Ik heb ook een grote liefde voor bloedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm, jij ook al zo;n grote liefde voor bloed?
Ja enorm.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm, jij ook al zo;n grote liefde voor bloed?
quote:
Ik zit toch binnen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee doe zondag maar nietEn vrijdag ook niet trouwens.
Vrijdag nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef DeLuna het volgende:
Het mag van mij vrijdag, zaterdag en zondag KEIHARD gaan regenen, zodat het de komende 6-10 weken droog is.
Ja met bloeddrinken, onder het bloed gesmeerd met vrouwen enzo.quote:
Doe ik wel in mijn foboquote:
Jamaar... Bloed is lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote liefde voor bloedZolang het maar keurig in mijn lichaam blijft zitten.
Bart is a lucky man.quote:
Datquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote liefde voor bloedZolang het maar keurig in mijn lichaam blijft zitten.
Zondag vier ik m;n verjaardagquote:
Valt wel mee, we doen geen bloedspelletjes ofzo.quote:
Oke, droog waar jij gaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zondag vier ik m;n verjaardagEn zaterdag kleintje Sneekweek dus dan moeten we eigenlijk gaan zuipen maar dat hangt van Ez af.
Werd tijd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef DeLuna het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lvast-hittegolf.html
Kijk nou eens
En ik dan?quote:
Dat is 30 km bij jou vandaanquote:
Nou strenge winter, goh we hebben wat meer sneeuw gehad, maar zomer is het nog niet hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef DeLuna het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lvast-hittegolf.html
Kijk nou eens
Bloed is veel leuker als je ;t mag drinkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:26 schreef Giertje het volgende:
voor de bloedliefhebbers raad ik de flim bloodgnomes aan
wat meer sneeuw? Understatement of the century!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou strenge winter, goh we hebben wat meer sneeuw gehad, maar zomer is het nog niet hoor
gadverdammequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bloed is veel leuker als je ;t mag drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |