Jupquote:Op zondag 9 mei 2010 20:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was Henrike lopend met 2 tassen? Ik dacht dat ik haar hier net voor het huis zag langskomen
Denk ik dan ja. Mooi stukkie lopen dan. Had haar wel even op kunnen halen als ik 't wist.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jupkan heel goed Hen zijn geweest
Nicequote:Op zondag 9 mei 2010 20:17 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop ziet in eens dat hij maar 5 uur les heeft deze week, top maand is mei eigenlijk.
Tsja, daar is het nu een beetje laat voorquote:Op zondag 9 mei 2010 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk ik dan ja. Mooi stukkie lopen dan. Had haar wel even op kunnen halen als ik 't wist.
En dan met je hand in haar broekje hé viezerik.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk ik dan ja. Mooi stukkie lopen dan. Had haar wel even op kunnen halen als ik 't wist.
Dat jij voor 5u les naar school gaatquote:Op zondag 9 mei 2010 20:17 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop ziet in eens dat hij maar 5 uur les heeft deze week, top maand is mei eigenlijk.
Dudequote:Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En dan met je hand in haar broekje hé viezerik.
Waar?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Genestetstraat. Langs de speeltuinquote:
Dan was jij dat.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:25 schreef haakon het volgende:
I hate some of the excuses women come up with for not having sex. Like:
"I'm on my period".
"I've got a headache"
or
"Get your hands off my neck I don't even know you".![]()
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:25 schreef haakon het volgende:
I hate some of the excuses women come up with for not having sex. Like:
"I'm on my period".
"I've got a headache"
or
"Get your hands off my neck I don't even know you".![]()
![]()
Dan nog, voor 5u les over 2 dagen moeten de lessen wel belangrijk zijn voordat ik voor die uren op school zitquote:Op zondag 9 mei 2010 20:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Verdeeld over twee dagen, maar met auto dus geen last van OV enzo
.
Laatste weken van het jaar, en laatste jaar van opleiding dus ja het is belangrijkquote:Op zondag 9 mei 2010 20:27 schreef Redbaron het volgende:
Dan nog, voor 5u les over 2 dagen moeten de lessen wel belangrijk zijn voordat ik voor die uren op school zit
Er zijn mensen die een beter beroep willen dan vrachtwagenchauffeurquote:Op zondag 9 mei 2010 20:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan nog, voor 5u les over 2 dagen moeten de lessen wel belangrijk zijn voordat ik voor die uren op school zit
Ja jij kan het niet. Alcohol en verkeer gaat niet samen.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een beter beroep willen dan vrachtwagenchauffeur
Ik kon gewoon makkelijk leren en doe dit ook omdat ik het leuk vindquote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrachtwagenchaffeurs dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Die is oudquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja jij kan het niet. Alcohol en verkeer gaat niet samen.
Nee, download em wel als ie in retail op internet staat, geen R5 voor mijquote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is oud
Trouwens. Kick-ass al gezien? Vind ik echt een film voor jou
Oh, die wat wij keken was van super kwaliteitquote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, download em wel als ie in retail op internet staat, geen R5 voor mij
Kwaliteit qua kijken is eigenlijk het zelfde, R5 is een DVD uit Rusland (AR is soms iets anders/minder), enkel dat je dus GEEN 5.1 dolby geluid hebt, sommige mensen geilen daarop.quote:
Oh, niks van gemerkt. Gewoon surroundsound. Maar, ik heb er sowieso geen verstand van.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kwaliteit qua kijken is eigenlijk het zelfde, R5 is een DVD uit Rusland (AR is soms iets anders/minder), enkel dat je dus GEEN 5.1 dolby geluid hebt, sommige mensen geilen daarop.
Kijk hem woensdag ofzo op de zaak wel, wordt natuurlijk weer een super rustige dag en ik mag werkenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niks van gemerkt. Gewoon surroundsound. Maar, ik heb er sowieso geen verstand van.
Film is vooralsnog erg tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Zoeken naar een goede release via http://www.orlydb.com/ (Als je NL subtitels wilt heb je er weinig aan) en dan download via nieuwsgroepen >> binaries4all voor een hele uitgebreide uitleg.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:47 schreef Redbaron het volgende:
Waar kan je nog een beetje goed dvd's downuh? Doe nu via torrentz.com maar meeste zijn .avi en ik wil de complete dvd hebben
En nu ff in halve noob taal?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zoeken naar een goede release via http://www.orlydb.com/ (Als je NL subtitels wilt heb je er weinig aan) en dan download via nieuwsgroepen >> binaries4all voor een hele uitgebreide uitleg.
PS: Voor NL subs kun je ook beter FTD gebruiken.
Niets hoor, maar het is niet echt een beroep waarvan ik zeg dat je erg veel aan je schooltijd had.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrachtwagenchaffeurs dan?
Ben (bijna) nooit op msn, maar voeg me maar toe : martijn [@] kuierteam [.] nlquote:Op zondag 9 mei 2010 20:51 schreef Redbaron het volgende:
En nu ff in halve noob taal?
Mag ook via msn ofzo, mail staat wel in profiel gloof ik
Film zonder goed geluid/beeld is zonde om te kijken, vind ikquote:Op zondag 9 mei 2010 20:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kwaliteit qua kijken is eigenlijk het zelfde, R5 is een DVD uit Rusland (AR is soms iets anders/minder), enkel dat je dus GEEN 5.1 dolby geluid hebt, sommige mensen geilen daarop.
En dan wachten tot die grote bedrijven het tijd vinden om dvd's hier uit te brengenquote:
Als ik op mn pc kijk heb ik genoeg aan 2.0 line audio, anders idd 5.1 geluid.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:53 schreef haakon het volgende:
Film zonder goed geluid/beeld is zonde om te kijken, vind ik
Algemene kennis komt altijd van pasquote:Op zondag 9 mei 2010 20:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niets hoor, maar het is niet echt een beroep waarvan ik zeg dat je erg veel aan je schooltijd had.
Volgens mij zit Mdrop op het HBO maargoed.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Algemene kennis komt altijd van pas
+1, maar daar verdien je het niet meer mee tegenwoordig. [/ ouder mode]quote:
Was het maar zo'n feest, HAVO afgemaakt maar niet op HBO kunnen komen aangezien ik te jong was voor mn opleiding nu dus nog steeds MBO door twee omzwervingen (Opleiding gestopt terwijl ik er op zatquote:Op zondag 9 mei 2010 20:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Volgens mij zit Mdrop op het HBO maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |