En zo heb je onbedoeld een punt te pakken, het is de Belgische dame die onder de naam Petra & Co een hit had met 'Laat Je Gaan/Just Let Go'...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze lijkt een beetje op Petra Berge(r).
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo heb je onbedoeld een punt te pakken, het is de Belgische dame die onder de naam Petra & Co een hit had met 'Laat Je Gaan/Just Let Go'...
TSE +1
Shit happens...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
![]()
Maar da's een heel andere Petra! Van die Belgische heb ik echt nog nooit gehoord, vind dit ook geen punt waard hoor...
BARTRID + 1quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:03 schreef bartrid het volgende:
M'era Luna
En Placebo, Editors, Brendan Perry, Qntal...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef bartrid het volgende:
Ach ik wou eigelijk net zeggen dat het een k*t lineup wasAlleen Ebb, Puppy, Laibach en de Sisters zou ik daarva gaan kijken....
Gecheckt, namens Bartridquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:35 schreef WeezerButler het volgende:
Mission of Burma
That's wnen I realize it's over....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
That's when i reach for my revolver
Dat is wel de bedoeling maar ik heb geen idee over die tekst.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef belsen het volgende:
Gaan we hier nog wat doen vandaag?
Schijnt binnenkort onder die naam solo in de Melkweg te staan, album komt volgende week uit...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |