Britpop/indiequote:Op maandag 10 mei 2010 18:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vast wel maar dat zijn al die namen die die mensen eraan meegeven. Met alternatieve muziek bedoel ik die trieste emo-muziek en die gare dertien in een dozijn britpop/indie bandjes.
Ja dit dus.quote:
Hot Chip en Bloc Party mag ik graag horen.quote:
De meeste rap/rnb vind ik wel slecht ja maar dat is gewoon mijn smaak. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen die ik wel luister. Hiphop luister ik wel vaker maar toch luister ik wel 80% house/electronic en indie/popquote:Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dit dus.![]()
![]()
![]()
![]()
En mensen die hiernaar luisteren zijn altijd, zonder uitzondering, mensen die gaan klagen dat alle rap/hiphop/rnb slecht is.
Ik niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Skylark luisterde toch ook heel veel indie? Die zie ik ook weleens rap/hiphop/rnb posten
quote:
Echt?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Skylark werd boos als we negermuziek opzette in zijn kamer hoor.
Ik heb Skylark nog nooit hiphop zien posten. Alleen R.Kelly.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Skylark luisterde toch ook heel veel indie? Die zie ik ook weleens rap/hiphop/rnb posten
N*E*R*D is pas toffe negermuziek:quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Skylark werd boos als we negermuziek opzette in zijn kamer hoor.
Jaquote:
Ja echt he. En zelf wel z'n kankermuziek aanzetten terwijl hij de enige was die het chill vond.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JaEn dan wij : KOM OP MAN en hij "nee uit met die herrie"
Tuurlijk joh, ik luister het omdat ik het goed vind, niet omdat ik tegen 'standaard'-muziek ben. Praat geen poep.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Die muziek past overigens wel goed bij je uitspraak over hoe slim je wel niet bent. Dit soort indiemensen ziet zichzelf altijd als superieur, omdat ze zulke 'andere' muziek luisteren en niet de 'standaard'-muziek. Waar ze echter geen rekening mee houden is dat ze allemaal hetzelfde zijn.
DICTATUURquote:Op maandag 10 mei 2010 18:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja echt he. En zelf wel z'n kankermuziek aanzetten terwijl hij de enige was die het chill vond.
Ik kan er niks aan doen, zo zijn dat soort mensen nou eenmaal vaak. Een hele hoge dunk van zichzelf en een afkeer van alles wat op rap/hiphop/rnb lijkt.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ik luister het omdat ik het goed vind, niet omdat ik tegen 'standaard'-muziek ben. Praat geen poep.
Misschien moet je eerst eens even door mijn last.fm kijken, dan zie je dat ik zelfs veel te veel top 40 achtige 'standaard'-muziek luister
Hi Friend en Ghosts N Stuffquote:
Mijn library barst van de Kanye West, JVT, Dizzee Rascal (quote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, zo zijn dat soort mensen nou eenmaal vaak. Een hele hoge dunk van zichzelf en een afkeer van alles wat op rap/hiphop/rnb lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |