Heb je reeds een burka aan?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben er klaar voor om mijn droomman te ontmoeten vanavond.
Uiteraard. Ik ga met een vriendin naar Utrecht. En we kunnen pas om 5.13u terug. Hopelijk is er wat te doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je gaat het dus echt op een zuipen zetten?
Nou ik ken anders genoeg mooie dames met oerlelijke vaders. Bekend voorbeeld: Steven Tylerquote:Op maandag 10 mei 2010 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de vrouwen zijn knap omdat goede genen en die moet je dan ook van vaders kant mee krijgen.
Ik zal het mijn vriendinloze matties in Utrecht zeggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ga met een vriendin naar Utrecht. En we kunnen pas om 5.13u terug. Hopelijk is er wat te doen.
Valt echt reuze mee. Paar keer naar Stockholm geweest en het was daar gewoon 25 tot 30quote:Op maandag 10 mei 2010 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die willen niet naar zwedenVinden ze te koud
![]()
Het kan, maar het maakt de kans aanzienlijk groter.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ik ken anders genoeg mooie dames met oerlelijke vaders. Bekend voorbeeld: Steven Tyler
YA RLY!quote:
Welke, Rumor of hoe die naamspasme mag heten?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
Dat kind van Demi Moore en Bruce Willis is ook zo'n gedrocht. Terwijl zij allebei zo mooi zijn.
In Utrecht is meestal wel wat te doen tot vroeg in de ochtend.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ga met een vriendin naar Utrecht. En we kunnen pas om 5.13u terug. Hopelijk is er wat te doen.
Daar is het inderdaad omgekeerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
Dat kind van Demi Moore en Bruce Willis is ook zo'n gedrocht. Terwijl zij allebei zo mooi zijn.
Op zich wel, zweedse zijn meestal wat hoeriger dan noorsequote:
Ja die Rumer. Die kaaklijn man, net een vent.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Welke, Rumor of hoe die naamspasme mag heten?
Daarom. En anders maken we het samen wel leuk.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In Utrecht is meestal wel wat te doen tot vroeg in de ochtend.
In dat gevalquote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op zich wel, zweedse zijn meestal wat hoeriger dan noorse
Ja hangt waarschijnlijk meer af van de stad waar je heen gaat hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op zich wel, zweedse zijn meestal wat hoeriger dan noorse
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die Rumer. Die kaaklijn man, net een vent.Iets te veel van Bruce meegekregen.
Whaaaaaat the fuck. Dat krijg je er van als je je dochter 'Rumer' noemt.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind dit echt de knapste mongool ooit hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Whaaaaaat the fuck. Dat krijg je er van als je je dochter 'Rumer' noemt.
hahahahahahahahaquote:Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
what the fuck am i looking atquote:Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
hahah is dit geen photoshop?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wel als het je te doen is om te scoren. Als je voor wat serieuzer gaat, dan niet nee.quote:
Nooit films met haar gezien?quote:
quote:
Hoe kan dat nou serieus zijn. Net alsof je Zweeds verstaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel als het je te doen is om te scoren. Als je voor wat serieuzer gaat, dan niet nee.
Als ik Zweeds lees of ik hoor iemand rustig Zweeds praten, kom ik er wel met mijn Nedersaksische kennis.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou serieus zijn. Net alsof je Zweeds verstaat.
Ja zo'n tekken game ofzoquote:Op maandag 10 mei 2010 17:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het lijkt wel een poppetje uit een PS1-game.
Oké op die foto boven aan de pagina dacht ik het valt wel mee. Maar dit. Wat. Struma.quote:
"Rumer vs. Yoshimitsu"quote:Op maandag 10 mei 2010 17:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heeft ook wel zo een retarded naam mee ja voor Tekken.
Wat, dit kind heeft geen struma.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké op die foto boven aan de pagina dacht ik het valt wel mee. Maar dit. Wat. Struma.
quote:
Shit, je hebt ons toch gevonden.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef Japsnars het volgende:
3 topics erdoorheen gegaan in de afgelopen 6 uur? Wtf, ga eens werk zoeken
Je mag er ook wel bij, bikinipics in mijn PM-box.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef L0t.. het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor lelijke wijven in de OP
Vrijdag 1 in een kwartier of zo toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef Japsnars het volgende:
Nee. Alhoewel ik wel voor Zweedse door zou kunnen gaanquote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je mag er ook wel bij, bikinipics in mijn PM-box.
Ik had school en uitval.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:13 schreef Japsnars het volgende:
Scorpion dan, uit Mortal Kombat.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:14 schreef Lakitu het volgende:
Yoshimitsu![]()
![]()
Hij kan op z'n fucking zwaard balanceren
![]()
Vrijdagavond eerst in 30 minuten en vervolgens in 20 minuten jaquote:
Sad Will.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel ik wel voor Zweedse door zou kunnen gaan
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vrijdagavond eerst in 30 minuten en vervolgens in 20 minuten ja
Joebosee.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vrijdagavond eerst in 30 minuten en vervolgens in 20 minuten ja
GET OVER HEREquote:
Doorgaan waarnaar?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel ik wel voor Zweedse door zou kunnen gaan
Subzero is meer baasquote:
Wasdat?quote:
Geen idee, tegen de tijd dat ik ze heb genomen en toe ben gekomen aan prietpraat ben ik al weer met de volgende bezig.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:17 schreef Chai het volgende:
Waarom zou een Zweeds meisje trouwens het bed delen met lelijke dronken Hollanders?
Wij zijn niet lelijkquote:Op maandag 10 mei 2010 17:17 schreef Chai het volgende:
Waarom zou een Zweeds meisje trouwens het bed delen met lelijke dronken Hollanders?
Omdat ik (donker)blond haar en blauwe ogen heb. Ik ben een übermensch.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:17 schreef Chai het volgende:
Omdat Zweedse jongens altijd van die vieze emo's zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:17 schreef Chai het volgende:
Mortal Kombat en Street Fighter hadden geen Jin.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mortal Kombat > Street Fighter > Tekken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen idee, tegen de tijd dat ik ze heb genomen en toe ben gekomen aan prietpraat ben ik al weer met de volgende bezig.
quote:
Jullie zijn wsl wel onder hun standaard als ze zó knap zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik (donker)blond haar en blauwe ogen heb. Ik ben een übermensch.
Met skinny jeans en lang gestijld haar. En ze gebruiken waarschijnlijk crème.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat Zweedse jongens altijd van die vieze emo's zijn.
Omdat WF hosselaar pur sang is natuurlijk. Laat je bitch niet bij 'm in de buurt.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:17 schreef Chai het volgende:
Skylark, check in KLB. Er is een USA-adoratietopic.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met skinny jeans en lang gestijld haar. En ze gebruiken waarschijnlijk crème.
Zweedse vrouwen zijn mooi, zweedse mannen nietquote:Op maandag 10 mei 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn wsl wel onder hun standaard als ze zó knap zijn.
Elk meisje is daar knap, dus voelen ze zich niet knap jeweetquote:Op maandag 10 mei 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn wsl wel onder hun standaard als ze zó knap zijn.
Ik had ook al zo een pauper CD klaar liggen voor mijn spange Pioneer set toen ik mijn Getz had gekocht.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet nog wel dat ik samen met mijn neefje gingen toeren toen ik net mijn rijbewijs had. Deze op volume 100 draaien en dan langs terrassen rijden enzo
Weetje hoe leuk touren met zulke kutmuziekquote:Op maandag 10 mei 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had ook al zo een pauper CD klaar liggen voor mijn spange Pioneer set toen ik mijn Getz had gekocht.
pics =$quote:
van de broek alleenquote:
Voor in de zomer heb ik altijd een In Search of Sunrise - Ibiza CD van Tiësto er in liggen. Daar staat dit nummer zo. Gewoon op 25 van de 30 zetten qua volume en ik ben 's ochtends wakker.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Weetje hoe leuk touren met zulke kutmuziek
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet nog wel dat ik samen met mijn neefje gingen toeren toen ik net mijn rijbewijs had. Deze op volume 100 draaien en dan langs terrassen rijden enzo
Dat is kut. Weet jij nog een land waar knappe mannen zijn en lelijke vrouwen?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zweedse vrouwen zijn mooi, zweedse mannen niet
Nederland.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is kut. Weet jij nog een land waar knappe mannen zijn en lelijke vrouwen?
Mensen zonder ook maar enige smaakquote:
Ik ga gewoon een iPhone aansluiting erin bouwen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Voor in de zomer heb ik altijd een In Search of Sunrise - Ibiza CD van Tiësto er in liggen. Daar staat dit nummer zo. Gewoon op 25 van de 30 zetten qua volume en ik ben 's ochtends wakker.
natuurlijkquote:
Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen wel knap hoor. We hebben het beter dan in omringende landen als Engeland (quote:
Nee, in NL heb je van allebei een beetje.quote:
Ik moet gewoon een nieuwe radio hebben met gewone AUX-aansluiting.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een iPhone aansluiting erin bouwen.
Ik ben toch geen homo.quote:
Engelse vrouwen zijn zo godsgruwelijk lelijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen wel knap hoor. We hebben het beter dan in omringende landen als Engeland (), Frankrijk en Duitsland.
Frankrijk is inderdaad niks, Engeland voor het merendeel ook niet maar daar heb je zo hier en daar ook wel hele lekkere chicksquote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen wel knap hoor. We hebben het beter dan in omringende landen als Engeland (), Frankrijk en Duitsland.
In Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk lopen alleen maar van die emowijven rond. Niet normaal zeg.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar degene die niet emo zijn, zijn vaak wel heel lekker.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk lopen alleen maar van die emowijven rond. Niet normaal zeg.
Ik had dan ook niet verwacht dat jij het ooit maar met één post van mij eens zou zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Frankrijk is inderdaad niks, Engeland voor het merendeel ook niet maar daar heb je zo hier en daar ook wel hele lekkere chicks
Duitsland is 50/50. 50% emo en 50% blond en lekker.
Ik denk dat ik Duitsland verkies boven Nederland wat dat betreft
Of zo moddervet dat ze geen emokleding hadden.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar degene die niet emo zijn, zijn vaak wel heel lekker.
Ik denk wel dat Duitsland misschien beter is, want mannen zijn overal lelijker dan de vrouwen en ik heb in Kroatië 5 dagenlang tegen een superlekkere Duitser aangekeken.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Frankrijk is inderdaad niks, Engeland voor het merendeel ook niet maar daar heb je zo hier en daar ook wel hele lekkere chicks
Duitsland is 50/50. 50% emo en 50% blond en lekker.
Ik denk dat ik Duitsland verkies boven Nederland wat dat betreft
Ik zocht al maar ken niks vinden. Het is een zwarte skinny waar mijn billen groter in lijken.quote:
Sinds WOII lag ie daar al te rotten?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Duitsland misschien beter is, want mannen zijn overal lelijker dan de vrouwen en ik heb in Kroatië 5 dagenlang tegen een superlekkere Duitser aangekeken.
In Nederland heb je ook genoeg kwaliteit maar zeker niet veel meer dan in Duitsland hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had dan ook niet verwacht dat jij het ooit maar met één post van mij eens zou zijn.
Nederlandse meisjes zijn mooier dan Duitse, een veeel smaakvoller.
Ewl.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sinds WOII lag ie daar al te rotten?
Met zo'n kankerdialect/taal die niet te verstaan is.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
In Friesland wonen de meeste cute chickies.
Welke weg? Da's daar één grote verpauperde bende.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef L0t.. het volgende:
In Duitsland lopen echt zoveel aparte typetjes rond heIn België ook trouwens, allemaal zo alternatief. Als je België in rijdt heb ik ook altijd het gevoel alsof ik in een achtergebleven gebied kom ofzo
Je lekker laten uitwonen op vakantiequote:Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
Ik ga het in de zomervakantie wel nog een x checken in Berlijn en omgeving.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jij gaat ook al naar Berlijn?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
Ik ga het in de zomervakantie wel nog een x checken in Berlijn en omgeving.
Vergat ik bijna Jantine.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Als je van Gerda of Katrina houdt ja.
Doutzen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Als je van Gerda of Katrina houdt ja.
Das gewoon echt niet normaal iddquote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Engelse vrouwen zijn zo godsgruwelijk lelijk.
Klopt. Het ziet er echt niet uit in die kleine dorpjes overal. Maar Antwerpen en Brussel zijn wel heel leukquote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Welke weg? Da's daar één grote verpauperde bende.
Nee 4 real. Maar al die naïeve blonde chichi's vallen op badboysquote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met zo'n kankerdialect/taal die niet te verstaan is.
En dan valt het in Vlaanderen nog wel mee, maar als je dan in Wallonië komt.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klopt. Het ziet er echt niet uit in die kleine dorpjes overal. Maar Antwerpen en Brussel zijn wel heel leukGa in de zomervakantie ook weer een paar dagen naar Brussel waarschijnlijk.
Er wonen maar 10 meisjes hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou whooptididoo. Eén van de honderduizend.
Vergeleken met wat.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee 4 real. Maar al die naïeve blonde chichi's vallen op badboysMaar het niveau is hier best hoog.
Honderdduizend? We hebben het over Friesland. Daar wonen 27 mensen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou whooptididoo. Eén van de honderduizend.
Hoeveel % is daar onderhand niet te dik?quote:
Met rest van Nederland. Vooral vergeleken met Brabant toen ik daar wasquote:
LEUGENSquote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dan noem je ook watquote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met rest van Nederland. Vooral vergeleken met Brabant toen ik daar was
Wtf ben je gek? tilburg/breda zijn echt enorm veel lekkere wijven.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha Chuck, zeg jij hem of zeg ik hem?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
tilburg/breda zijn echt enorm veel lekkere wijven.
Waarom neem je Flevoland erbij ;')quote:
Brabant.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doe jij maar.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha Chuck, zeg jij hem of zeg ik hem?
Waren laast nog een paar gasten uit amsterdam die mee uit gingen en die zeiden ook dat er veel meer mooie deernes waren dan in amsterdamquote:Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha Chuck, zeg jij hem of zeg ik hem?
Ik schoot uit. Maar ik ken wel een spange chick die in Almere (quote:Op maandag 10 mei 2010 17:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom neem je Flevoland erbij ;')
20-25% van de Amerikaanse tieners is overweight en de meesten zijn erg naïefquote:
Vrouwen zekerquote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waren laast nog een paar gasten uit amsterdam die mee uit gingen en die zeiden ook dat er veel meer mooie deernes waren dan in amsterdam
Jonge, C_N moet hier niet in Twente komen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik schoot uit. Maar ik ken wel een spange chick die in Almere (![]()
![]()
) woont. Flevoland is van jou btw, dus je mag dr hebben =$:
[ afbeelding ]
Pics van je onderzoek?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
20-25% van de Amerikaanse tieners is overweight en de meesten zijn erg naïef
quote:Op 10-05-2010 17:01 schreef Psyduck
Ik adoreer Otis 2.0 ook. Niemand komt bij hem in de buurt. Otis 2.0 for president!![]()
Wie had hem ook alweer gemaakt? Zweden klopt totaal niet van vorm hierquote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Vecht het maar met hem uit, hij wil Twente vast niet eensquote:Op maandag 10 mei 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jonge, C_N moet hier niet in Twente komen.
watquote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hij pussy't hem nu al uit zeker.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vecht het maar met hem uit, hij wil Twente vast niet eens
Jonge care. Ik herken Zweden er wel inquote:Op maandag 10 mei 2010 17:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie had hem ook alweer gemaakt? Zweden klopt totaal niet van vorm hier
je moet bij sky zijn, hij heeft m gemaaktquote:
Ja in brabant heb je mooie meisjes, in amsterdam spange sma's (quote:Op maandag 10 mei 2010 17:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrouwen zekerWedden dat we hier 10 keer zoveel spange sma's hebben?
Kijk mijn sharequote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik aan import doe?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja in brabant heb je mooie meisjes, in amsterdam spange sma's ()
OF ANDERSquote:Op maandag 10 mei 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jonge, C_N moet hier niet in Twente komen.
Ik heb hem.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die het Noord-Hollands Dagblad niet lezen en derhalve de picca van mij niet hebben gezien.
quote:
Tussen 1982 en 2002 is het aantal exponentieel toegenomen van 5% naar 14%; De afgelopen 8 jaar kan dit alleen maar meer zijn geworden wat bij een ander onderzoek ook wordt bevestigd:quote:2002
According to the report, 14% of adolescents in the United States are overweight. This figure has nearly tripled in the last 20 years.
Nog een grafiek van de algemene vrouwelijke bevolking (alle leeftijden dus):quote:No. 79; May 2008
Click here to download and print a PDF version of this document.
The problem of childhood obesity in the United States has grown considerably in recent years. Between 16 and 33 percent of children and adolescents are obese.
http://www.aacap.org/cs/r(...)n_children_and_teens
Doe maarquote:
Je hebt een contactadvertentie geplaatst?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die het Noord-Hollands Dagblad niet lezen en derhalve de picca van mij niet hebben gezien.
En je naïeve gedeelte?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Tussen 1982 en 2002 is het aantal exponentieel toegenomen van 5% naar 14%; De afgelopen 8 jaar kan dit alleen maar meer zijn geworden wat bij een ander onderzoek ook wordt bevestigd:
[..]
Nog wat grafiekjes van de algemene vrouwelijke bevolking (alle leeftijden dus):
http://en.wikipedia.org/wiki/File:World_map_of_Female_Obesity,_2008.svg
Oeh, ik mag dan kiezen tussen Sky en Chuck.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Gigoloservice voor tienermeisjes.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je hebt een contactadvertentie geplaatst?
Check die moslims eens vadsig wezen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Tussen 1982 en 2002 is het aantal exponentieel toegenomen van 5% naar 14%; De afgelopen 8 jaar kan dit alleen maar meer zijn geworden wat bij een ander onderzoek ook wordt bevestigd:
[..]
Nog een grafiek van de algemene vrouwelijke bevolking (alle leeftijden dus):
Wiki
Dat valt niet zo 1-2-3 te onderzoeken en dat weet je best. Maar iedereen weet van de naïviteit van de Amerikanen, mede dankzij angstige ouders en de vele gelovigen.quote:
Jou kennende zou je ze allebei nemen, tegelijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, ik mag dan kiezen tussen Sky en Chuck.
Ok. Wel echt vet dat jij zo'n expert bentquote:Op maandag 10 mei 2010 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat valt niet zo 1-2-3 te onderzoeken en dat weet je best. Maar iedereen weet van de naïviteit van de Amerikanen, mede dankzij angstige ouders en de vele gelovigen.
PM met de ingescande foto, alstublieft.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
Gvd, die 6x dat ik in Amerika was, merk je alleen maar naïeviteit.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ok. Wel echt vet dat jij zo'n expert bent. Hoe lang heb je ook alweer in de VS gewoond?
Troll.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jou kennende zou je ze allebei nemen, tegelijk.
Waar sta jequote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
Jij kijkt nooit documentaires, leest nooit artikelen en volgt het nieuws niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ok. Wel echt vet dat jij zo'n expert bent. Hoe lang heb je ook alweer in de VS gewoond?
quote:
waarom hatne dit dat omdat ik een brede smaak hebquote:Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef WillFerrell het volgende:
Waar blijft de Golden Earring haterij van onze RnB kneuzen?
Nee hoor, dat beweer ik niet. Maar ik ga ook niet doen alsof ik het karakter ken van meisjes uit West-Brazilië, aangezien ik dat niet weet.quote:
Mensen met een smalle smaakquote:Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef WillFerrell het volgende:
Waar blijft de Golden Earring haterij van onze RnB kneuzen?
Mooi.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
waarom hatne dit dat omdat ik een brede smaak heb
Boh boh, jochies, dit valt me mee.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen met een smalle smaak.
Mensen die denken dat ik Golden Earring niet kan waarderen.
Gek hè dat er ook nog mensen bestaan die niet kortzichtig zijn. Ik luister rock, RnB, country, hiphop, reggaeton, soul en jazz. Brede smaken ftw.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
[..]
Boh boh, jochies, dit valt me mee.
Hé dat is hardquote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf die optie op google afbeeldingen dat je kan filteren op de kleuren die in de afbeeldingen voorkomen![]()
Ha, en jij ging ooit haten op "alternatieve muziek".quote:Op maandag 10 mei 2010 17:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gek hè dat er ook nog mensen bestaan die niet kortzichtig zijn. Ik luister rock, RnB, country, hiphop, reggaeton, soul en jazz. Brede smaken ftw.
Vast wel maar dat zijn al die namen die die mensen eraan meegeven. Met alternatieve muziek bedoel ik die trieste emo-muziek en die gare dertien in een dozijn britpop/indie bandjes.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, en jij ging ooit haten op "alternatieve muziek".
Sowieso dat er in jouw music library ook iets voorkomt in de trant van:
Alternative rock
Alternative hip hop
Alternative country
Alternative dance
Ja ik deed net ook bij chickiesquote:Op maandag 10 mei 2010 18:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha als je 'man' doet en dan bruin dan krijg je allemaal negers.
Pink Pussyquote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf die optie op google afbeeldingen dat je kan filteren op de kleuren die in de afbeeldingen voorkomen![]()
Britpop/indiequote:Op maandag 10 mei 2010 18:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vast wel maar dat zijn al die namen die die mensen eraan meegeven. Met alternatieve muziek bedoel ik die trieste emo-muziek en die gare dertien in een dozijn britpop/indie bandjes.
Ja dit dus.quote:
Hot Chip en Bloc Party mag ik graag horen.quote:
De meeste rap/rnb vind ik wel slecht ja maar dat is gewoon mijn smaak. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen die ik wel luister. Hiphop luister ik wel vaker maar toch luister ik wel 80% house/electronic en indie/popquote:Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dit dus.![]()
![]()
![]()
![]()
En mensen die hiernaar luisteren zijn altijd, zonder uitzondering, mensen die gaan klagen dat alle rap/hiphop/rnb slecht is.
Ik niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Skylark luisterde toch ook heel veel indie? Die zie ik ook weleens rap/hiphop/rnb posten
quote:
Echt?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Skylark werd boos als we negermuziek opzette in zijn kamer hoor.
Ik heb Skylark nog nooit hiphop zien posten. Alleen R.Kelly.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Skylark luisterde toch ook heel veel indie? Die zie ik ook weleens rap/hiphop/rnb posten
N*E*R*D is pas toffe negermuziek:quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Skylark werd boos als we negermuziek opzette in zijn kamer hoor.
Jaquote:
Ja echt he. En zelf wel z'n kankermuziek aanzetten terwijl hij de enige was die het chill vond.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JaEn dan wij : KOM OP MAN en hij "nee uit met die herrie"
Tuurlijk joh, ik luister het omdat ik het goed vind, niet omdat ik tegen 'standaard'-muziek ben. Praat geen poep.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Die muziek past overigens wel goed bij je uitspraak over hoe slim je wel niet bent. Dit soort indiemensen ziet zichzelf altijd als superieur, omdat ze zulke 'andere' muziek luisteren en niet de 'standaard'-muziek. Waar ze echter geen rekening mee houden is dat ze allemaal hetzelfde zijn.
DICTATUURquote:Op maandag 10 mei 2010 18:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja echt he. En zelf wel z'n kankermuziek aanzetten terwijl hij de enige was die het chill vond.
Ik kan er niks aan doen, zo zijn dat soort mensen nou eenmaal vaak. Een hele hoge dunk van zichzelf en een afkeer van alles wat op rap/hiphop/rnb lijkt.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ik luister het omdat ik het goed vind, niet omdat ik tegen 'standaard'-muziek ben. Praat geen poep.
Misschien moet je eerst eens even door mijn last.fm kijken, dan zie je dat ik zelfs veel te veel top 40 achtige 'standaard'-muziek luister
Hi Friend en Ghosts N Stuffquote:
Mijn library barst van de Kanye West, JVT, Dizzee Rascal (quote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, zo zijn dat soort mensen nou eenmaal vaak. Een hele hoge dunk van zichzelf en een afkeer van alles wat op rap/hiphop/rnb lijkt.
quote:
Fake of niet?quote:
Eten is al op.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
Check iedereen aan het eten zijn op een Hollandse tijd.
Nee maar hij ziet er wel tof uitquote:
Ik dacht ook al dat het fake was. Dat excuus dat ze net uit GB kwam kan nog wel plausibel zijn maar kom op, in die tweede post, bij de bovenste foto, lijkt ze op en top Brits.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt, niet knap genoeg om nep te zijn.
Ze ziet er enorm Brits uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zou dat fake zijn, dan zou ik een lekkerder wijf uitkiezen
Ik lach hem niet uit dat isquote:Op maandag 10 mei 2010 18:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoezo iemand uitlachen zonder er zelf een foto te plaatsen?
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt, niet knap genoeg om nep te zijn.
Je wil toch ook niet een té knappe kiezen, want dan prikt iedereen er zo doorheen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zou dat fake zijn, dan zou ik een lekkerder wijf uitkiezen
quote:
quote:
Ha.quote:
Meh, ik vind sophie leukerquote:
Van der Wielquote:
GREGquote:
Kijk em New Boy zijn dan.quote:
Zeer goede voetballer maar dat is dan ook het enige positieve wat ik over hem kan uitbrengenquote:
Dag loser. Je bent zooo dom!quote:
Niemand is New Boy'erder dan Butch uit 16 & Pregnant:quote:
Mensen die denken dat Lamon minder dan 1 persoonlijkheid heeftquote:Op maandag 10 mei 2010 18:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dag loser. Je bent zooo dom!
Veel plezier nog met over anderen lullen, ik ga nu uit.
Hij heeft wel een horloge van 3000 euro.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dag loser. Je bent zooo dom!
Veel plezier nog met over anderen lullen, ik ga nu uit.
Dat is wel een erfstuk van z'n vader, ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft wel een horloge van 3000 euro.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |