hehe dat heb ik ook altijd. Wel ooit bij de tandarts in z'n gezicht gespetterdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe mn ogen dicht zodra t begint te spetteren
Angst is een raar iets, je kan een bloedhekel aan de tandarts hebben maar angst is toch iets andersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef eNGine10 het volgende:
Ja oke dat begrijp ik wel maar voor mij is het zoiets normaals om 1x per jaar te gaan. Ik heb er een bloedhekel aan maar het lijkt me niet verkeerd om er af en toe naar te laten kijken. En angst? Ja, dat kan maar er gaan zoveel mensen naar de tandarts dat je ook niet hoeft te verwachten zonder tanden terug te komen ofzo.
Ik bedoel dit niet om af te zeiken hoor maar voor mij is het zo logisch om te gaan dat ik er van sta te kijken dat iemand dat 28 jaar lang niet doetOok al heeft hij er voor zichzelf vast goede redenen voor gehad.
Ja inderdaad. Angst heb je niet onder controle. Gezinsuitje zou wel leuk zijn jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Angst is een raar iets, je kan een bloedhekel aan de tandarts hebben maar angst is toch iets anders
En ik begrijp het ook wel tot mijn 21e was het ook voor mij heel normaal om te gaan.
En ach nu ben ik inmiddels na 2 jaar van behandelingen en controles ook wel weer zover dat ik niet meer als een plank in die stoel lig.
Hopelijk gaat dat straks bij mijn vriend ook en dan kunnen we er nog een gezinsuitje van maken
Hoe gaat ;t met jouw kunstgebit eigenlijk?quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal duimen voor huppelman om 1 uur aub.
Sollicitatiegesprek soort van
houd vingers gekruisdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat iskut heb je zo;n spetterbrilquote:
* DevilsWhore stopt duim in mondquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
ach ja na afloop effe glazen schoonvegen met een doekje en klaar ben jequote:
Mja lekker is dat met plastic glazenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach ja na afloop effe glazen schoonvegen met een doekje en klaar ben je
Lief uitslapertjequote:
je moet mijn bril glazen es zien als ik klaar ben met kokenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja lekker is dat met plastic glazen
* Ezechielk notitie maakt in agenda.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Langzaam afstervend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe gaat ;t met jouw kunstgebit eigenlijk?
Verslapen verdomme, laatste les van natuurkunde waar ik bij kon zijn verdommequote:
Liever niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
je moet mijn bril glazen es zien als ik klaar ben met koken
ook zo enorm vies
Dat is niet zo bestquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verslapen verdomme, laatste les van natuurkunde waar ik bij kon zijn verdomme
velma is coolquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat danst Velma cool in a pup named scooby doo.
Valt me nu pas op eigenlijk
Mooizo. De laatste x dat mijn muil verdoofd was heb ik m;n halve tong op zitten etenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk notitie maakt in agenda.
[..]
Langzaam afstervend.
Nee, goed hoor, nergens last van.
* LovelyLady duimen gaatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen idee. Ik ga de chirurg niet weer verplaatsen. Ik vraag een vriendinnetje wel of ze me volgende week mee kan slepen naar natuurkunde in sneek. Gezellig samen fietsen en de sloot in rollen van ;t lachen enzoquote:
Ok succesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga de chirurg niet weer verplaatsen. Ik vraag een vriendinnetje wel of ze me volgende week mee kan slepen naar natuurkunde in sneek. Gezellig samen fietsen en de sloot in rollen van ;t lachen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |