Guppiegate klinkt ook wel goedquote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssttt.
* MPG herinnert DaMart aan kittengate.
* wel.o.k leest over kittengate maar snapt er niet veel vanquote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssttt.
dat wil je ook niet wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k leest over kittengate maar snapt er niet veel van
Ach, een dip. Het was een zwaar overtrokken reactie van meedere kanten op een debiel idee.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil je ook niet weten
Dat was wel een behhorlijke dip in de FOK! geschiedenis.
dat sowieso. maar goed het is geschiedenis en de kat maakt het naar omstandigheden goedquote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, een dip. Het was een zwaar overtrokken reactie van meedere kanten op een debiel idee.
Yep, gelukkig bleef het bij een debiel idee.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat sowieso. maar goed het is geschiedenis en de kat maakt het naar omstandigheden goed
ik heb de wiki er eens op na geslagen maar er is zoveel gewist dat het verband er niet meer is.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil je ook niet weten
Dat was wel een behhorlijke dip in de FOK! geschiedenis.
Goed bezig Fhaquote:
Nu moet Muck nog aangenomen worden, dan kan ik bij haar pauze houdenquote:
jij hebt ook al geen kaboutertjes die dat komen doenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:35 schreef Fha het volgende:
Nu maar even boodschaps en afwas doen, want dat gebeurt nog steeds niet vanzelf.
Visjesquote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssttt.
Mijn kabouter ligt vanuit zijn mand toe te kijken of het wel goed gaatquote:Op maandag 10 mei 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij hebt ook al geen kaboutertjes die dat komen doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |