Ja in brabant heb je mooie meisjes, in amsterdam spange sma's (quote:Op maandag 10 mei 2010 17:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrouwen zekerWedden dat we hier 10 keer zoveel spange sma's hebben?
Kijk mijn sharequote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik schoot uit. Maar ik ken wel een spange chick die in Almere (![]()
![]()
) woont. Flevoland is van jou btw, dus je mag dr hebben =$:
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik aan import doe?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja in brabant heb je mooie meisjes, in amsterdam spange sma's ()
OF ANDERSquote:Op maandag 10 mei 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jonge, C_N moet hier niet in Twente komen.
Ik heb hem.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die het Noord-Hollands Dagblad niet lezen en derhalve de picca van mij niet hebben gezien.
quote:
Tussen 1982 en 2002 is het aantal exponentieel toegenomen van 5% naar 14%; De afgelopen 8 jaar kan dit alleen maar meer zijn geworden wat bij een ander onderzoek ook wordt bevestigd:quote:2002
According to the report, 14% of adolescents in the United States are overweight. This figure has nearly tripled in the last 20 years.
Nog een grafiek van de algemene vrouwelijke bevolking (alle leeftijden dus):quote:No. 79; May 2008
Click here to download and print a PDF version of this document.
The problem of childhood obesity in the United States has grown considerably in recent years. Between 16 and 33 percent of children and adolescents are obese.
http://www.aacap.org/cs/r(...)n_children_and_teens
Doe maarquote:
Je hebt een contactadvertentie geplaatst?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die het Noord-Hollands Dagblad niet lezen en derhalve de picca van mij niet hebben gezien.
En je naïeve gedeelte?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Tussen 1982 en 2002 is het aantal exponentieel toegenomen van 5% naar 14%; De afgelopen 8 jaar kan dit alleen maar meer zijn geworden wat bij een ander onderzoek ook wordt bevestigd:
[..]
Nog wat grafiekjes van de algemene vrouwelijke bevolking (alle leeftijden dus):
http://en.wikipedia.org/wiki/File:World_map_of_Female_Obesity,_2008.svg
Oeh, ik mag dan kiezen tussen Sky en Chuck.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik schoot uit. Maar ik ken wel een spange chick die in Almere (![]()
![]()
) woont. Flevoland is van jou btw, dus je mag dr hebben =$:
[ afbeelding ]
Gigoloservice voor tienermeisjes.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je hebt een contactadvertentie geplaatst?
Check die moslims eens vadsig wezen.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Tussen 1982 en 2002 is het aantal exponentieel toegenomen van 5% naar 14%; De afgelopen 8 jaar kan dit alleen maar meer zijn geworden wat bij een ander onderzoek ook wordt bevestigd:
[..]
Nog een grafiek van de algemene vrouwelijke bevolking (alle leeftijden dus):
Wiki
Dat valt niet zo 1-2-3 te onderzoeken en dat weet je best. Maar iedereen weet van de naïviteit van de Amerikanen, mede dankzij angstige ouders en de vele gelovigen.quote:
Jou kennende zou je ze allebei nemen, tegelijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, ik mag dan kiezen tussen Sky en Chuck.
Ok. Wel echt vet dat jij zo'n expert bentquote:Op maandag 10 mei 2010 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat valt niet zo 1-2-3 te onderzoeken en dat weet je best. Maar iedereen weet van de naïviteit van de Amerikanen, mede dankzij angstige ouders en de vele gelovigen.
PM met de ingescande foto, alstublieft.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
Gvd, die 6x dat ik in Amerika was, merk je alleen maar naïeviteit.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ok. Wel echt vet dat jij zo'n expert bent. Hoe lang heb je ook alweer in de VS gewoond?
Troll.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jou kennende zou je ze allebei nemen, tegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |