Dit voelt dus ook als een wervel, maar dat kan er toch niet zomaar van de één op de andere dag zitten? Ik knuffel hem elke dag en van de één op die andere dag had 'ie een bult van 1 bij 2 cm. Hij lijkt bovendien groter te zijn als hij z'n rug kromt of z'n spieren spant. In ontspannen toestand is 'ie het kleinst.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn kitten heeft daar ook een bultje, maar dat is een wervel...
Niet gewoon een teek?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Geen enting gehad. En de bult is beweeglijk. Zit dus los.
Vooral bij mijn kat zijn wang zag ik ook niets aan de buitenkant, geen haar weg, geen wondje, omdat dat piepkleine wondje allang genezen was toen het abces ging groeien. Dat is dus ook de pest, het (misschien) piepkleine wondje sluit zich en de rommel kan er niet meer uit. Dus misschien zou het best kunnen, dan zou hij misschien geholpen zijn met een ab kuurtje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, vechten doet 'ie dagelijks, samen met de andere kat, maar het is een onderhuidse bult en aan z'n huid zie je niks, geen irritatie ofzo. De bult is een beetje ribbelig, niet glad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |