Ik duimquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal duimen voor huppelman om 1 uur aub.
Sollicitatiegesprek soort van
Mika!quote:
leuke line upquote:
kijk je moeder lief aanquote:
Waylonquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
http://www.zwartecross.nl/muziek/
Is ook fijn
is zeer zeker niet mis neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Is ook fijn
En dat is maar 20 eypoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Is ook fijn
hoi bierquote:
Vanmiddag? Nog niet zoveel geloof ik. Of ik vergeet wat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
LUNA WAT DOE JE VANMIDDAG? ZULLEN WE B&J GAAN ETEN?
20 voor 1 dag jaquote:
Ben & Jerry;s?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vanmiddag? Nog niet zoveel geloof ik. Of ik vergeet wat.
Klopt maar ik ga toch alleen op zondag. En als je 3 dagen doet moet je daar wel een slaapplek in de buurt hebben want dan mag je nog steeds niet die camping op volgens mij (waar ook een x aantal goede bandjes komen)quote:
Je kunt er ook alleen gaan zitten en niks kopenquote:
Trev woont er vlakbij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga toch alleen op zondag. En als je 3 dagen doet moet je daar wel een slaapplek in de buurt hebben want dan mag je nog steeds niet die camping op volgens mij (waar ook een x aantal goede bandjes komen)
Wat ik wil zeggen is dat je dan beter zo'n campingkaart van 85 euro kunt kopen heb je meteen een slaapplek erbij.
Ik krijg straks loonquote:
Maar dan mis je dus wel het campingprogrammaquote:
Ja dus? Wat komt er dan op de camping?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar dan mis je dus wel het campingprogramma
Ik weet wel wat maar dat zul je wel niet bij de hand hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een megadip kan maar niet wakker worden. Al veel koffie gedronken maar dat helpt niet.
Hoofd onder de koude kraan hangen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb een megadip kan maar niet wakker worden. Al veel koffie gedronken maar dat helpt niet.
wat dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat maar dat zul je wel niet bij de hand hebben.
Inderdaadquote:
Doe ik maar niet want dan zit mijn haar de hele dag verschrikkelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoofd onder de koude kraan hangen.
Dan ben je wel wakker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe ik maar niet want dan zit mijn haar de hele dag verschrikkelijk
Voor je haar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ben je wel wakker.
Koud water over de binnenkant van je polsen laten stromen wil ook wel eens helpen.
Dat weet ik zo ook niet maar ik denk gewoon een aantal bandjes die in die line up staan. Maar dat was vorig jaar in ieder geval. Een paar vrienden van mij zaten daar op de camping en ging daar zo nu en dan naar een bandje kijken en ik mocht daar niet op omdat ik alleen een kaartje voor de zondag had. De echt grote artiesten staan daar niet hoor maar wel een aantal andere dingen die leuk zijn. WC Experience ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dus? Wat komt er dan op de camping?
Stimulerende middelenquote:
Ja, duh! Wist je dat nog niet?quote:
Mja ik ga er toch voor Volbeat en Devildriver heenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo ook niet maar ik denk gewoon een aantal bandjes die in die line up staan. Maar dat was vorig jaar in ieder geval. Een paar vrienden van mij zaten daar op de camping en ging daar zo nu en dan naar een bandje kijken en ik mocht daar niet op omdat ik alleen een kaartje voor de zondag had. De echt grote artiesten staan daar niet hoor maar wel een aantal andere dingen die leuk zijn. WC Experience ofzo![]()
[..]
Stimulerende middelen
Volgens mij hadden ze vorig jaar een apart podium voor dat soort muziekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja ik ga er toch voor Volbeat en Devildriver heen
Ze hebben toch een metalstage?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze vorig jaar een apart podium voor dat soort muziekEn dat baseer ik nu alleen maar op de namen want ken er helemaal niks van
Behalve dat hij nog niet heeft gezegd; "je bent ontslagen"?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg.
Alles wijst erop dat ik mn baan kwijt ben
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van grootmoeders wijsheden
Wtf waarom?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg.
Ik heb er geen.quote:
Heh?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg.
Ja die bedoelde ik jaquote:
Nee die heb ik inderdaad niet bij de handquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo ook niet maar ik denk gewoon een aantal bandjes die in die line up staan. Maar dat was vorig jaar in ieder geval. Een paar vrienden van mij zaten daar op de camping en ging daar zo nu en dan naar een bandje kijken en ik mocht daar niet op omdat ik alleen een kaartje voor de zondag had. De echt grote artiesten staan daar niet hoor maar wel een aantal andere dingen die leuk zijn. WC Experience ofzo![]()
[..]
Stimulerende middelen
Hihi gelukkig ik wel ondanks dat ik er nog nooit geweest benquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik jaKon even niet op de naam komen.
Ja waarom?quote:
De ene is al 25 jaar dood, de andere jaar of 7. Dusja.quote:
whuut waarom?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou ja zeg.
Hoerenbedrijf. Zullen we schoppen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wilde net inloggen op het intranet, gebruiker is verwijderd. Dus ik bellen naar de helpdesk daar werd mij verteld dat ik niet meer word ingepland en dat ik contact moet opnemen met mn leidinggevende. Verrassing die is telefonisch niet te bereiken. Dus net mail gestuurd en nu maar afwachten
Neuh ik hoop nu dat dit een sneaky manier van ontslag is. Zullen we eens zien hoe snel ik bij het juridisch loket zitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoerenbedrijf. Zullen we schoppen?
*Bij huppel op schoot duikt. *quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik hoop nu dat dit een sneaky manier van ontslag is. Zullen we eens zien hoe snel ik bij het juridisch loket zit
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik hoop nu dat dit een sneaky manier van ontslag is. Zullen we eens zien hoe snel ik bij het juridisch loket zit
JA! Vies kindquote:
Whehehhequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verklaar u nader?quote:
Iets met jij, haar broer, seks en een mankiniquote:
Ze zorgde ervoor dat ik een mental image had over hoe jij en m;n broer seks haddenquote:
I'm that goodquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zorgde ervoor dat ik een mental image had over hoe jij en m;n broer seks hadden
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met jij, haar broer, seks en een mankini
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zorgde ervoor dat ik een mental image had over hoe jij en m;n broer seks hadden
Onder dw haar bed? Denk niet dat dat past hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik dit weekend maar ga onderduiken
PMquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Weet wel zeker van nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onder dw haar bed? Denk niet dat dat past hoor
Wordt wel steeds meer kinky met jullie zeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nee, een kelder, ergens hier in de buurt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onder dw haar bed? Denk niet dat dat past hoor
Liever nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Wordt wel steeds meer kinky met jullie zeg.
Hey ik ben ff voor castlefest aan het checkenquote:
Hmm 142 euro voor een retour Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Hey ik ben ff voor castlefest aan het checken
Niemand slaan hè?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanmiddag even naar het Juridisch Loket
ben je nu echt ontslagen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Je bent ontslagen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
En je verwacht hier een hoop te leren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hoi favoriete fokkersIk meld mij vanuit school!
FOK! is heel leerzaam hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En je verwacht hier een hoop te leren?
dat wist ik al wel voor fok maar echt vrolijk word je der niet vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK! is heel leerzaam hoor
Voor FOK! wist ik niet wat tubgirl, goatse en meatspin was. Nu wel
HAIquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hoi favoriete fokkersIk meld mij vanuit school!
Wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En je verwacht hier een hoop te leren?
Komt er bloed uit rosbief?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef Panda72 het volgende:
mmmmmm collega eet geen rosbief want er komt bloed uit en hij is geen vampier
Dit gevecht ga ik winnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef ajf het volgende:
Pfff, Huppel, het zit je wel weer allemaal mee hè
Volgens mij is dat rode gewoon vleesvochtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Komt er bloed uit rosbief?Gadverdamme... Nu neem ik dat ook niet meer
ben verdomme toch geen vampier
Ik houd van vrouwelijke rosbief waar bloed utikomtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Komt er bloed uit rosbief?Gadverdamme... Nu neem ik dat ook niet meer
ben verdomme toch geen vampier
dat weten wij dan ook weerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwelijke rosbief waar bloed utikomt
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Succesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Hey ik ben ff voor castlefest aan het checken
Wanneer er bloed uit komt ook?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Is het ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat rode gewoon vleesvocht
Jep gelukt, ik heb goede tickets gevonden.quote:
Je wist nog niet dat een Hematolagnia heb?quote:
Ligt aan de vrouwquote:
Dankjewel voor de informatiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij hebt Bloodlust?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat een Hematolagnia heb?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat een Hematolagnia heb?
Niet alleen, meer een alround seksueel bloed fetish.quote:
Jij hebt een Mika truiquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet alleen, meer een alround seksueel bloed fetish.
Veel plezier daarmee danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik moet maar eens wat pics posten vanavondquote:
Plezier is het zekerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Veel plezier daarmee dan![]()
Ik sla ff over
Zondag niet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef DeLuna het volgende:
Het mag van mij vrijdag, zaterdag en zondag KEIHARD gaan regenen, zodat het de komende 6-10 weken droog is.
Nee doe zondag maar nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef DeLuna het volgende:
Het mag van mij vrijdag, zaterdag en zondag KEIHARD gaan regenen, zodat het de komende 6-10 weken droog is.
Hmm, jij ook al zo;n grote liefde voor bloed?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Van jou?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik moet maar eens wat pics posten vanavond![]()
Ja doe dat. Maar liever niet hierquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik moet maar eens wat pics posten vanavond![]()
Ik heb ook een grote liefde voor bloedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm, jij ook al zo;n grote liefde voor bloed?
Ja enorm.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm, jij ook al zo;n grote liefde voor bloed?
quote:
Ik zit toch binnen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee doe zondag maar nietEn vrijdag ook niet trouwens.
Vrijdag nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef DeLuna het volgende:
Ja met bloeddrinken, onder het bloed gesmeerd met vrouwen enzo.quote:
Doe ik wel in mijn foboquote:
Jamaar... Bloed is lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote liefde voor bloedZolang het maar keurig in mijn lichaam blijft zitten.
Bart is a lucky man.quote:
Datquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote liefde voor bloedZolang het maar keurig in mijn lichaam blijft zitten.
Zondag vier ik m;n verjaardagquote:
Valt wel mee, we doen geen bloedspelletjes ofzo.quote:
Oke, droog waar jij gaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zondag vier ik m;n verjaardagEn zaterdag kleintje Sneekweek dus dan moeten we eigenlijk gaan zuipen maar dat hangt van Ez af.
Werd tijd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef DeLuna het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lvast-hittegolf.html
Kijk nou eens
En ik dan?quote:
Dat is 30 km bij jou vandaanquote:
Nou strenge winter, goh we hebben wat meer sneeuw gehad, maar zomer is het nog niet hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef DeLuna het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lvast-hittegolf.html
Kijk nou eens
Bloed is veel leuker als je ;t mag drinkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:26 schreef Giertje het volgende:
voor de bloedliefhebbers raad ik de flim bloodgnomes aan
wat meer sneeuw? Understatement of the century!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou strenge winter, goh we hebben wat meer sneeuw gehad, maar zomer is het nog niet hoor
gadverdammequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bloed is veel leuker als je ;t mag drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |