Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
Eindelijk snapt men het , het is SLOWWWWWWW chat.
Och, we drinken koffie, maar zijn vrij tolerant tegenover theedrinkersquote:Op maandag 10 mei 2010 12:41 schreef L.no het volgende:
Ik ben in de war. Overal staat dat dit een koffie sc is, maar in de OP staat "Welkom bij het Koffie & Thee topic."
ik muckte er nog even overheen, maar die heb ik maar even weggehaaldquote:
Dat is pas een mooi woordquote:Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik muckte er nog even overheen, maar die heb ik maar even weggehaald
Dubbelmucken (2x woordwaarde)
Ah, ik zag het toch goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef Symphonic het volgende:
Hmm.. oke. Zijn hier überhaupt theedrinkers?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Och, we drinken koffie, maar zijn vrij tolerant tegenover theedrinkers
Ja hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 12:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm.. oke. Zijn hier überhaupt theedrinkers?
Jaquote:Op maandag 10 mei 2010 12:48 schreef L.no het volgende:
[..]
ha..ha.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaeigenlijk is het een thee topic maar zijn er nog heel veel mensen die denken dat koffie lekker is, dus doen wij maar even met ze mee alsof, anders gaan ze in shock
DaMartquote:Op maandag 10 mei 2010 12:48 schreef L.no het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
DaMart
en ik!Die spoiler geldt alleen voor jou! Anders zou ik nooit aan mijn thee toekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
DaMart
en ik!geen die-hard theedrinker dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Doe hem in een spoilert trutquote:
Da's waarquote:Op maandag 10 mei 2010 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die spoiler geldt alleen voor jou! Anders zou ik nooit aan mijn thee toekomen.
Deze, want in die andere kan nu alleen nog gemuckt worden!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg kies eens welke ksc het nu gaat worden, word duizelig van al die slowchats.
de deze dusquote:Op maandag 10 mei 2010 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg kies eens welke ksc het nu gaat worden, word duizelig van al die slowchats.
[..]
DaMart
en ik!als de koffie op is neem ik wel water, thee krijg ik echt niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Als je twee woorden omdraait (zie boven), dan had ik het zo gezegd kunnen hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als de thee op is neem ik wel water, koffie krijg ik echt niet weg
Ik vind muntthee, Minty Marocco en Liptopn Alps nog best okeequote:Op maandag 10 mei 2010 13:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als de koffie op is neem ik wel water, thee krijg ik echt niet weg
Ik heb iets goedkoops van Xenox. Doet het ook primaquote:Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind muntthee, Minty Marocco en Liptopn Alps nog best okee
is ook niets mis meequote:Op maandag 10 mei 2010 13:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb iets goedkoops van Xenox. Doet het ook prima![]()
Weet je zeker dat je geen zakje kokosbadschuim van Lush in je theepot had gehangen dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
is ook niets mis mee
daar komt die lipton ook vandaan
alleen de kokosthee van xenos is walgelijk, smaakt naar bad
Ik weet niet hoe bad smaakt, maar kokosthee klinkt soberzo niet heel lekker neequote:Op maandag 10 mei 2010 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
is ook niets mis mee
daar komt die lipton ook vandaan
alleen de kokosthee van xenos is walgelijk, smaakt naar bad
Je doet het om mij te pesten hequote:Op maandag 10 mei 2010 13:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe bad smaakt, maar kokosthee klinkt soberzo niet heel lekker nee
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je twee woorden omdraait (zie boven), dan had ik het zo gezegd kunnen hebben.
Jaquote:
Mij kennende is dat helemaal niet zo'n gekke gedachte!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen zakje kokosbadschuim van Lush in je theepot had gehangen dan?
op mij werk drink ik noodgedwongen capp. simpleweg omdat de zwarte koffie uit de automaat echt niet te drinken is.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
Koffie, thee, maakt me niet zoveel uit, mijn voorkeur gaat naar capp.Daarna thee en dan pas gewone koffie.
Jaquote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef Symphonic het volgende:
Overigens vind ik ijsthee wel lekker
Zowel met als zonder bubbels.
nu de stats nog, die kijkt naar [KSC #1792] De echte koffie slow chatquote:
die zal de andere wel oppikken en anders past DM dat wel aanquote:Op maandag 10 mei 2010 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu de stats nog, die kijkt naar [KSC #1792] De echte koffie slow chat
Nee hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu de stats nog, die kijkt naar [KSC #1792] De echte koffie slow chat
quote:
Zelfde probleem hierquote:
ik welquote:
maar als ik thuis kom staat "het" op tafelquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wel![]()
italiaans![]()
en nog uitgenodigd ook
Hier nietquote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
maar als ik thuis kom staat "het" op tafel![]()
quote:
anders staat bolle al op de tafelquote:
Nou nee dat niet. Maar ik wacht op Henry en die is pas rond half 7 thuisquote:Op maandag 10 mei 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders staat bolle al op de tafel
marcquote:
Dubbelmucken? Schop het topic anders gelijk naar KPD johquote:Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt GF uitgenodigdquote:Op maandag 10 mei 2010 13:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee dat niet. Maar ik wacht op Henry en die is pas rond half 7 thuis
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt GF uitgenodigd![]()
ik wist niet dat jij italiaanse was
Je hoeft niet italiaans te zijn om italiaans te kunnen kokenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
je hebt GF uitgenodigd![]()
ik wist niet dat jij italiaanse was
Sleep zequote:
Je hebt toch geen pak waspoeder erin geflikkerd hequote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt toch geen pak waspoeder erin geflikkerd he?
dan blijft hij wel mooi schoonquote:Op maandag 10 mei 2010 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt toch geen pak waspoeder erin geflikkerd he?
rijst en soda erin en dan schudden.quote:
Wel handig, dan kun je de vissenkom leeggooien en hoef je hem ook niet meer schoon te makenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rijst en soda erin en dan schudden.
ben je van al je alg af![]()
wel goed omspoelen anders ben je ook van je vissen af
Ssstttquote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel handig, dan kun je de vissenkom leeggooien en hoef je hem ook niet meer schoon te maken.
Guppiegate klinkt ook wel goedquote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssttt.
* MPG herinnert DaMart aan kittengate.
* wel.o.k leest over kittengate maar snapt er niet veel vanquote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssttt.
dat wil je ook niet wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k leest over kittengate maar snapt er niet veel van
Ach, een dip. Het was een zwaar overtrokken reactie van meedere kanten op een debiel idee.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil je ook niet weten
Dat was wel een behhorlijke dip in de FOK! geschiedenis.
dat sowieso. maar goed het is geschiedenis en de kat maakt het naar omstandigheden goedquote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, een dip. Het was een zwaar overtrokken reactie van meedere kanten op een debiel idee.
Yep, gelukkig bleef het bij een debiel idee.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat sowieso. maar goed het is geschiedenis en de kat maakt het naar omstandigheden goed
ik heb de wiki er eens op na geslagen maar er is zoveel gewist dat het verband er niet meer is.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil je ook niet weten
Dat was wel een behhorlijke dip in de FOK! geschiedenis.
Goed bezig Fhaquote:
Nu moet Muck nog aangenomen worden, dan kan ik bij haar pauze houdenquote:
jij hebt ook al geen kaboutertjes die dat komen doenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:35 schreef Fha het volgende:
Nu maar even boodschaps en afwas doen, want dat gebeurt nog steeds niet vanzelf.
Visjesquote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssttt.
Mijn kabouter ligt vanuit zijn mand toe te kijken of het wel goed gaatquote:Op maandag 10 mei 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij hebt ook al geen kaboutertjes die dat komen doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |