In Nederland heb je ook genoeg kwaliteit maar zeker niet veel meer dan in Duitsland hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had dan ook niet verwacht dat jij het ooit maar met één post van mij eens zou zijn.
Nederlandse meisjes zijn mooier dan Duitse, een veeel smaakvoller.
Ewl.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sinds WOII lag ie daar al te rotten?
Met zo'n kankerdialect/taal die niet te verstaan is.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
In Friesland wonen de meeste cute chickies.
Welke weg? Da's daar één grote verpauperde bende.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef L0t.. het volgende:
In Duitsland lopen echt zoveel aparte typetjes rond heIn België ook trouwens, allemaal zo alternatief. Als je België in rijdt heb ik ook altijd het gevoel alsof ik in een achtergebleven gebied kom ofzo
Je lekker laten uitwonen op vakantiequote:Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
Ik ga het in de zomervakantie wel nog een x checken in Berlijn en omgeving.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
In Friesland wonen de meeste cute chickies.
Jij gaat ook al naar Berlijn?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
Ik ga het in de zomervakantie wel nog een x checken in Berlijn en omgeving.
Vergat ik bijna Jantine.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Als je van Gerda of Katrina houdt ja.
Doutzen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Als je van Gerda of Katrina houdt ja.
Das gewoon echt niet normaal iddquote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Engelse vrouwen zijn zo godsgruwelijk lelijk.
Klopt. Het ziet er echt niet uit in die kleine dorpjes overal. Maar Antwerpen en Brussel zijn wel heel leukquote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Welke weg? Da's daar één grote verpauperde bende.
Nee 4 real. Maar al die naïeve blonde chichi's vallen op badboysquote:Op maandag 10 mei 2010 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met zo'n kankerdialect/taal die niet te verstaan is.
En dan valt het in Vlaanderen nog wel mee, maar als je dan in Wallonië komt.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klopt. Het ziet er echt niet uit in die kleine dorpjes overal. Maar Antwerpen en Brussel zijn wel heel leukGa in de zomervakantie ook weer een paar dagen naar Brussel waarschijnlijk.
Er wonen maar 10 meisjes hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou whooptididoo. Eén van de honderduizend.
Vergeleken met wat.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee 4 real. Maar al die naïeve blonde chichi's vallen op badboysMaar het niveau is hier best hoog.
Honderdduizend? We hebben het over Friesland. Daar wonen 27 mensen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou whooptididoo. Eén van de honderduizend.
Hoeveel % is daar onderhand niet te dik?quote:
Met rest van Nederland. Vooral vergeleken met Brabant toen ik daar wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |