Dit voelt dus ook als een wervel, maar dat kan er toch niet zomaar van de één op de andere dag zitten? Ik knuffel hem elke dag en van de één op die andere dag had 'ie een bult van 1 bij 2 cm. Hij lijkt bovendien groter te zijn als hij z'n rug kromt of z'n spieren spant. In ontspannen toestand is 'ie het kleinst.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn kitten heeft daar ook een bultje, maar dat is een wervel...
Niet gewoon een teek?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Geen enting gehad. En de bult is beweeglijk. Zit dus los.
Vooral bij mijn kat zijn wang zag ik ook niets aan de buitenkant, geen haar weg, geen wondje, omdat dat piepkleine wondje allang genezen was toen het abces ging groeien. Dat is dus ook de pest, het (misschien) piepkleine wondje sluit zich en de rommel kan er niet meer uit. Dus misschien zou het best kunnen, dan zou hij misschien geholpen zijn met een ab kuurtje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, vechten doet 'ie dagelijks, samen met de andere kat, maar het is een onderhuidse bult en aan z'n huid zie je niks, geen irritatie ofzo. De bult is een beetje ribbelig, niet glad.
Maken jullie dat onderscheid echt? Lastig, lastig!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Nee, Taco is van mij. Janneke is van Mark (en Janneke heeft uiteraard nooit wat)
Tenzij je er principieel echt iets op tegen hebt, zou ik toch vragen of Mark kan meebetalen aan de kosten hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Nee, Taco is van mij. Janneke is van Mark (en Janneke heeft uiteraard nooit wat)
Weet je ook waarom dat is?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ben terug en het ziet er niet goed uit.
We hebben drie opties:
- niks doen, maar dat viel niet aan te raden.
Dat jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tenzij je er principieel echt iets op tegen hebt, zou ik toch vragen of Mark kan meebetalen aan de kosten hoorJullie wonen toch in hetzelfde huis?
Dat terzijde: he wat rotArme Taco..
Ja ik heb al voorgesteld om een deel te betalen. Morgen eerst maar eens de dierenarts bellen of het bedrag dat hij noemde echt het volledige bedrag is of dat er nog van alles overheen komt voor het overnachten en zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tenzij je er principieel echt iets op tegen hebt, zou ik toch vragen of Mark kan meebetalen aan de kosten hoorJullie wonen toch in hetzelfde huis?
Dat terzijde: he wat rotArme Taco..
Omdat die bult gaat groeien en uiteindelijk openbarsten en zweren en dan zijn we nog verder van huis.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef -marz- het volgende:
[..]
Weet je ook waarom dat is?
Zou je het een poosje zo kunnen laten en ondertussen kijken hoe ver je komt met sparen?
Je had dan beter die 10? euro per maand zelf op zij kunnen zetten denk ik!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat die bult gaat groeien en uiteindelijk openbarsten en zweren en dan zijn we nog verder van huis.
Had ik toch maar een verzekering afgesloten.
Natuurlijk niet, want bij een verzekering ben ik tot zeker 2000 euro per jaar gedekt en zo'n bedrag had ik nooit bij elkaar gespaard kunnen hebben sinds ik Taco heb.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Je had dan beter die 10? euro per maand zelf op zij kunnen zetten denk ik!
En Taco heeft al meer gekost dan je aan premie kwijt zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want bij een verzekering ben ik tot zeker 2000 euro per jaar gedekt en zo'n bedrag had ik nooit bij elkaar gespaard kunnen hebben sinds ik Taco heb.
O ja, zo noem je dat idd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Rewimo het volgende:
Jee, wat naar zegEn wat moeilijk om dan te besluiten wat je gaat doen... Misschien toch eerst een punctie?
Volgens mij kun je hem daar niet meer voor verzekeren als de kat het al heeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, zo noem je dat idd.
Nou weet je, die bult groeit en hij gaat er toch last van krijgen of 'ie nou goedaardig is of kwaadaardig. Dus die bult laten zitten is eigenlijk geen optie. Eigenlijk is opereren de enige optie. En dan hopen dat ik een verzekering kan afsluiten voor het geval de bult terugkomt. Want ik vind het niet erg om nog één keer 500 euro te betalen, maar voor veel meer dan dat heb ik het geld gewoon niet.
Hoi Mark, tofquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja ik heb al voorgesteld om een deel te betalen. Morgen eerst maar eens de dierenarts bellen of het bedrag dat hij noemde echt het volledige bedrag is of dat er nog van alles overheen komt voor het overnachten en zo.
Waar zit van Messel? Ik ben geen van Messel tegengekomen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:00 schreef Lienekien het volgende:
Heb je Van Messel ook op je lijstje staan, Vik? Is volgens mij een echte oude rot in het vak. Ik zou dan wel speciaal naar hem informeren.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef de_nachtwacht het volgende:
Zo, Taco gaat woensdagochtend onder het mes en 's avonds hebben we 'm weer terug als alles goed gaat.
Super! Laat je weten hoe het woensdag is gegaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En niet eens het hele lijstje afgebeld, maar besloten het gewoon bij onze eigen kliniek te doen.
De raming komt op 400 euro.
Nou dat is nog niks. Hier kost het bijna 400 euro. Voor één keer dus.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Veel beterschap voor Taco![]()
Wat een klap geld trouwens, ik heb bij mijn hond twee keer een tumor laten weghalen en dat was 100 euro per keer
Ja dat bedoel ik dus, dat het wel erg duur is daarquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is nog niks. Hier kost het bijna 400 euro. Voor één keer dus.
We hebben de bult niet laten opsturen (dan zou er nog eens 140 euro bij komen). Het helpt ons toch niets of we nu weten of het kwaadaardig is of niet (we moeten toch afwachten of het terug komt en ik ga maar liever van het positieve uit).quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef felixvulgaris het volgende:
Arm beestje....maar waarschijnlijk zal hij zich na een nachtje slapen (of spoken) een stuk beter voelen!
Al bekend wanneer je de uitslag van de patholoog krijgt?
Uh, op die foto was 'ie absoluut níet ontspannen en gelukkig, maar in zwaar comateuze toestandquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef Laureline het volgende:
Hij ziet er alweer ontspannen en gelukkig uit! En dat rompertjevindt hij dat niet vervelend? Dat hij het uit wil wurmelen?
Dat rompertje zit met zoveel tape vast, dat krijgt hij echt nooit van z'n leven los.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef Laureline het volgende:
Hij ziet er alweer ontspannen en gelukkig uit! En dat rompertjevindt hij dat niet vervelend? Dat hij het uit wil wurmelen?
Vik, tijd om je kamer te stofzuigen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:45 schreef Viking84 het volgende:
Vanochtend bij de dierenarts geweest om het verband te verwisselen. Nu heeft 'ie een nieuw, grasgroen jasje
[ afbeelding ]
Dinsdag mag het verband eraf over 1,5 week gaan de hechtingen eruit.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Het gaat goed, hoor. Vorige week is z'n verbandje eraf gegaan en morgen gaan de hechtingen eruit
. Hij lijkt weer helemaal de oude en we mogen de zere plek ook gewoon aanraken. Hij lijkt dus nergens meer last van te hebben
.
Spreek je jezelf niet een beetje tegen nu?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:44 schreef senesta het volgende:
Dat is persoonlijk natuurlijk. Ik hoor wel meer dat mensen er niet bij zijn.
Ik zou het niet willen denk ik, als ik juist op dat moment ook maar een beetje troost en rust kan geven aan mijn huisdier dan wil ik er absoluut bij zijn.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb eigenlijk idd al besloten dat ik er ook gewoon bij ga zijn.
Bah, ik zit al de hele ochtend non-stop te huilen. Ergens hoop ik bijna dat het na vandaag klaar is, want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spreek je jezelf niet een beetje tegen nu?.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spreek je jezelf niet een beetje tegen nu?.
Wat je hier zegt herken ik heel erg. Toen mijn kat ernstig ziek was en ik wist dat het einde verhaal ging zijn was het op een vreemde manier en soort van opluchting toen ze het laatste spuitje kreeg. Dan ben jij van de onzekerheid af (of ze pijn heeft, of dat opeens gaat krijgen etc. ). Klikt raar, maar voor mij werkte het zo wel. Poes was beter af en ik kon verder.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb eigenlijk idd al besloten dat ik er ook gewoon bij ga zijn.
Bah, ik zit al de hele ochtend non-stop te huilen. Ergens hoop ik bijna dat het na vandaag klaar is, want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Moeilijk om je beestje zo te zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Zo, we hebben de nacht overleefd. Vanochtend zag het er wel goed uit allemaal, maar nu ligt 'ie al de hele dag maar wat op de poef te liggen. Zonet heeft 'ie natvoer met een pilletje erin gehad en dat moest echt op de poef gezet worden, want hoewel hij wel rechtop ging zitten, kwam 'ie er niet vanaf. Hij staat gewoon ontzettend zwak op z'n achterpoten. Ben benieuwd of 'ie nog wat opleeft vandaag, maar ik vrees het ergste. Bah, wat is dit erg. Hij laat zich nog aanhalen en hij spint dan ook nog lekker, maar wat voor leven heb je nou als je alleen nog maar wat kunt liggen en niet eens meer opteert voor je eten?
Jullie kennen hem het beste dus dan zal hij gelukkig geen pijn hebben. Zolang hij nog redelijk tevreden is en geen pijn heeft zou ik nog even volhouden, wie weet knapt hij nog wat op. Altijd rottige situaties en moeilijke keuzes, dit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:09 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat wist ik ja, dat ze ook spinnen als ze pijn hebben. Maar algeheel ziet 'ie er toch tevreden uit als we hem aanraken. Hij ligt de hele tijd op de poef en nu hebben we de poef op het bed voor het raam gezet, zodat 'ie nog naar alles wat langsvliegt kan kijken. Maar het is heel erg zwaar. Als ik dit gisteren had geweten, had ik er gisteren al een punt achter gezet.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Het is gebeurd. Hier mag dus een slotje op.
Dag held!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |