Cafca +1quote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef cafca het volgende:
Corrie van Gorp
Praat geen poepquote:
een rooie...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik Wil Voor Mijn Verjaardag Een Dolly Dot...
Zo lang je niet roept 'maar dan van rubber' valt het nog wel mee...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:48 schreef ranja het volgende:
[..]
een rooie...
oh nee nou haal ik wat door elkaar
Madmaster +1quote:Op maandag 10 mei 2010 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Angela Groothuizen
Ria Brieffies
patty Zomer
Anita Heilkers
Esther Oosterbeek
Angela 'Sjeel' Kramers
Ayalah Deborah Bentovim brengt met haar muzikale gezelschap volgende week ook een album uit met als naam 'The Dance'. Misschien wist iemand dat en kon zo de puzzel opgelost worden...quote:
Had hem toch niet geweten.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:10 schreef bartrid het volgende:
Inmiddels opgezocht...
Afgelopen vrijdag in Paradiso gaf Faithless een zeer gaaf concert, ik heb nog nooit zo'n uitzinnig publiek meegemaakt.quote:
WeezerButler +1quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:30 schreef WeezerButler het volgende:
Liasons Dangereuses - El nino de la parque (excuzes my french...)
Ik draai maandelijks een 80s wave/pop avond en dit blijft een vloervuller
Wiens selftitled is dit dan?quote:01. B
02. S#
03. CSBM
04. MOR
05. OYO
06. TFR
07. YRSG
08. DOAP
09. CB
10. IJAKFYL
11. LIA
12. SNFAS
13. MO
14. ED
zal ik em maar afmaken ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:48 schreef Beregd het volgende:
Al acht
Don't Look back in anger
Wonderwall
Leila (lyla?)
Morning Glory
Champagne Supernova
Songbird
Go Let it out
Supersonic
Bol_Wan+1quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zal ik em maar afmaken ook![]()
Rock 'n roll star
The masterplan(?)
Importance of being idle
Cigarettes & alcohol
heb em hier liggen, maar al een tijdje niet meer gedraaid.. word weer es tijd
dame niet? die is op het moment toch wel erg bekend (met een coverquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:04 schreef MadMaster het volgende:
Opgezocht (met moeite), zegt me niets...
Dat zou best kunnen, ik ken de naam alleen van een opmerking van Mark in het slowchat topic (aangezien ik niet i NL woon...)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dame niet? die is op het moment toch wel erg bekend (met een cover)
En zo heb je onbedoeld een punt te pakken, het is de Belgische dame die onder de naam Petra & Co een hit had met 'Laat Je Gaan/Just Let Go'...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze lijkt een beetje op Petra Berge(r).
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo heb je onbedoeld een punt te pakken, het is de Belgische dame die onder de naam Petra & Co een hit had met 'Laat Je Gaan/Just Let Go'...
TSE +1
Shit happens...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
Maar da's een heel andere Petra! Van die Belgische heb ik echt nog nooit gehoord, vind dit ook geen punt waard hoor...
BARTRID + 1quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:03 schreef bartrid het volgende:
M'era Luna
En Placebo, Editors, Brendan Perry, Qntal...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef bartrid het volgende:
Ach ik wou eigelijk net zeggen dat het een k*t lineup wasAlleen Ebb, Puppy, Laibach en de Sisters zou ik daarva gaan kijken....
Gecheckt, namens Bartridquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:35 schreef WeezerButler het volgende:
Mission of Burma
That's wnen I realize it's over....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
That's when i reach for my revolver
Dat is wel de bedoeling maar ik heb geen idee over die tekst.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef belsen het volgende:
Gaan we hier nog wat doen vandaag?
Schijnt binnenkort onder die naam solo in de Melkweg te staan, album komt volgende week uit...quote:
Neem je je oordoppen mee?!? De hardste band die ik ooit live zag.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef bartrid het volgende:
Ach ik wou eigelijk net zeggen dat het een k*t lineup wasAlleen Ebb, Puppy, Laibach en de Sisters zou ik daarva gaan kijken....
Wie ga ik donderdag live zien?
[ afbeelding ]
Ik was het wel van plan jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:15 schreef Z het volgende:
[..]
Neem je je oordoppen mee?!? De hardste band die ik ooit live zag.
Beide zijn niet juist...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Kix op sax.. meen me een Dikron te herinneren, maar wat die speelt
quote:
Even nageplozen en het schijnt dat 'Kix' wel één van de 2 bijnamen van Lee Thompson blijkt te zijn, naast die als 'El Thommo' zoals ik hem ken. Voegen we toe aan het lijstje....quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dan moet ik zeker aan heel iets anders aan het denken zijn
Dat is één en dezelfde, maar Chrissy keur ik goed...quote:
Nee, met Fordy bedoelde ik Bedford.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is één en dezelfde, maar Chrissy keur ik goed...
O ja, dat kan natuurlijk ook nog in dit geval...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, met Fordy bedoelde ik Bedford.
De eerste helft van die naam is juist...quote:Bedman dan?
Bedhead?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, dat kan natuurlijk ook nog in dit geval...
[..]
De eerste helft van die naam is juist...
Je weet nu wel hoe je in uiterste nood een vraag kan laten beantwoorden door een rebus in elkaar te flansen, zoals Cafca afgelopen dagen bij je nog steeds openstaande vraag suggereerde...quote:
quote:
zal ik dat ook maar ff doen dan:quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet nu wel hoe je in uiterste nood een vraag kan laten beantwoorden door een rebus in elkaar te flansen, zoals Cafca afgelopen dagen bij je nog steeds openstaande vraag suggereerde...
goed genoeg, Cary Brothers ja.. apart dat niemand hem hier kent, had toch een klein hitje in Amerika met Ride, en heeft op meerdere soundtracks gestaan, waaronder de fantastische soundtrack van Garden Statequote:
quote:Stephen Jo Bladd - drums
Danny Klein - bass
Seth Justman - keys
Magic Dick - harmonica
Peter Wolf - vocals- Guitar
quote:is probably best known for his well-crafted songwriting abilities, especially in the field of country rock. He co-wrote some of the biggest hits for the Eagles, including "Best of My Love", "Victim of Love", "Heartache Tonight", and "New Kid in Town". "How Long", which appears on the Eagles Long Road Out Of Eden was written by
and originally recorded on his first solo album in 1972. He also produced Linda Ronstadt's "Don't Cry Now" album, and wrote songs for several of Ronstadt's multi-platinum albums, including "Faithless Love" from Heart Like a Wheel and "White Rhythm and Blues" included in her Living in the USA album. He also recorded several notable duets with Ronstadt, including "Hasten Down the Wind," "Prisoner in Disguise," and "Sometimes You Can't Win." He wrote "Run Like a Thief," which appeared on Home Plate by Bonnie Raitt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:54 schreef WeezerButler het volgende:
Glenn Frey ??
Na solo album 72 viel het kwartje, ik denk toch Jackson Browne
hij heeft met beide heren wel veel samengewerkt trouwens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:54 schreef WeezerButler het volgende:
Glenn Frey ??
Na solo album 72 viel het kwartje, ik denk toch Jackson Browne
K3, 3J's, 3T...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:16 schreef ranja het volgende:
Ik zit te bedenken wie ik ken met initialen... JJ Cale, KT Tunstall, Andrew WK
.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef peaceman het volgende:
Opgezocht... nooit van gehoord..
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef peaceman het volgende:
Opgezocht... nooit van gehoord..
Gewoon posten, ik kreeg gisteren voor een totaal andere Petra ook een punt...quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Heb het nog niet opgezocht, maar kom niet verder dan de achternaam...
Gaarne 6 van de 9 ontbrekende albumtitels, 6e krijgt het puntquote:For You (1978)
Prince (1979)
Dirty Mind (1980)
Controversy (1981)
1999 (1982)
Purple Rain (1984)
Around the World in a Day (1985)
Parade (1986)
Sign “☮” the Times (1987)
Lovesexy (1988)
Batman (1989)
Graffiti Bridge (1990)
(1991)
(1992)
(1994)
The Black Album (1994)
(1995)
Chaos and Disorder (1996)
(1996)
Crystal Ball (1998)
(1998)
The Vault... Old Friends 4 Sale (1999)
Rave Un2 the Joy Fantastic (1999)
The Rainbow Children (2001)
N.E.W.S (2003)
(2004)
(2006)
(2007)
LOtUSFLOW3R / MPLSoUND (2009)
Ik ga ervan uit dat O-Y-) het Love-symbool is...quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:53 schreef belsen het volgende:
Diamonds & Pearls
O-Y-)
Come
Emancipation
The gold experience
Musicology
Dat zijn er zes.
Ja, volgens mij heb ik al die platen, behalve The gold experience. Wat er daarna volgde ben ik een beetje kwijt, onlangs op Koninginnedag Rave un2 the joy fantastic gekocht. Zat er ook niet een What a night live box bij?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:06 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat O-Y-) het Love-symbool is...
Ik ben bij Prince na Graffitti Bridge afgehaakt...quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik al die platen, behalve The gold experience. Wat er daarna volgde ben ik een beetje kwijt, onlangs op Koninginnedag Rave un2 the joy fantastic gekocht. Zat er ook niet een What a night live box bij?
Dan had je beter bij Batman kunnen afhaken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:23 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik ben bij Prince na Graffitti Bridge afgehaakt...
Ik vind Musicology en 3121 nog best goed. Maar wel wat wisselvalliger dan de oude albums inderdaad.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:28 schreef belsen het volgende:
Dan had je beter bij Batman kunnen afhaken.
Tot en met come is het nog redelijke kwaliteit, daarna gaat het erg wisselen.
Ik weet er 2...quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:57 schreef cafca het volgende:
Zonder verzamelaars weet ik er drie, waarvan de derde een live versie is van de tweede
TheSilentEnigma +1quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
My Dying Bride - 34.788% Complete
35007 - 35007
Ayreon - 01011001
En, was het gezellig bij ome Jan en tante Marie?quote:
Ja hoor, ze hadden Chinees besteld voor de hele familie en het gespreksonderwerp was BH-maten. De meeste vrouwelijke gasten hadden heel toevallig 95F*, en ook ome Wim zou naar schatting die maat hebben. Tante Ans vertelde dat ze alweer een tijdje droog stond en ome Henk vertelde de ene schuine mop na de andere..quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:19 schreef cafca het volgende:
[..]
En, was het gezellig bij ome Jan en tante Marie?
Ik heb die plaat wel eens gezien, maar geen idee meer wat het was......
Correct!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:18 schreef ranja het volgende:
Oja, After Forever - Decipher
Ik draai het ook amper nog hoor, zo nu en dan zet ik Tristania nog weleens op. Desalniettemin vind ik After Forever geen slechte band. Prison of Desire vind ik ook wel de beste van ze denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:12 schreef ranja het volgende:
Ik heb het wel gehad met dat genre eigenlijkHeb een hoop geruild of verkocht
Ik heb alleen Prison of Desire nog van After Forever, Hou ik misschien ook wel.
Tja. Enige wat ik nog goed vind in die stijl is eigenlijk The Sins of Thy Beloved.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik draai het ook amper nog hoor, zo nu en dan zet ik Tristania nog weleens op. Desalniettemin vind ik After Forever geen slechte band. Prison of Desire vind ik ook wel de beste van ze denk ik.
Herken ik wel een beetje. De oudjes van Theatre of Tragedy doen het trouwens ook nog steeds goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja. Enige wat ik nog goed vind in die stijl is eigenlijk The Sins of Thy Beloved.
Laatst ook eens Orphanage en Trail of Tears weer eens opgezet, hield ik niet lang vol.
Oordoppen kwamen goed van pas. Erg hard (ook een erg klein zaaltje) maar ook erg goed. Het was een warmup voor ATP dat vandaag begint en ze hadden er duidelijk zin in.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:15 schreef Z het volgende:
[..]
Neem je je oordoppen mee?!? De hardste band die ik ooit live zag.
Welke band, oftewel wiens zoon?quote:zal naar alle waarschijnlijkheid altijd 'het bandje van
zoon' blijven. Daar is de zoon zelf goed ziek van. "We hebben nu drie albums uit en bestaan bijna tien jaar, maar nog steeds lijkt het alleen maar om
te gaan. We zijn er echt helemaal klaar mee."
quote:
Ik trek mijn vraag bij deze in.quote:
Ik trek mijn antwoord bij deze inquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:56 schreef lubje25 het volgende:
als 3de?
quote:
wat je al niet moet weten hierquote:
Ik zat even te denken over die namen, Naomi en Mandy en nog 2... Joelle leek me wel handig om als laatste te gebruiken qua flow, ofzoquote:
Bij mij meneer links (heb hem volgens mij hier eerder gezien), maar ook geen muntje dat hier valt...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:08 schreef belsen het volgende:
Iets zegt mij dat ik ze zou moeten kennen, maar het kwartje valt niet...
Vooral meneer rechts doet een belletje rinkelen.
daar zit geen dame in dacht ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
happy mondays?
quote:
Daar lijkt ie op en op nog iemand uit een tv-serie, maar dat kwartje wil nog niet vallen.quote:
wat denk je zelf, na 14 uurquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:22 schreef ranja het volgende:
Ik weet niet of jullie wat met die hint van die filmposter kunnen?
de yesesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:22 schreef ranja het volgende:
Ze worden trouwens ook regelmatig genoemd in antwoorden op lijstjes vragen van een bepaald type.
Opgezocht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:18 schreef ranja het volgende:
Ik zat meer te denken aan lijstjes van een band die een liedje heeft met de groepsnaam als titel
Nou ja als het niet duidelijk was had je kunnen vragen hoe ik dat bedoeldequote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, als je het weet, staat dat er ook wel inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |