Iedereen alvast bedankt voor de tips

Ik heb vooral iets aan de tips mbt leuke sites/topics, omdat ik toch bijna de hele dag de laptop aan heb. Qua tv moet ik bekennen dat ik de meeste series die genoemd zijn al ken

Ik lig hier tenslotte ook al sinds februari he
Boeken heb ik atm nog eventjes, ben bezig met de hele Discworld (

) serie voor de tweede keer en ben nu weer bij The Truth. Heb ook al Wheel of Time gelezen (tot gathering storm, die moet ik nog) en heb nog 1 leerboek waar in begin juni aan moet beginnen. Verder heb ik series als LOTR en HP al tig keer gelezen, en ook bv boeken van Jared Diamond, Richard Dawkins en Midas Dekkers. Lezen kan ik alleen niet heel erg lang achter elkaar, omdat ik last van m'n armen krijg als ik ze lang omhoog moet houden om het boek vast te houden terwijl ik op mijn rug lig. En lang achter elkaar op m'n zij liggen gaat niet zo goed. Andere mensen helpen probeer ik waar mogelijk ook wel te doen, heb een reis geboekt voor een oom en verder doe ik mijn eigen werk natuurlijk. Klasgenoten heb ik niet atm, en collega's zijn bezig met hun eigen studenten en hun scripties, dus niet echt iets waar ik wat mee kan.
Verder ben ik wel een klein beetje 'bezig' nog, ik kan 10min staan/lopen achter elkaar, en dat een paar (ong 5-6) keer per dag. Ik voer bv (met hulp) 2 keer per dag onze
lammetjes en kan af en toe een klein stukje lopen buiten in de tuin. Als ik dat ook niet meer zou kunnen zou ik helemaal gillend gek worden denk ik
Oh ja, ik zoek dus eigenlijk dingen die geen/zo weinig mogelijk geld kosten. Ik verdien minder omdat ik ook minder werk kan doen, maar moet wel huur blijven betalen voor ons eigen appartement (waar ik al 3 mnd niet meer geweest ben

) dus wil geen hele bedragen uit gaan geven aan films/series/spellen/instrumenten (kan ik trouwens niet bespelen, en kan ook niet leren want ik kan niet zitten)
Goede tips blijven dus welkom, en alvast bedankt iedereen voor het doorbreken van mijn sleur

ohja, edit: ik kan me voorstellen dan het jaloersmakend kan klinken, lekker de hele dag luieren op een bed. Maar echt, als het zo lang duurt wordt je het zat. En vooral omdat het vrij beperkend is om niet te kunnen zitten (geloof me, alleen al naar de wc gaan is geen pretje

) en maar 10 min te kunnen staan/lopen. Ik moet dus bijna alles in etappes doen, zoals douchen (naar douche lopen, uitkleden, gaan liggen op bed wachten tot pijn weg is, gaan douchen, gauw handdoek om en weer gaan liggen tot pijn weg is, afdrogen, kleren aan, snel terug naar bed en gaan liggen zodat pijn weer weg trekt) en zo gaat bijna alles. Ik kan haast niet wachten tot ik weer een keer met de hond kan wandelen en een stukje kan fietsen met mijn vriend en leuke dingen kan doen.
[ Bericht 13% gewijzigd door Miss_Isis op 10-05-2010 13:56:01 ]
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!