Dit voelt dus ook als een wervel, maar dat kan er toch niet zomaar van de één op de andere dag zitten? Ik knuffel hem elke dag en van de één op die andere dag had 'ie een bult van 1 bij 2 cm. Hij lijkt bovendien groter te zijn als hij z'n rug kromt of z'n spieren spant. In ontspannen toestand is 'ie het kleinst.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn kitten heeft daar ook een bultje, maar dat is een wervel...
Niet gewoon een teek?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Geen enting gehad. En de bult is beweeglijk. Zit dus los.
Vooral bij mijn kat zijn wang zag ik ook niets aan de buitenkant, geen haar weg, geen wondje, omdat dat piepkleine wondje allang genezen was toen het abces ging groeien. Dat is dus ook de pest, het (misschien) piepkleine wondje sluit zich en de rommel kan er niet meer uit. Dus misschien zou het best kunnen, dan zou hij misschien geholpen zijn met een ab kuurtje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, vechten doet 'ie dagelijks, samen met de andere kat, maar het is een onderhuidse bult en aan z'n huid zie je niks, geen irritatie ofzo. De bult is een beetje ribbelig, niet glad.
Maken jullie dat onderscheid echt? Lastig, lastig!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Nee, Taco is van mij. Janneke is van Mark (en Janneke heeft uiteraard nooit wat)
Tenzij je er principieel echt iets op tegen hebt, zou ik toch vragen of Mark kan meebetalen aan de kosten hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Nee, Taco is van mij. Janneke is van Mark (en Janneke heeft uiteraard nooit wat)
Weet je ook waarom dat is?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ben terug en het ziet er niet goed uit.
We hebben drie opties:
- niks doen, maar dat viel niet aan te raden.
Dat jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tenzij je er principieel echt iets op tegen hebt, zou ik toch vragen of Mark kan meebetalen aan de kosten hoorJullie wonen toch in hetzelfde huis?
Dat terzijde: he wat rotArme Taco..
Ja ik heb al voorgesteld om een deel te betalen. Morgen eerst maar eens de dierenarts bellen of het bedrag dat hij noemde echt het volledige bedrag is of dat er nog van alles overheen komt voor het overnachten en zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tenzij je er principieel echt iets op tegen hebt, zou ik toch vragen of Mark kan meebetalen aan de kosten hoorJullie wonen toch in hetzelfde huis?
Dat terzijde: he wat rotArme Taco..
Omdat die bult gaat groeien en uiteindelijk openbarsten en zweren en dan zijn we nog verder van huis.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef -marz- het volgende:
[..]
Weet je ook waarom dat is?
Zou je het een poosje zo kunnen laten en ondertussen kijken hoe ver je komt met sparen?
Je had dan beter die 10? euro per maand zelf op zij kunnen zetten denk ik!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat die bult gaat groeien en uiteindelijk openbarsten en zweren en dan zijn we nog verder van huis.
Had ik toch maar een verzekering afgesloten.
Natuurlijk niet, want bij een verzekering ben ik tot zeker 2000 euro per jaar gedekt en zo'n bedrag had ik nooit bij elkaar gespaard kunnen hebben sinds ik Taco heb.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Je had dan beter die 10? euro per maand zelf op zij kunnen zetten denk ik!
En Taco heeft al meer gekost dan je aan premie kwijt zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want bij een verzekering ben ik tot zeker 2000 euro per jaar gedekt en zo'n bedrag had ik nooit bij elkaar gespaard kunnen hebben sinds ik Taco heb.
O ja, zo noem je dat idd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Rewimo het volgende:
Jee, wat naar zegEn wat moeilijk om dan te besluiten wat je gaat doen... Misschien toch eerst een punctie?
Volgens mij kun je hem daar niet meer voor verzekeren als de kat het al heeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, zo noem je dat idd.
Nou weet je, die bult groeit en hij gaat er toch last van krijgen of 'ie nou goedaardig is of kwaadaardig. Dus die bult laten zitten is eigenlijk geen optie. Eigenlijk is opereren de enige optie. En dan hopen dat ik een verzekering kan afsluiten voor het geval de bult terugkomt. Want ik vind het niet erg om nog één keer 500 euro te betalen, maar voor veel meer dan dat heb ik het geld gewoon niet.
Hoi Mark, tofquote:Op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja ik heb al voorgesteld om een deel te betalen. Morgen eerst maar eens de dierenarts bellen of het bedrag dat hij noemde echt het volledige bedrag is of dat er nog van alles overheen komt voor het overnachten en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |