abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84122984
Oh wat klote. Sterkte.
pi_84123094
Veel sterkte, Vik en mark! Wat is dat snel ineens, schrikken hoor.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juli 2010 @ 10:18:02 #103
163650 Greys
pi_84123353
Oh lieve Vik, wat een tegenvaller zo vrij snel na het goede nieuws en de opluchting van laatst.
Veel sterkte
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84123508
Ach nee het leek zo goed te gaan!

Heel veel sterkte
#geen
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:37:15 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84123817
Wat ik ook zo lastig vind:

ik had me voorgenomen om er niet bij te zijn als de dierenarts hem laat inslapen. Want ik denk niet dat ik dat aan kan en ik wil me hem herinneren zoals 'ie was en niet achtervolgd worden door het beeld van een dode kat. Maar anderzijds vind ik ook dat ik dat niet maknen kan, dat het laf is om weg te gaan als het moeilijk wordt en dat ik ook op zo'n moment bij hem moet zijn. In leven en in dood, zoiets. Als ik niet meega, dan blijf ik miss de rest van m'n leven spijt houden dat ik niet tot het laatst bij hem ben gebleven en als ik wel meega dan kan ik mezelf iig niets meer kwalijk nemen.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:44:46 #106
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84124014
Dat is persoonlijk natuurlijk. Ik hoor wel meer dat mensen er niet bij zijn.

Ik zou het niet willen denk ik, als ik juist op dat moment ook maar een beetje troost en rust kan geven aan mijn huisdier dan wil ik er absoluut bij zijn.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:45:04 #107
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84124026
Ik denk niet dat je er iets aan hebt, maar ik heb vorig jaar mijn eerste hondje in laten slapen, in mijn armen. Hij was ziek, en ik vind het juist heel fijn dat ik hem nog ontspannen in mn armen heb gehad, het was helemaal niet eng, maar juist mooi, ik voelde echt dat hij zijn rust weer kreeg en dat het goed was.
Hij zag er ook niet dood uit, maar gewoon, lekker slapend.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:46:59 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84124094
Ik heb eigenlijk idd al besloten dat ik er ook gewoon bij ga zijn.

Bah, ik zit al de hele ochtend non-stop te huilen. Ergens hoop ik bijna dat het na vandaag klaar is, want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:47:56 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84124127
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:44 schreef senesta het volgende:
Dat is persoonlijk natuurlijk. Ik hoor wel meer dat mensen er niet bij zijn.

Ik zou het niet willen denk ik, als ik juist op dat moment ook maar een beetje troost en rust kan geven aan mijn huisdier dan wil ik er absoluut bij zijn.
Spreek je jezelf niet een beetje tegen nu? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:51:20 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84124258
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:46 schreef Viking84 het volgende:

Bah, ik zit al de hele ochtend non-stop te huilen. Ergens hoop ik bijna dat het na vandaag klaar is, want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben .

Ik denk dat jij zelf die beslissing al genomen hebt, en dat het ook een hele goede beslissing is. De da kan nog wel zeggen dat er opties zijn, maar jij bent degene die bepaalt hoe lang je hem nog laat lijden en hoeveel je er nog aan laat prutsen.
Het is zo herkenbaar, zo ging mijn laatste dag met Frits ook, ik zat op mn werk al de hele dag te janken, en ben er zelfs eerder voor naar huis gegaan. Maar ik wist voor mezelf wel al dat het gewoon niet langer kon en moest en mocht.
Dikke kus!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:59:50 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84124582
Het lastige is gewoon dat ik niet goed weet of 'ie echt lijdt en zo ja, of het ondraaglijk is. Hij is wel versuft en hij miauwt af en toe, maar verder is 'ie vrij alert. Eten, drinken, spinnen, reageren als je hem roept... Dat geeft voor mij het signaal dat het nu nog niet hoeft. Ik wil het niet doen voordat het echt nodig is...

Naja, ik ga even afleiding zoeken en wachten tot het 15 uur is.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juli 2010 @ 11:01:38 #112
163650 Greys
pi_84124631
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze hoort wel eens dat mensen er niet bij zijn.
Zij zou dát niet willen (en er dus wel bij willen zijn)

Ik zou er ook bij willen zijn, hoe erg ik het ook zou vinden.
Zou het mezelf niet vergeven dat ik het beestje alleen zou laten op dat allerlaatste moment.
Maar da's ook heel persoonlijk (en als ik er aan denk nu ga ik al haast janken dus kan je nagaan hoe jij je moet voelen )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 11:04:32 #113
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84124708
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nja wat Greys zegt
Het staat er inderdaad wat knullig
pi_84125062
Wat ontzettend balen! Het leek zo goed te gaan.
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:46 schreef Viking84 het volgende:

Wat je hier zegt herken ik heel erg. Toen mijn kat ernstig ziek was en ik wist dat het einde verhaal ging zijn was het op een vreemde manier en soort van opluchting toen ze het laatste spuitje kreeg. Dan ben jij van de onzekerheid af (of ze pijn heeft, of dat opeens gaat krijgen etc. ). Klikt raar, maar voor mij werkte het zo wel. Poes was beter af en ik kon verder.

Ik heb inmiddels 3 katten moeten laten inslapen en het is geen moment bij me opgekomen er niet bij te zijn. Je hebt elkaars leven gedeeld, daar hoort dat laatste stukje ook bij en ik zou niet willen dat ze die laatste momenten alleen zijn. Ik ben het enige baasje, dus veel keus is er ook niet. Maar die keuze is natuurlijk heel persoonlijk.
Sterkte!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 juli 2010 @ 11:40:16 #115
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_84125958
Aaww Veel sterkte Viking en Mark
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_84134140
Goede keus om erbij te zijn. Het is verdomd zwaar om er bij te zijn maar dan ben je er wel tot op het laatste moment voor hem geweest.

Sterkte...
#geen
  vrijdag 16 juli 2010 @ 15:16:37 #117
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_84134574
Klote om te horen, zoals je in een ander topic kunt lezen, hebben wij ook net een kat verloren (door een val van 6 hoog), dus ik weet hoe lastig het is. Ik kan je wel aanraden om bij de kat te zijn als hij inslaapt en dan niet alleen vanwege de kat, maar ook vanwege jezelf. Het geeft je nog een moment om afscheid te nemen van je lieve beestje. Wij hebben dat nu niet gekund, omdat ze er op ineens niet meer was, maar we konden in ieder geval wel nog even bij de dierenarts langs om afscheid te nemen nadat ze overleden was.

Heel veel sterkte, ik weet hoe klote het is om je katje te verliezen...
  vrijdag 16 juli 2010 @ 15:27:43 #118
249614 Viper23rd
Masterbeer
pi_84134990
Ontzettend veel sterkte. Ik heb nog nooit een huisdiertje gehad maar ik denk dat ik het vreselijk zou vinden om er niet bij te zijn in zijn/haar laatste momenten.. ben blij dat je dat ook inziet.
pi_84135996
Ik heb ook 2 katten in moeten laten slapen en twijfelde er ook aan of ik er wel bij wilde zijn. Uiteindelijk heb ik besloten er toch bij te zijn. Ik ben degene die ze kennen en waar ze zich veilig bij voelen, dan laat ik hem niet achter in een koud kil kamertje zonder dat ie iemand kent. Goede tijden deel je met het dier, deel dan ook de slechtere.

Veel sterkte en wat een mooie poes!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:16:18 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84136676
Crosspost:

Nou we zijn terug en het is een beetje anders gelopen dan gedacht (ik dacht dat hij niet meer mee naar huis zou komen).

De dierenarts schat de kans dat het gewoon een ontsteking is laag in, maar ze zei wel dat het mogelijk is dat hij met antibiotica nog een paar maanden zonder pijn mee kan. We hebben nu antibiotica meegekregen voor het weekend en als het na het weekend niet verbeterd is, is het klaar. Dat is de afspraak die we gemaakt hebben.
Kon nog wel een biopsie laten opsturen voor 120 euro, maar het zou zó toevallig zijn dat het een abces is gezien de tumor van 1,5 maand terug en de dierenarts zei ook dat een abces anders zou aanvoelen.

Dus, dit vind ik een prettige oplossing zo. En nu maar hopen dat de antibiotica aanslaat.
Niet meer actief op Fok!
pi_84136720
awh! Dat is opzich wel fijn
Ja doei.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:34:51 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84137371
Bedankt voor alle steunbetuigingen trouwens .

Hij was echt goed pissig bij de dierenarts: kreeg een thermometer in z'n achterwerk (hij had ook een beetje koorts) en ze heeft ook iets uit de bult gehaald en onderzocht, maar daar kon ze niet veel aan zien omdat er allemaal troep in zat.
Niet meer actief op Fok!
pi_84139967
Fijn dat jullie hem in ieder geval nog wat langer bij jullie kunnen houden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_84141350
Oh vooralsnog is dit mooi nieuws. Poezel heeft in ieder geval geen pijn ivm de AB. En jullie kunnen nog even lekker van hem genieten
Ik duim dat het toch 'maar' een ontsteking is en dat poezel nog heel lang bij jullie zal blijven
#geen
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:48:17 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84168933
Zo, we hebben de nacht overleefd. Vanochtend zag het er wel goed uit allemaal, maar nu ligt 'ie al de hele dag maar wat op de poef te liggen. Zonet heeft 'ie natvoer met een pilletje erin gehad en dat moest echt op de poef gezet worden, want hoewel hij wel rechtop ging zitten, kwam 'ie er niet vanaf. Hij staat gewoon ontzettend zwak op z'n achterpoten. Ben benieuwd of 'ie nog wat opleeft vandaag, maar ik vrees het ergste. Bah, wat is dit erg. Hij laat zich nog aanhalen en hij spint dan ook nog lekker, maar wat voor leven heb je nou als je alleen nog maar wat kunt liggen en niet eens meer opteert voor je eten?
Niet meer actief op Fok!
pi_84169133
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Zo, we hebben de nacht overleefd. Vanochtend zag het er wel goed uit allemaal, maar nu ligt 'ie al de hele dag maar wat op de poef te liggen. Zonet heeft 'ie natvoer met een pilletje erin gehad en dat moest echt op de poef gezet worden, want hoewel hij wel rechtop ging zitten, kwam 'ie er niet vanaf. Hij staat gewoon ontzettend zwak op z'n achterpoten. Ben benieuwd of 'ie nog wat opleeft vandaag, maar ik vrees het ergste. Bah, wat is dit erg. Hij laat zich nog aanhalen en hij spint dan ook nog lekker, maar wat voor leven heb je nou als je alleen nog maar wat kunt liggen en niet eens meer opteert voor je eten?
Moeilijk om je beestje zo te zien.
Weet je dat katten ook spinnen als ze pijn hebben? Niet dat dat zo hoeft te zijn (ik hoop van niet natuurlijk!) maar wel iets om mee te nemen in het totaalplaatje. Maar hopelijk geniet hij gewoon echt van de krabbels en spint hij om die reden. Wie weet krijgt hij de smaak van eten weer te pakken en knapt hij nog wat op. Nogmaals sterkte.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 15:09:01 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84169379
Ja, dat wist ik ja, dat ze ook spinnen als ze pijn hebben. Maar algeheel ziet 'ie er toch tevreden uit als we hem aanraken. Hij ligt de hele tijd op de poef en nu hebben we de poef op het bed voor het raam gezet, zodat 'ie nog naar alles wat langsvliegt kan kijken . Maar het is heel erg zwaar. Als ik dit gisteren had geweten, had ik er gisteren al een punt achter gezet.
Niet meer actief op Fok!
pi_84169476
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:09 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat wist ik ja, dat ze ook spinnen als ze pijn hebben. Maar algeheel ziet 'ie er toch tevreden uit als we hem aanraken. Hij ligt de hele tijd op de poef en nu hebben we de poef op het bed voor het raam gezet, zodat 'ie nog naar alles wat langsvliegt kan kijken . Maar het is heel erg zwaar. Als ik dit gisteren had geweten, had ik er gisteren al een punt achter gezet.
Jullie kennen hem het beste dus dan zal hij gelukkig geen pijn hebben. Zolang hij nog redelijk tevreden is en geen pijn heeft zou ik nog even volhouden, wie weet knapt hij nog wat op. Altijd rottige situaties en moeilijke keuzes, dit.
Wat lief dat jullie zijn bed zo aangenaam mogelijk hebben gemaakt.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:39:29 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84174669
Het is gebeurd . Hier mag dus een slotje op.

Dag held!
Niet meer actief op Fok!
  Moderator zaterdag 17 juli 2010 @ 19:02:13 #130
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84175317
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Het is gebeurd . Hier mag dus een slotje op.

Dag held!

Heel veel sterkte, we gaan daar verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')