Gecheckt, namens Bartridquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:35 schreef WeezerButler het volgende:
Mission of Burma
That's wnen I realize it's over....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
That's when i reach for my revolver
Dat is wel de bedoeling maar ik heb geen idee over die tekst.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef belsen het volgende:
Gaan we hier nog wat doen vandaag?
Schijnt binnenkort onder die naam solo in de Melkweg te staan, album komt volgende week uit...quote:
Neem je je oordoppen mee?!? De hardste band die ik ooit live zag.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef bartrid het volgende:
Ach ik wou eigelijk net zeggen dat het een k*t lineup wasAlleen Ebb, Puppy, Laibach en de Sisters zou ik daarva gaan kijken....
Wie ga ik donderdag live zien?
[ afbeelding ]
Ik was het wel van plan jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:15 schreef Z het volgende:
[..]
Neem je je oordoppen mee?!? De hardste band die ik ooit live zag.
Beide zijn niet juist...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Kix op sax.. meen me een Dikron te herinneren, maar wat die speelt
quote:
Even nageplozen en het schijnt dat 'Kix' wel één van de 2 bijnamen van Lee Thompson blijkt te zijn, naast die als 'El Thommo' zoals ik hem ken. Voegen we toe aan het lijstje....quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dan moet ik zeker aan heel iets anders aan het denken zijn
Dat is één en dezelfde, maar Chrissy keur ik goed...quote:
Nee, met Fordy bedoelde ik Bedford.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is één en dezelfde, maar Chrissy keur ik goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |