Typisch dat jij net binnen komt hakkenquote:
Mja ik word er niet vrolijk vanquote:
Of dat jij net zo'n TT maakt natuurlijk...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Typisch dat jij net binnen komt hakken
Dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 22:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Of dat jij net zo'n TT maakt natuurlijk...
Pics.quote:
Misschien later.quote:
Mach 5! Jou hebben we nodig, dan kunnen we echt mooi glad kaal!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
En de rest van de angerfist euvre![]()
Army of hardcore
Fusion is nog beter.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mach 5! Jou hebben we nodig, dan kunnen we echt mooi glad kaal!
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mach 5! Jou hebben we nodig, dan kunnen we echt mooi glad kaal!
Ik weet het niet, ik scheer mn kop niet kaalquote:
Niet teveel bier drinken jij!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef 8108139dpths het volgende:
* 8108139dpths er weg van is...
Law&Order SVU kijken, pizza eten en bier drinken....![]()
Rughaar?quote:
Ik had hem al gezien en vind het wel mee vallenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb net deja vu gekeken
wat een wazige film zeg
Harsstrip eroverheen halen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
liever niet, maar als het niet anders kan
Army of Hardcore aan RTC toebedelenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
En de rest van de angerfist euvre![]()
Army of hardcore
Ik hoop dat je snel weer beter bentquote:Op dinsdag 11 mei 2010 04:04 schreef Huppelmuts het volgende:
ik haat ziek zijn
Halve dag liggen slapen dus nu klaarwakker
Je mist DW naast jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:29 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom slaap ik de laatste tijd zo klote?
Stress?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:29 schreef Ezechielk het volgende:
Waarom slaap ik de laatste tijd zo klote?
Dat zou juist rust moeten gevenquote:
Nah, geen last van.quote:
Ik zou er haast depri van wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:53 schreef laforest het volgende:
weinig slaap gehad, brak en langzaam katatonisch aan het worden.
Ja was vanmorgen behoorlijk koud op de fietsquote:
Lees dan maar niet mijn nieuwe gedichtjes vandaag.quote:
Waar zijn die te lezen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Lees dan maar niet mijn nieuwe gedichtjes vandaag.![]()
Die komen in mijn fobo door de dag heenquote:
Al gevonden, veel tekst, nu slapenquote:
Geweldige dag dit!quote:
Voor controle of gaat hij iets gemeens doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geweldige dag dit!Alleen jammer dat ik vanmiddag naar de tandarts moet
Nee heb ergens tussen m'n tanden een gaatje zitten wat vanmiddag gevuld moet wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Voor controle of gaat hij iets gemeens doen
Brrrr, tandarts. Mijn tandvlees is ontstoken dus ik durf voorlopig niet meer naar die vent toequote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geweldige dag dit!Alleen jammer dat ik vanmiddag naar de tandarts moet
*bij komt liggen*quote:
Ik ook niet. Hij zegt altijd heel onaardige dingen tegen mijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Brrrr, tandarts. Mijn tandvlees is ontstoken dus ik durf voorlopig niet meer naar die vent toe
Vorige keer was mijn tandvlees dus ookal ontstoken, en toen ging hij er tegenaan duwen en in prikken en toen had ik mijn hele mond vol bloed. En ook nog beweren dat ik niet goed poetsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij zegt altijd heel onaardige dingen tegen mijVorige keer zei hij een beetje verkapt dat ik lelijk ben omdat ik nooit een beugel gehad heb.
Stelletje beulen zijn hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorige keer was mijn tandvlees dus ookal ontstoken, en toen ging hij er tegenaan duwen en in prikken en toen had ik mijn hele mond vol bloed. En ook nog beweren dat ik niet goed poets![]()
Bij de vorige tandarts was dat nooit zo.
Ik gelukkig niet. Maar ik moet wel steeds met zo'n tandenstoker langs mijn tandvlees om daar de etensresten weg te halen. En dan bloedt het dus ook weerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Stelletje beulen zijn het![]()
En ik moet verplicht gaan flossen. Wat best wel een klote werk is. Maarja ben er toch maar mee begonnen.
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee heb ergens tussen m'n tanden een gaatje zitten wat vanmiddag gevuld moet wordenNee echt gemeen maar prettig is anders.
Maar had ik al gezegd dat ik toch heel vrolijk ben deze week?quote:
Jouw tandarts is zo'n type die graag mensen pijn doet zeker?. Gewoon volgende keer per ongeluk express het tandartshaakje in zijn zaakje(goh dat rijmt) steken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vorige keer was mijn tandvlees dus ookal ontstoken, en toen ging hij er tegenaan duwen en in prikken en toen had ik mijn hele mond vol bloed. En ook nog beweren dat ik niet goed poets![]()
Dat zeg ik ookal, maar mijn moeder vindt dat ik me aanstelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jouw tandarts is zo'n type die graag mensen pijn doet zeker?. Gewoon volgende keer per ongeluk express het tandartshaakje in zijn zaakje(goh dat rijmt) steken.
Nou lekker danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zeg ik ookal, maar mijn moeder vindt dat ik me aanstel
Oke dan zal ik dat niet doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:35 schreef laforest het volgende:
Lees dan maar niet mijn nieuwe gedichtjes vandaag.![]()
Dat kan ook iets zeggen over je vorige tandartsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
reminds me ik moet er ook binnenkort heenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jouw tandarts is zo'n type die graag mensen pijn doet zeker?. Gewoon volgende keer per ongeluk express het tandartshaakje in zijn zaakje(goh dat rijmt) steken.
Ik ook, vrijdag met mijn vriendje mee zijn handje vasthoudenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
reminds me ik moet er ook binnenkort heen
aah moet je zijn handje vasthouden wat schattigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, vrijdag met mijn vriendje mee zijn handje vasthouden
en dinsdag moet ik zelf voor controle
Lees alleen nog even de laatste die ik vanavond postquote:
Waarom vanavond?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:40 schreef laforest het volgende:
Lees alleen nog even de laatste die ik vanavond post
Omdat ik vanavond mijn allerlaaste postquote:
waar gaan ze over?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ik vanavond mijn allerlaaste post
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah moet je zijn handje vasthouden wat schattig
En hij huilen omdat de lamp te fel in z'n ogen schijntquote:
Dan moet Lovely zo'n slaapmasker voor haar vriend meenemen dan schijnt het ligt niet in zin ogen en bijkomend voordeel dan hoeft hij niet te zien wat de tandarts doetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En hij huilen omdat de lamp te fel in z'n ogen schijnt
Jij gaat er het liefst elke dag naar toequote:
ik denk eerder omdat het gewoon zijn 1e keer isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En hij huilen omdat de lamp te fel in z'n ogen schijnt
quote:
Wut?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk eerder omdat het gewoon zijn 1e keer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |