maakt in agenda.
[..]
Langzaam afstervend.
Nee, goed hoor, nergens last van.
* LovelyLady duimen gaatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen idee. Ik ga de chirurg niet weer verplaatsen. Ik vraag een vriendinnetje wel of ze me volgende week mee kan slepen naar natuurkunde in sneek. Gezellig samen fietsen en de sloot in rollen van ;t lachen enzoquote:
Ok succesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga de chirurg niet weer verplaatsen. Ik vraag een vriendinnetje wel of ze me volgende week mee kan slepen naar natuurkunde in sneek. Gezellig samen fietsen en de sloot in rollen van ;t lachen enzo
Ik duimquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Mika!quote:
leuke line upquote:
kijk je moeder lief aanquote:
Waylonquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.zwartecross.nl/muziek/
Is ook fijn
is zeer zeker niet mis neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Is ook fijn
En dat is maar 20 eypoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Is ook fijn
hoi bierquote:
Vanmiddag? Nog niet zoveel geloof ik. Of ik vergeet wat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
LUNA WAT DOE JE VANMIDDAG? ZULLEN WE B&J GAAN ETEN?
20 voor 1 dag jaquote:
Ben & Jerry;s?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vanmiddag? Nog niet zoveel geloof ik. Of ik vergeet wat.
Klopt maar ik ga toch alleen op zondag. En als je 3 dagen doet moet je daar wel een slaapplek in de buurt hebben want dan mag je nog steeds niet die camping op volgens mij (waar ook een x aantal goede bandjes komen)quote:
Je kunt er ook alleen gaan zitten en niks kopenquote:
Trev woont er vlakbij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga toch alleen op zondag. En als je 3 dagen doet moet je daar wel een slaapplek in de buurt hebben want dan mag je nog steeds niet die camping op volgens mij (waar ook een x aantal goede bandjes komen)
Wat ik wil zeggen is dat je dan beter zo'n campingkaart van 85 euro kunt kopen heb je meteen een slaapplek erbij.
Ik krijg straks loonquote:
Maar dan mis je dus wel het campingprogrammaquote:
Ja dus? Wat komt er dan op de camping?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar dan mis je dus wel het campingprogramma
Ik weet wel wat maar dat zul je wel niet bij de hand hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een megadip kan maar niet wakker worden. Al veel koffie gedronken maar dat helpt niet.
Hoofd onder de koude kraan hangen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een megadip kan maar niet wakker worden. Al veel koffie gedronken maar dat helpt niet.
wat dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat maar dat zul je wel niet bij de hand hebben.
Inderdaadquote:
Doe ik maar niet want dan zit mijn haar de hele dag verschrikkelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoofd onder de koude kraan hangen.
Dan ben je wel wakker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe ik maar niet want dan zit mijn haar de hele dag verschrikkelijk
Voor je haar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ben je wel wakker.
Koud water over de binnenkant van je polsen laten stromen wil ook wel eens helpen.
Dat weet ik zo ook niet maar ik denk gewoon een aantal bandjes die in die line up staan. Maar dat was vorig jaar in ieder geval. Een paar vrienden van mij zaten daar op de camping en ging daar zo nu en dan naar een bandje kijken en ik mocht daar niet op omdat ik alleen een kaartje voor de zondag had. De echt grote artiesten staan daar niet hoor maar wel een aantal andere dingen die leuk zijn. WC Experience ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dus? Wat komt er dan op de camping?
Stimulerende middelenquote:
Ja, duh! Wist je dat nog niet?quote:
Mja ik ga er toch voor Volbeat en Devildriver heenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo ook niet maar ik denk gewoon een aantal bandjes die in die line up staan. Maar dat was vorig jaar in ieder geval. Een paar vrienden van mij zaten daar op de camping en ging daar zo nu en dan naar een bandje kijken en ik mocht daar niet op omdat ik alleen een kaartje voor de zondag had. De echt grote artiesten staan daar niet hoor maar wel een aantal andere dingen die leuk zijn. WC Experience ofzo![]()
[..]
Stimulerende middelen
Volgens mij hadden ze vorig jaar een apart podium voor dat soort muziekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja ik ga er toch voor Volbeat en Devildriver heen
Ze hebben toch een metalstage?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze vorig jaar een apart podium voor dat soort muziekEn dat baseer ik nu alleen maar op de namen want ken er helemaal niks van
Behalve dat hij nog niet heeft gezegd; "je bent ontslagen"?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg.
Alles wijst erop dat ik mn baan kwijt ben
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van grootmoeders wijsheden
Wtf waarom?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg.
Ik heb er geen.quote:
Heh?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg.
Ja die bedoelde ik jaquote:
Nee die heb ik inderdaad niet bij de handquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo ook niet maar ik denk gewoon een aantal bandjes die in die line up staan. Maar dat was vorig jaar in ieder geval. Een paar vrienden van mij zaten daar op de camping en ging daar zo nu en dan naar een bandje kijken en ik mocht daar niet op omdat ik alleen een kaartje voor de zondag had. De echt grote artiesten staan daar niet hoor maar wel een aantal andere dingen die leuk zijn. WC Experience ofzo![]()
[..]
Stimulerende middelen
Hihi gelukkig ik wel ondanks dat ik er nog nooit geweest benquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik jaKon even niet op de naam komen.
Ja waarom?quote:
De ene is al 25 jaar dood, de andere jaar of 7. Dusja.quote:
whuut waarom?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg.
Hoerenbedrijf. Zullen we schoppen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wilde net inloggen op het intranet, gebruiker is verwijderd. Dus ik bellen naar de helpdesk daar werd mij verteld dat ik niet meer word ingepland en dat ik contact moet opnemen met mn leidinggevende. Verrassing die is telefonisch niet te bereiken. Dus net mail gestuurd en nu maar afwachten
Neuh ik hoop nu dat dit een sneaky manier van ontslag is. Zullen we eens zien hoe snel ik bij het juridisch loket zitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoerenbedrijf. Zullen we schoppen?
*Bij huppel op schoot duikt. *quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik hoop nu dat dit een sneaky manier van ontslag is. Zullen we eens zien hoe snel ik bij het juridisch loket zit
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik hoop nu dat dit een sneaky manier van ontslag is. Zullen we eens zien hoe snel ik bij het juridisch loket zit
JA! Vies kindquote:
Whehehhequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verklaar u nader?quote:
Iets met jij, haar broer, seks en een mankiniquote:
Ze zorgde ervoor dat ik een mental image had over hoe jij en m;n broer seks haddenquote:
I'm that goodquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zorgde ervoor dat ik een mental image had over hoe jij en m;n broer seks hadden
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met jij, haar broer, seks en een mankini
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zorgde ervoor dat ik een mental image had over hoe jij en m;n broer seks hadden
Onder dw haar bed? Denk niet dat dat past hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik dit weekend maar ga onderduiken
PMquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Weet wel zeker van nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onder dw haar bed? Denk niet dat dat past hoor
Wordt wel steeds meer kinky met jullie zeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nee, een kelder, ergens hier in de buurt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onder dw haar bed? Denk niet dat dat past hoor
Liever nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Wordt wel steeds meer kinky met jullie zeg.
Hey ik ben ff voor castlefest aan het checkenquote:
Hmm 142 euro voor een retour Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Hey ik ben ff voor castlefest aan het checken
Niemand slaan hè?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanmiddag even naar het Juridisch Loket
ben je nu echt ontslagen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Je bent ontslagen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
En je verwacht hier een hoop te leren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hoi favoriete fokkersIk meld mij vanuit school!
FOK! is heel leerzaam hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En je verwacht hier een hoop te leren?
dat wist ik al wel voor fok maar echt vrolijk word je der niet vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK! is heel leerzaam hoor
Voor FOK! wist ik niet wat tubgirl, goatse en meatspin was. Nu wel
HAIquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hoi favoriete fokkersIk meld mij vanuit school!
Wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En je verwacht hier een hoop te leren?
Komt er bloed uit rosbief?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef Panda72 het volgende:
mmmmmm collega eet geen rosbief want er komt bloed uit en hij is geen vampier
Dit gevecht ga ik winnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef ajf het volgende:
Pfff, Huppel, het zit je wel weer allemaal mee hè
Volgens mij is dat rode gewoon vleesvochtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Komt er bloed uit rosbief?Gadverdamme... Nu neem ik dat ook niet meer
ben verdomme toch geen vampier
Ik houd van vrouwelijke rosbief waar bloed utikomtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Komt er bloed uit rosbief?Gadverdamme... Nu neem ik dat ook niet meer
ben verdomme toch geen vampier
dat weten wij dan ook weerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwelijke rosbief waar bloed utikomt
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Succesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Hey ik ben ff voor castlefest aan het checken
Wanneer er bloed uit komt ook?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Is het ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat rode gewoon vleesvocht
Jep gelukt, ik heb goede tickets gevonden.quote:
Je wist nog niet dat een Hematolagnia heb?quote:
Ligt aan de vrouwquote:
Dankjewel voor de informatiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij hebt Bloodlust?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat een Hematolagnia heb?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat een Hematolagnia heb?
Niet alleen, meer een alround seksueel bloed fetish.quote:
Jij hebt een Mika truiquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet alleen, meer een alround seksueel bloed fetish.
Veel plezier daarmee danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik moet maar eens wat pics posten vanavondquote:
Plezier is het zekerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Veel plezier daarmee dan![]()
Ik sla ff over
Zondag niet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef DeLuna het volgende:
Het mag van mij vrijdag, zaterdag en zondag KEIHARD gaan regenen, zodat het de komende 6-10 weken droog is.
Nee doe zondag maar nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef DeLuna het volgende:
Het mag van mij vrijdag, zaterdag en zondag KEIHARD gaan regenen, zodat het de komende 6-10 weken droog is.
Hmm, jij ook al zo;n grote liefde voor bloed?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Van jou?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik moet maar eens wat pics posten vanavond![]()
Ja doe dat. Maar liever niet hierquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik moet maar eens wat pics posten vanavond![]()
Ik heb ook een grote liefde voor bloedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm, jij ook al zo;n grote liefde voor bloed?
Ja enorm.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm, jij ook al zo;n grote liefde voor bloed?
quote:
Ik zit toch binnen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee doe zondag maar nietEn vrijdag ook niet trouwens.
Vrijdag nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef DeLuna het volgende:
Ja met bloeddrinken, onder het bloed gesmeerd met vrouwen enzo.quote:
Doe ik wel in mijn foboquote:
Jamaar... Bloed is lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote liefde voor bloedZolang het maar keurig in mijn lichaam blijft zitten.
Bart is a lucky man.quote:
Datquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote liefde voor bloedZolang het maar keurig in mijn lichaam blijft zitten.
Zondag vier ik m;n verjaardagquote:
Valt wel mee, we doen geen bloedspelletjes ofzo.quote:
Oke, droog waar jij gaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zondag vier ik m;n verjaardagEn zaterdag kleintje Sneekweek dus dan moeten we eigenlijk gaan zuipen maar dat hangt van Ez af.
Werd tijd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef DeLuna het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lvast-hittegolf.html
Kijk nou eens
En ik dan?quote:
Dat is 30 km bij jou vandaanquote:
Nou strenge winter, goh we hebben wat meer sneeuw gehad, maar zomer is het nog niet hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef DeLuna het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lvast-hittegolf.html
Kijk nou eens
Bloed is veel leuker als je ;t mag drinkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:26 schreef Giertje het volgende:
voor de bloedliefhebbers raad ik de flim bloodgnomes aan
wat meer sneeuw? Understatement of the century!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou strenge winter, goh we hebben wat meer sneeuw gehad, maar zomer is het nog niet hoor
gadverdammequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bloed is veel leuker als je ;t mag drinken
ohja jij zit aan de andere kant van het land en was bijna ingesneeuwdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
wat meer sneeuw? Understatement of the century!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |