Jupquote:Op zondag 9 mei 2010 20:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was Henrike lopend met 2 tassen? Ik dacht dat ik haar hier net voor het huis zag langskomen
Denk ik dan ja. Mooi stukkie lopen dan. Had haar wel even op kunnen halen als ik 't wist.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jupkan heel goed Hen zijn geweest
Nicequote:Op zondag 9 mei 2010 20:17 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop ziet in eens dat hij maar 5 uur les heeft deze week, top maand is mei eigenlijk.
Tsja, daar is het nu een beetje laat voorquote:Op zondag 9 mei 2010 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk ik dan ja. Mooi stukkie lopen dan. Had haar wel even op kunnen halen als ik 't wist.
En dan met je hand in haar broekje hé viezerik.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk ik dan ja. Mooi stukkie lopen dan. Had haar wel even op kunnen halen als ik 't wist.
Dat jij voor 5u les naar school gaatquote:Op zondag 9 mei 2010 20:17 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop ziet in eens dat hij maar 5 uur les heeft deze week, top maand is mei eigenlijk.
Dudequote:Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En dan met je hand in haar broekje hé viezerik.
Waar?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Genestetstraat. Langs de speeltuinquote:
Dan was jij dat.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:25 schreef haakon het volgende:
I hate some of the excuses women come up with for not having sex. Like:
"I'm on my period".
"I've got a headache"
or
"Get your hands off my neck I don't even know you".![]()
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:25 schreef haakon het volgende:
I hate some of the excuses women come up with for not having sex. Like:
"I'm on my period".
"I've got a headache"
or
"Get your hands off my neck I don't even know you".![]()
![]()
Dan nog, voor 5u les over 2 dagen moeten de lessen wel belangrijk zijn voordat ik voor die uren op school zitquote:Op zondag 9 mei 2010 20:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Verdeeld over twee dagen, maar met auto dus geen last van OV enzo
.
Laatste weken van het jaar, en laatste jaar van opleiding dus ja het is belangrijkquote:Op zondag 9 mei 2010 20:27 schreef Redbaron het volgende:
Dan nog, voor 5u les over 2 dagen moeten de lessen wel belangrijk zijn voordat ik voor die uren op school zit
Er zijn mensen die een beter beroep willen dan vrachtwagenchauffeurquote:Op zondag 9 mei 2010 20:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan nog, voor 5u les over 2 dagen moeten de lessen wel belangrijk zijn voordat ik voor die uren op school zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |