Zelfde probleem hierquote:
ik welquote:
maar als ik thuis kom staat "het" op tafelquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wel![]()
italiaans![]()
en nog uitgenodigd ook
Hier nietquote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
maar als ik thuis kom staat "het" op tafel![]()
quote:
anders staat bolle al op de tafelquote:
Nou nee dat niet. Maar ik wacht op Henry en die is pas rond half 7 thuisquote:Op maandag 10 mei 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders staat bolle al op de tafel
marcquote:
Dubbelmucken? Schop het topic anders gelijk naar KPD johquote:Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik muckte er nog even overheen, maar die heb ik maar even weggehaald
Dubbelmucken (2x woordwaarde)
je hebt GF uitgenodigdquote:Op maandag 10 mei 2010 13:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee dat niet. Maar ik wacht op Henry en die is pas rond half 7 thuis
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt GF uitgenodigd![]()
ik wist niet dat jij italiaanse was
Je hoeft niet italiaans te zijn om italiaans te kunnen kokenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
je hebt GF uitgenodigd![]()
ik wist niet dat jij italiaanse was
Sleep zequote:
Je hebt toch geen pak waspoeder erin geflikkerd hequote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt toch geen pak waspoeder erin geflikkerd he?
dan blijft hij wel mooi schoonquote:Op maandag 10 mei 2010 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt toch geen pak waspoeder erin geflikkerd he?
rijst en soda erin en dan schudden.quote:
Wel handig, dan kun je de vissenkom leeggooien en hoef je hem ook niet meer schoon te makenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rijst en soda erin en dan schudden.
ben je van al je alg af![]()
wel goed omspoelen anders ben je ook van je vissen af
Ssstttquote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel handig, dan kun je de vissenkom leeggooien en hoef je hem ook niet meer schoon te maken.
Guppiegate klinkt ook wel goedquote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssttt.
* MPG herinnert DaMart aan kittengate.
* wel.o.k leest over kittengate maar snapt er niet veel vanquote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssttt.
dat wil je ook niet wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k leest over kittengate maar snapt er niet veel van
Ach, een dip. Het was een zwaar overtrokken reactie van meedere kanten op een debiel idee.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil je ook niet weten
Dat was wel een behhorlijke dip in de FOK! geschiedenis.
dat sowieso. maar goed het is geschiedenis en de kat maakt het naar omstandigheden goedquote:Op maandag 10 mei 2010 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, een dip. Het was een zwaar overtrokken reactie van meedere kanten op een debiel idee.
Yep, gelukkig bleef het bij een debiel idee.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat sowieso. maar goed het is geschiedenis en de kat maakt het naar omstandigheden goed
ik heb de wiki er eens op na geslagen maar er is zoveel gewist dat het verband er niet meer is.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil je ook niet weten
Dat was wel een behhorlijke dip in de FOK! geschiedenis.
Goed bezig Fhaquote:
Nu moet Muck nog aangenomen worden, dan kan ik bij haar pauze houdenquote:
jij hebt ook al geen kaboutertjes die dat komen doenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:35 schreef Fha het volgende:
Nu maar even boodschaps en afwas doen, want dat gebeurt nog steeds niet vanzelf.
Visjesquote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Sssttt.
Mijn kabouter ligt vanuit zijn mand toe te kijken of het wel goed gaatquote:Op maandag 10 mei 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij hebt ook al geen kaboutertjes die dat komen doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |