Ik trek mijn vraag bij deze in.quote:
Ik trek mijn antwoord bij deze inquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:56 schreef lubje25 het volgende:
als 3de?
quote:
wat je al niet moet weten hierquote:
Ik zat even te denken over die namen, Naomi en Mandy en nog 2... Joelle leek me wel handig om als laatste te gebruiken qua flow, ofzoquote:
Bij mij meneer links (heb hem volgens mij hier eerder gezien), maar ook geen muntje dat hier valt...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:08 schreef belsen het volgende:
Iets zegt mij dat ik ze zou moeten kennen, maar het kwartje valt niet...
Vooral meneer rechts doet een belletje rinkelen.
daar zit geen dame in dacht ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
happy mondays?
quote:
Daar lijkt ie op en op nog iemand uit een tv-serie, maar dat kwartje wil nog niet vallen.quote:
wat denk je zelf, na 14 uurquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:22 schreef ranja het volgende:
Ik weet niet of jullie wat met die hint van die filmposter kunnen?
de yesesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:22 schreef ranja het volgende:
Ze worden trouwens ook regelmatig genoemd in antwoorden op lijstjes vragen van een bepaald type.
Opgezocht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:18 schreef ranja het volgende:
Ik zat meer te denken aan lijstjes van een band die een liedje heeft met de groepsnaam als titel
Nou ja als het niet duidelijk was had je kunnen vragen hoe ik dat bedoeldequote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, als je het weet, staat dat er ook wel inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |