quote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik weet nog wel dat ik samen met mijn neefje gingen toeren toen ik net mijn rijbewijs had. Deze op volume 100 draaien en dan langs terrassen rijden enzo
Dat is kut. Weet jij nog een land waar knappe mannen zijn en lelijke vrouwen?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zweedse vrouwen zijn mooi, zweedse mannen niet
Nederland.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is kut. Weet jij nog een land waar knappe mannen zijn en lelijke vrouwen?
Mensen zonder ook maar enige smaakquote:
Ik ga gewoon een iPhone aansluiting erin bouwen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Voor in de zomer heb ik altijd een In Search of Sunrise - Ibiza CD van Tiësto er in liggen. Daar staat dit nummer zo. Gewoon op 25 van de 30 zetten qua volume en ik ben 's ochtends wakker.
natuurlijkquote:
Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen wel knap hoor. We hebben het beter dan in omringende landen als Engeland (quote:
Nee, in NL heb je van allebei een beetje.quote:
Ik moet gewoon een nieuwe radio hebben met gewone AUX-aansluiting.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een iPhone aansluiting erin bouwen.
Ik ben toch geen homo.quote:
Engelse vrouwen zijn zo godsgruwelijk lelijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen wel knap hoor. We hebben het beter dan in omringende landen als Engeland (), Frankrijk en Duitsland.
Frankrijk is inderdaad niks, Engeland voor het merendeel ook niet maar daar heb je zo hier en daar ook wel hele lekkere chicksquote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen wel knap hoor. We hebben het beter dan in omringende landen als Engeland (), Frankrijk en Duitsland.
In Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk lopen alleen maar van die emowijven rond. Niet normaal zeg.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar degene die niet emo zijn, zijn vaak wel heel lekker.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk lopen alleen maar van die emowijven rond. Niet normaal zeg.
Ik had dan ook niet verwacht dat jij het ooit maar met één post van mij eens zou zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Frankrijk is inderdaad niks, Engeland voor het merendeel ook niet maar daar heb je zo hier en daar ook wel hele lekkere chicks
Duitsland is 50/50. 50% emo en 50% blond en lekker.
Ik denk dat ik Duitsland verkies boven Nederland wat dat betreft
Of zo moddervet dat ze geen emokleding hadden.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar degene die niet emo zijn, zijn vaak wel heel lekker.
Ik denk wel dat Duitsland misschien beter is, want mannen zijn overal lelijker dan de vrouwen en ik heb in Kroatië 5 dagenlang tegen een superlekkere Duitser aangekeken.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Frankrijk is inderdaad niks, Engeland voor het merendeel ook niet maar daar heb je zo hier en daar ook wel hele lekkere chicks
Duitsland is 50/50. 50% emo en 50% blond en lekker.
Ik denk dat ik Duitsland verkies boven Nederland wat dat betreft
Ik zocht al maar ken niks vinden. Het is een zwarte skinny waar mijn billen groter in lijken.quote:
Sinds WOII lag ie daar al te rotten?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Duitsland misschien beter is, want mannen zijn overal lelijker dan de vrouwen en ik heb in Kroatië 5 dagenlang tegen een superlekkere Duitser aangekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |