Trev woont er vlakbij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga toch alleen op zondag. En als je 3 dagen doet moet je daar wel een slaapplek in de buurt hebben want dan mag je nog steeds niet die camping op volgens mij (waar ook een x aantal goede bandjes komen)
Wat ik wil zeggen is dat je dan beter zo'n campingkaart van 85 euro kunt kopen heb je meteen een slaapplek erbij.
Ik krijg straks loonquote:
Maar dan mis je dus wel het campingprogrammaquote:
Ja dus? Wat komt er dan op de camping?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar dan mis je dus wel het campingprogramma
Ik weet wel wat maar dat zul je wel niet bij de hand hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een megadip kan maar niet wakker worden. Al veel koffie gedronken maar dat helpt niet.
Hoofd onder de koude kraan hangen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een megadip kan maar niet wakker worden. Al veel koffie gedronken maar dat helpt niet.
wat dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat maar dat zul je wel niet bij de hand hebben.
Inderdaadquote:
Doe ik maar niet want dan zit mijn haar de hele dag verschrikkelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoofd onder de koude kraan hangen.
Dan ben je wel wakker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe ik maar niet want dan zit mijn haar de hele dag verschrikkelijk
Voor je haar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ben je wel wakker.
Koud water over de binnenkant van je polsen laten stromen wil ook wel eens helpen.
Dat weet ik zo ook niet maar ik denk gewoon een aantal bandjes die in die line up staan. Maar dat was vorig jaar in ieder geval. Een paar vrienden van mij zaten daar op de camping en ging daar zo nu en dan naar een bandje kijken en ik mocht daar niet op omdat ik alleen een kaartje voor de zondag had. De echt grote artiesten staan daar niet hoor maar wel een aantal andere dingen die leuk zijn. WC Experience ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dus? Wat komt er dan op de camping?
Stimulerende middelenquote:
Ja, duh! Wist je dat nog niet?quote:
Mja ik ga er toch voor Volbeat en Devildriver heenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo ook niet maar ik denk gewoon een aantal bandjes die in die line up staan. Maar dat was vorig jaar in ieder geval. Een paar vrienden van mij zaten daar op de camping en ging daar zo nu en dan naar een bandje kijken en ik mocht daar niet op omdat ik alleen een kaartje voor de zondag had. De echt grote artiesten staan daar niet hoor maar wel een aantal andere dingen die leuk zijn. WC Experience ofzo![]()
[..]
Stimulerende middelen
Volgens mij hadden ze vorig jaar een apart podium voor dat soort muziekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja ik ga er toch voor Volbeat en Devildriver heen
Ze hebben toch een metalstage?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze vorig jaar een apart podium voor dat soort muziekEn dat baseer ik nu alleen maar op de namen want ken er helemaal niks van
Behalve dat hij nog niet heeft gezegd; "je bent ontslagen"?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg.
Alles wijst erop dat ik mn baan kwijt ben
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van grootmoeders wijsheden
Wtf waarom?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg.
Alles wijst erop dat ik mn baan kwijt ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |