O ja, dat kan natuurlijk ook nog in dit geval...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, met Fordy bedoelde ik Bedford.
De eerste helft van die naam is juist...quote:Bedman dan?
Bedhead?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, dat kan natuurlijk ook nog in dit geval...
[..]
De eerste helft van die naam is juist...
Je weet nu wel hoe je in uiterste nood een vraag kan laten beantwoorden door een rebus in elkaar te flansen, zoals Cafca afgelopen dagen bij je nog steeds openstaande vraag suggereerde...quote:
quote:
zal ik dat ook maar ff doen dan:quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet nu wel hoe je in uiterste nood een vraag kan laten beantwoorden door een rebus in elkaar te flansen, zoals Cafca afgelopen dagen bij je nog steeds openstaande vraag suggereerde...
goed genoeg, Cary Brothers ja.. apart dat niemand hem hier kent, had toch een klein hitje in Amerika met Ride, en heeft op meerdere soundtracks gestaan, waaronder de fantastische soundtrack van Garden Statequote:
quote:Stephen Jo Bladd - drums
Danny Klein - bass
Seth Justman - keys
Magic Dick - harmonica
Peter Wolf - vocals- Guitar
quote:is probably best known for his well-crafted songwriting abilities, especially in the field of country rock. He co-wrote some of the biggest hits for the Eagles, including "Best of My Love", "Victim of Love", "Heartache Tonight", and "New Kid in Town". "How Long", which appears on the Eagles Long Road Out Of Eden was written by
and originally recorded on his first solo album in 1972. He also produced Linda Ronstadt's "Don't Cry Now" album, and wrote songs for several of Ronstadt's multi-platinum albums, including "Faithless Love" from Heart Like a Wheel and "White Rhythm and Blues" included in her Living in the USA album. He also recorded several notable duets with Ronstadt, including "Hasten Down the Wind," "Prisoner in Disguise," and "Sometimes You Can't Win." He wrote "Run Like a Thief," which appeared on Home Plate by Bonnie Raitt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:54 schreef WeezerButler het volgende:
Glenn Frey ??
Na solo album 72 viel het kwartje, ik denk toch Jackson Browne
hij heeft met beide heren wel veel samengewerkt trouwens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:54 schreef WeezerButler het volgende:
Glenn Frey ??
Na solo album 72 viel het kwartje, ik denk toch Jackson Browne
K3, 3J's, 3T...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:16 schreef ranja het volgende:
Ik zit te bedenken wie ik ken met initialen... JJ Cale, KT Tunstall, Andrew WK
.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef peaceman het volgende:
Opgezocht... nooit van gehoord..
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef peaceman het volgende:
Opgezocht... nooit van gehoord..
Gewoon posten, ik kreeg gisteren voor een totaal andere Petra ook een punt...quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Heb het nog niet opgezocht, maar kom niet verder dan de achternaam...
Gaarne 6 van de 9 ontbrekende albumtitels, 6e krijgt het puntquote:For You (1978)
Prince (1979)
Dirty Mind (1980)
Controversy (1981)
1999 (1982)
Purple Rain (1984)
Around the World in a Day (1985)
Parade (1986)
Sign “☮” the Times (1987)
Lovesexy (1988)
Batman (1989)
Graffiti Bridge (1990)
(1991)
(1992)
(1994)
The Black Album (1994)
(1995)
Chaos and Disorder (1996)
(1996)
Crystal Ball (1998)
(1998)
The Vault... Old Friends 4 Sale (1999)
Rave Un2 the Joy Fantastic (1999)
The Rainbow Children (2001)
N.E.W.S (2003)
(2004)
(2006)
(2007)
LOtUSFLOW3R / MPLSoUND (2009)
Ik ga ervan uit dat O-Y-) het Love-symbool is...quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:53 schreef belsen het volgende:
Diamonds & Pearls
O-Y-)
Come
Emancipation
The gold experience
Musicology
Dat zijn er zes.
Ja, volgens mij heb ik al die platen, behalve The gold experience. Wat er daarna volgde ben ik een beetje kwijt, onlangs op Koninginnedag Rave un2 the joy fantastic gekocht. Zat er ook niet een What a night live box bij?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:06 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat O-Y-) het Love-symbool is...
Ik ben bij Prince na Graffitti Bridge afgehaakt...quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik al die platen, behalve The gold experience. Wat er daarna volgde ben ik een beetje kwijt, onlangs op Koninginnedag Rave un2 the joy fantastic gekocht. Zat er ook niet een What a night live box bij?
Dan had je beter bij Batman kunnen afhaken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:23 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik ben bij Prince na Graffitti Bridge afgehaakt...
Ik vind Musicology en 3121 nog best goed. Maar wel wat wisselvalliger dan de oude albums inderdaad.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:28 schreef belsen het volgende:
Dan had je beter bij Batman kunnen afhaken.
Tot en met come is het nog redelijke kwaliteit, daarna gaat het erg wisselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |