Ik heb geen flauw idee hoe lang ik nog moet... In februari had de fysio het over 'misschien een lichte/dreigende hernia' en moest ik maar 3 dagen plat. Daarna werd dat 3 weken, en omdat het met alle oefeningen maar heeeel langzaam beter ging en ik vlak voor Pasen na een simpel oefeningetje helemaal kapot ging en niets meer kon kreeg ik afgelopen week eindelijk een MRI. En kreeg meteen te horen van de neuroloog dat het een enorme hernia was en dat ik kon therapieën tot ik een ons weeg maar dat dat niet gaat helpen. Enige behandeling die nut zou hebben was epidurale injectie of operatie. Dus die injectie gehad, maar 't doet nog steeds veel pijn. Over 2 weken waarschijnlijk opnieuw een spuit. Dan 2 weken daarna als het nog niet is verholpen misschien wel een operatiequote:Op zondag 9 mei 2010 18:02 schreef remlof het volgende:
Hoelang moet je nog? Anders is het misschien de moeite waard om een schriftelijke cursus of studie te doen waar je later nog wat aan hebt.
Het was natuurlijk ook een kwestie van tijd voor deze reactie zou langskomen, ik had het kunnen wetenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Maak je van je situatie je beroep!
Er zijn vrouwen die liggend hun werk doen
Iemand een link? Die wil ik ook wel weer 's lezenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:07 schreef fs180 het volgende:
Ga de stali/ryan3 topicreeks lezen! Minimaal een week zoet
Ik zoek iemand met goeie tips! Of meerdere iemandenquote:Op zondag 9 mei 2010 19:04 schreef classpc het volgende:
Ik dacht dat je iemand zocht, maar je zoekt dus iets.
Als jouw ideeën in het zelfde genre vallen als die van Stevenmac26 dan liever nietquote:
Kom eens langs in het Tukkertopicquote:Op zondag 9 mei 2010 18:00 schreef Miss_Isis het volgende:
Het zit dus zo... ik lig eigenlijk zo'n beetje de hele dag op bed. Al sinds februari. Vanwege een hernia kan ik niet zitten en niet langer dan een minuutje of 10 staan/lopen. En da's best kut. Dus ik lig elke dag op m'n ziekenhuisbed in de woonkamer van m'n ouders TV te kijken, beetje boek te lezen en te Fok!ken. En vooral lig ik me te vervelen.
Dus: wie heeft er goede tips, mooie films, leuke boeken, interessante/leuke websites, epische Fok! topics die ik gemist heb... etc. Iets om me een beetje bezig te houden totdat 's avonds mijn ouders en vriend weer thuis komen om me te entertainen![]()
Plaatje van de MRI:
Dit is de boosdoener.
[ afbeelding ]
Ga jij eens even naar de zondagavondreeks, en snel!quote:
Neuken?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:00 schreef Miss_Isis het volgende:
Het zit dus zo... ik lig eigenlijk zo'n beetje de hele dag op bed.
quote:Dus ik lig elke dag op m'n ziekenhuisbed in de woonkamer van m'n ouders
quote:
Iets om me een beetje bezig te houden totdat 's avonds mijn ouders en vriend weer thuis komen om me te entertainen![]()
wtf hoe denk je dat het voor haar is om te neuken als ze een hernia heeft en 10 mins per dag kan bewegenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ga jij eens even naar de zondagavondreeks, en snel!
respect, voor je medeleven, er zijn maar weinig mensen die dit nog tonenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
wtf hoe denk je dat het voor haar is om te neuken als ze een hernia heeft en 10 mins per dag kan bewegen
![]()
![]()
sowieso dit trieste gedrag van fokkertjes die denken grappig te zijn door te zeggen neuken omdat ze zien dat ts een chick is
Geen pottenkijkers.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Iemand een link? Die wil ik ook wel weer 's lezen
Wat een prachttopicquote:Op zondag 9 mei 2010 18:05 schreef 9611Niels het volgende:
Zaken gedaan met een randdebiel
Even een paar pareltjes uit mijn Bookmarks.
Heel veel sterkte. Ik vind een dag liggen als ik ziek ben al teveel. Hoop dat je snel opknaptquote:Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef Miss_Isis het volgende:
ohja, edit: ik kan me voorstellen dan het jaloersmakend kan klinken, lekker de hele dag luieren op een bed. Maar echt, als het zo lang duurt wordt je het zat. En vooral omdat het vrij beperkend is om niet te kunnen zitten (geloof me, alleen al naar de wc gaan is geen pretje) en maar 10 min te kunnen staan/lopen. Ik moet dus bijna alles in etappes doen, zoals douchen (naar douche lopen, uitkleden, gaan liggen op bed wachten tot pijn weg is, gaan douchen, gauw handdoek om en weer gaan liggen tot pijn weg is, afdrogen, kleren aan, snel terug naar bed en gaan liggen zodat pijn weer weg trekt) en zo gaat bijna alles. Ik kan haast niet wachten tot ik weer een keer met de hond kan wandelen en een stukje kan fietsen met mijn vriend en leuke dingen kan doen.
Farmville? En stumbleupon is leuker dan voor 1 middag hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 18:33 schreef Miss_Isis het volgende:
Het pottenkijkers-topic en stumbleupon.com hebben mij de middag door geholpen, dank hiervoor!![]()
Nog mensen met tips voor de dag van morgen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:05 schreef 9611Niels het volgende:
Nederlanders steeds dommer. Allochtonen steeds mobieler
Zaken gedaan met een randdebiel
Inzoomende not-amused plaatjes
Even een paar pareltjes uit mijn Bookmarks.
Kopen bedoel je toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef Hooidraad het volgende:
- Tv-series downloaden (probeer eens wat uit deze lijst, gewoon de pilot kijken en als je het wat vindt download je alle seizoenen)
- Films, zelfde verhaal
- Documentaires downloaden (bijv. Louis Theroux)
- Taal leren (de Michel Thomas reeks is zonder aantekeningen dus kun je gewoon liggen, luisteren en spreken)
- Gamen: vooral aan sandbox games kun je heel wat tijd vullen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |