Ik quote 'm even. Voor de aankomende shitstorm.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:27 schreef Schenkstroop het volgende:
nen..)
verhaal:
Wat een kutleven zonder sex, geen liefde, geen vrienden. Elke dag alleen. Ik ben alleen, slaap alleen, eet alleen, loop alleen, geniet alleen. Wat een kutleven met het gemis aan een gezonde lichaam en dito huid. Waar heb ik dit toch aan te danken vraag ik mij af.. Nieteens een woning waar ik graag naar thuis kom. De verf bladdert van het plafond. Dag in dag uit, jaar in jaar uit. Word je als mens toch niet blij van.
Kriitiek:
Jongeren worden geboren, groeien op, hebben sex vanaf hun 14e, gaan uit, feesten, genieten, maken wat mee, halen diplomas, niks aan het handje verder waardoor ze 23 jaar verliezen ofso, bouwen toekomstperspectief.... als je dat alemaal niet hebt. word je toch niet blij van
extra;
Ben ik enkelt op de wereld gezet om te lijden? 29 jaar loop ik rond en heb nooit echt genoten of iets speciaals meegemaakt. Geen menselijk contact. Geen toekomstperspectief. Krijg geen empathie want mensen begrijpen me niet. kan mijn leed dus ook niet delen. Niks.
klacht: Ik weet me geen raad.
23 jaar ziekte doet iets met je.
Zoveel hebben moeten missen in het leven doet iets met je.
De huidige zorg die jouw niet wilt helpen doet iets met je.
Geen familie vrienden niks doet iets met je.
Geen toekomstperspetieven doet iets met je.
Ik weet niet meer wat het met me doet.
Ik lach terwijl ik dit tiep.
Maar blij ben ik absoluut niet.
Oja om het topic opteleuken. Bonus: Howard Stern Show met AC/DC ftw!
ik lees de shitstorm na 10 uur wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:31 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Ik quote 'm even. Voor de aankomende shitstorm.
Aan je gewicht kun je dus echt wel iets doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
bonus bonus klacht..
Ik zie elke dag al dat lekkers voorbijlopen en geen kans om daar wat mee te doen. ben lelijk door huidproblemen zie je. En ik ben gewoon dik. hoe groot zijn je kansen dan.
ik schaam me trouwens kapot. voel me vreselijk als leuke meisjes mij zien op straat. dat is geen schaamte dat is gewoon een ongemakkelijk vies gevoel dat je krijgt. gewoon vernederend
Back to Howard Stern..
Zegt hij/zij die het verschil niet kent tussen een ventiel of een beflap.quote:
Als ik geen vrienden en familie had, niemand kent me + nooit buiten de deur komen zou ik gewoon zelfmoord plegen hoor, boeiend.. je hebt niks te verliezen toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat leek je toch maar gepaster dan je tweede edit: "Treintje pakken"?
Deze jongen heeft - mocht dit alles serieus zijn - overduidelijk behoefte aan meer, en hoezeer hij z'n huidige situatie ook als uitzichtloos ervaart heeft hij alles, dat wil zeggen de kans op meer/verbetering te verliezen. Niet geschoten altijd mis, dat principe.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik geen vrienden en familie had, niemand kent me + nooit buiten de deur zou ik gewoon zelfmoord plegen hoor, boeiend.. je hebt niks te verliezen toch?
Ja idd. En op ieder potje past een deksel maar als jij zo negatief ingesteld bent dan trek je ook geen meiden aan. Jij oordeelt bij voorbaat, dat is niet goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:33 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Aan je gewicht kun je dus echt wel iets doen.
Ok.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:37 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Zegt hij/zij die het verschil niet kent tussen een ventiel of een beflap.
Je zou je haar zwart kunnen verven en eyeliner kunnen kopen. In bepaalde scenes is negativiteit niet bepaald een nadeel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:41 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja idd. En op ieder potje past een deksel maar als jij zo negatief ingesteld bent dan trek je ook geen meiden aan. Jij oordeelt bij voorbaat, dat is niet goed.
Zie mij serieus reageren in KLB
Serieus is het nieuwe flauw.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:41 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja idd. En op ieder potje past een deksel maar als jij zo negatief ingesteld bent dan trek je ook geen meiden aan. Jij oordeelt bij voorbaat, dat is niet goed.
Zie mij serieus reageren in KLB
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je zou je haar zwart kunnen verven en eyeliner kunnen kopen. In bepaalde scenes is negativiteit niet bepaald een nadeel.Op Fok zal men je er niet bepaald meer om gaan waarderen though.
![]()
..ook ben je er wel wat oud voor, bedenk ik me net.![]()
Ik gok een huidziektequote:
Kan ook een bijkomend probleem zijn natuurlijk..quote:ben lelijk door huidproblemen zie je
Moslim?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:27 schreef De_Veenboer het volgende:
Wees niet getreurd Schenkstroop. 25 jaar hier, nog maagd, nooit gezoend, nooit gerookt, nooit alcohol gedronken,
[...]
Ben trouwens religieus opgevoed, ik heb het al die tijd zonder al deze zaken volgehouden, ik ga het nu zeker niet verpesten door naar de hoeren te gaan of sex met een breezerslet te hebben. Geen seks voor het huwelijk. En ik zal het ook niet accepteren dat mijn toekomstige vrouw tig mannen voor mij heeft gehad.![]()
Nooit gezoend, nooit gedronken, geen vrienden meer maar wel volop internet. En dan spreek je nog van "het (nu) niet verpesten", alsof dat niet precies is wat je met de afgelopen jaren van je leven gedaan hebt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:27 schreef De_Veenboer het volgende:
Wees niet getreurd Schenkstroop. 25 jaar hier, nog maagd, nooit gezoend, nooit gerookt, nooit alcohol gedronken, heb al mijn vrienden in het jaar 2000 gedumpt nadat ik mijn eerste computer kocht en het internet ontdekte (damn wat vliegt de tijd snel voorbij zeg).
Maar goed, dit is een bewuste keuze van mij geweest. Ik bedoel, als ik nooit naar de kroeg of een disco ga en altijd achter de computer zit, dan zal ik natuurlijk ook geen breezerslet tegenkomen waarmee ik in bed eindig.
Ben trouwens religieus opgevoed, ik heb het al die tijd zonder al deze zaken volgehouden, ik ga het nu zeker niet verpesten door naar de hoeren te gaan of sex met een breezerslet te hebben. Geen seks voor het huwelijk. En ik zal het ook niet accepteren dat mijn toekomstige vrouw tig mannen voor mij heeft gehad.![]()
Schenkstroop, je bent zo te lezen roomser dan de paus zelf. Ik weet niet in wat voor omgeving jij je begeeft, maar het is heus geen schande dat je nog een maagd bent hoor. Ja, het klinkt sommigen van jullie misschien raar in de oren, maar jullie zijn dan ook het resultaat van de oversexte maatschappij waarin jullie leven. Miljoenen gelovigen wereldwijd kiezen er bewust voor om geen seks voor het huwelijk te hebben! Die mensen zullen Schenkstroop juist respecteren om het feit dat ie nog een maagd is! Ik bedoel, als je ziet dat zelfs priesters hun handen niet kunnen afhouden van kleine kinderen_! Schenkstroop, volgens mij zou jij een perfecte priester kunnen zijn als je het zou willen!
Ik niet, want ik ben een aanhanger van die andere religie
Mijn advies aan jou is: ga gewoon rustig verder met je leven en je ziet wel wat er op je pad langskomt.
In de tussentijd kun je jezelf proberen te verbeteren.
Kamp je met overgewicht?
- Let op wat je eet en de kilo's zullen er langzaamaan af vliegen.
- Ga sporten: hoeft niet in de sportschool, kan ook thuis!
Verder raad ik je aan om te gaan studeren! 29 jaar is zeker niet oud vergeleken met de 40+ jarige studenten die ik ben tegengekomenAnders: zoek een baan. Of doe iig 1/2 keer per week vrijwilligerswerk, dan kom je tenminste buiten en zul je merken dat het beter met je zal gaan.
Ik ga nu maar eens mijn bed opzoeken!Misschien 'morgen' meer
Ik ben cdneger en wat is dit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:13 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wel schattig dat mensen nog moeten vragen of Schenkstroop topics serieus zijn
Hoi cdneger,quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:31 schreef cdneger het volgende:
[..]
Ik ben cdneger en wat is dit.
Maar is ie nou wel of niet echt? Hebben we foto's of zo?
Schenkstroop straft zichzelf maar al te graagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:36 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom hier?
hallon hgsbomer ik bn et hiermeeeeeens nou greotjens hans en grietjenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eigen schuld, moet je maar niet ziek worden.
Het is dus een kloon van Sunchaser.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:42 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Hoi cdneger,
Voor zover ik het heb meegekregen is Schenkstroop Aziatisch, heeft een plofkop en een probleemhuid..
Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 04:50 schreef Gamesua het volgende:
Op het moment dat je op jezelf woont, je eigen baan en eigen huis hebt, mag je echt NIET meer klagen over je leven. Je hebt alles in eigen handen.
Pás op je 15e?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:38 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb ook pas op mijn 15de voor het eerst een meisje gezoend~ als autist zijnde
Afvallen moet toch wel doable zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
bonus bonus klacht..
Ik zie elke dag al dat lekkers voorbijlopen en geen kans om daar wat mee te doen. ben lelijk door huidproblemen zie je. En ik ben gewoon dik. hoe groot zijn je kansen dan.
ik schaam me trouwens kapot. voel me vreselijk als leuke meisjes mij zien op straat. dat is geen schaamte dat is gewoon een ongemakkelijk vies gevoel dat je krijgt. gewoon vernederend
Back to Howard Stern..
Inderdaad, 15 vind ik niet bepaald laat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef Evelien het volgende:
[..]
Pás op je 15e?
Ik op mijn 22e, vind dat hier een 'pas' meer op zijn plaats is
P.S.: En dat was met een jongen, niet met een meisje. Die eerste keer moet nog komen
Het gaat helemaal niet om puisten bij schenkstroop.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 04:50 schreef Gamesua het volgende:
Ik gok 99% dat dit nep is, maar toch.
Op het moment dat je op jezelf woont, je eigen baan en eigen huis hebt, mag je echt NIET meer klagen over je leven. Je hebt alles in eigen handen.
Ga naar de dermatoloog voor wat roaccutane tegen je puisten en creme voor een goede huid.Koop een loopband en wat gewichten, train 3-4 keer per week een uur (als je wat armer bent neem je een sportschoolabonnement, die kosten niets meer tegenwoordig).
Stel een dieet samen waarmee je kan afvallen op de dagen dat je niet traint en spier aanmaakt op de dagen dat je traint.
Spaar wat geld samen om je casa mooi te maken.
Doe een sport of ga bij een vereniging.
Ga elke weekend uit, zelfs alleen kan je een prima tijd hebben. Als je echt autistisch bent kan je doelen voor jezelf zetten, bijvoorbeeld 1 meisje per avond aanspreken (lelijkerds mogen ook, het gaat om je skills verbeteren, niet per se gelijk neuken).
Je moet toch wat in zijn toestand. Op deze manier krijgt ie ten minste nog een beetje aandacht van mensen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Sinofiel het volgende:
Volgens mij voel jij je heerlijk in je zelfmedelijden en aanstellerij. Anders had je er allang iets aan veranderd of er gewoon een einde aan gemaakt.
De mensen die de term "Weltschmerz" hebben verzonnen hadden natuurlijk wel sex, de klootzakken!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:49 schreef Rookert het volgende:
Iets met Weltschmerz en verkwikkende tranen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
Nee joh dan moet ie naar buiten! En hoe gaat ie aan een gun komen als ie bang voor mensen is?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef Schuifpui het volgende:
Ik vind TS maar eng. Zoveel frustratie, zo veel haat naar mensen succesvol zijn, niets bij zichzelf zoeken. En zoveel topics. Het zou mij niets verbazen als TS de volgende dader wordt van een Columbine, Virginia Tech etc.
ga dat dan eens als de sodeflikker doen sukkel. Huphup naar de slijter en coffeeshop. Ik wil morgen een stronkentopic van je lezen of ik vraag een ban aan wegens algehele kneuzerigheid.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:27 schreef De_Veenboer het volgende:
nooit gerookt, nooit alcohol gedronken
In 2000 internet ontdekkenquote:
, heb al mijn vrienden in het jaar 2000 gedumpt nadat ik mijn eerste computer kocht en het internet ontdekte
Onzin. Niemand valt op karakter omdat karakter iets is wat je pas na lange tijd leert kennen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:52 schreef fonsoy het volgende:
Terechte klacht. Overigens kom je vroeg of laat iemand wel tegen die voor karakter valt in plaats van voor een uiterlijk heb ik het idee. Kop op, je kan er verder weinig aan doen.
Taffie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:31 schreef Bellatrix het volgende:
Pff best zware shit zo in de nacht.
MAAAAAAAR LATEN WE NOU LEKKER GEK DOEN!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik begon te lezen met een grote glimlach op mijn gezicht maar ik eindigde met bewaterde ogen.
Ik vind je zo verdrietig weet je dat. Als je echt zo alleen bent en als je dicht in de buurt woont wil ik je wel eens komen opzoeken en dan gaan we leuke dingen doen! En je weet het toch, mijn makker: op ieder potje past een deksel! Ook op die van jou dus! Ik dacht dat ik me altijd druk maakte omdat het uit is met mijn ex. Ik heb me vergist en als dit echt, echt is dan veranderd dit mijn kijk op het leven. Ik heb tenminste een ex om over na te denken. Jij kan daar alleen maar over dromen. En Schenk: ik meen dit echt... Ik vind het echt zielig voor je en ik wil je best helpen! Er loopt heus wel een leuk en lief meisje voor je op deze aarbol! Ik weet het zeker!
Dit dus. Kop op TS!quote:
Behalve op mafketelsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik begon te lezen met een grote glimlach op mijn gezicht maar ik eindigde met bewaterde ogen.
Ik vind je zo verdrietig weet je dat. Als je echt zo alleen bent en als je dicht in de buurt woont wil ik je wel eens komen opzoeken en dan gaan we leuke dingen doen! En je weet het toch, mijn makker: op ieder potje past een deksel! Ook op die van jou dus! Ik dacht dat ik me altijd druk maakte omdat het uit is met mijn ex. Ik heb me vergist en als dit echt, echt is dan veranderd dit mijn kijk op het leven. Ik heb tenminste een ex om over na te denken. Jij kan daar alleen maar over dromen. En Schenk: ik meen dit echt... Ik vind het echt zielig voor je en ik wil je best helpen! Er loopt heus wel een leuk en lief meisje voor je op deze aarbol! Ik weet het zeker!
Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:11 schreef Lakitu het volgende:
is dit de eerste keer dat jullie een Schenkstroop topic lezen ofzo
En nu heb je een hele hoop goede topics gemistquote:
Voelt iemand zich lekker als hij/zij pijn lijdt? Waar haal je dat toch vandaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Sinofiel het volgende:
Volgens mij voel jij je heerlijk in je zelfmedelijden en aanstellerij. Anders had je er allang iets aan veranderd of er gewoon een einde aan gemaakt.
't Is anders wel een rol waar je je erg makkelijk in schikt. Da's toch echt een kwestie van mentaliteit. Lees mijn post nog eens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Voelt iemand zich lekker als hij/zij pijn lijdt? Waar haal je dat toch vandaan
Kom op zeg, het is duidelijk uit al je topics, je vindt het heerlijk om zielig te zijn en zielig gevonden te worden. Jezelf lekker blijven aanpraten dat je er allemaal niets aan kan doen dan kun je lekker een steuntrekkende loser blijven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Voelt iemand zich lekker als hij/zij pijn lijdt? Waar haal je dat toch vandaan
Ik krijg er ook geen erkenning voor enkelt veel "quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:56 schreef Drinky het volgende:
Dat jij nog geen zelfmoord hebt gepleegd TS is al een wonder
En ook deze post zegt weer heel veel over jou.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik krijg er ook geen erkenning voor enkelt veel "-s". Zegt ook wel wat over de gemiddelde meelevendheid he in onze samenleving of nie?
Als ik de loterij van een paar miljoen win dan koop ik wel mijn gezondheid en dan verander ik. heb je geen geld heb je geen business in deze wereld. Tenzij je looks hebt. En ook die kun je kopen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:02 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is duidelijk uit al je topics, je vindt het heerlijk om zielig te zijn en zielig gevonden te worden. Jezelf lekker blijven aanpraten dat je er allemaal niets aan kan doen dan kun je lekker een steuntrekkende loser blijven.
Verander.
Welke ziekte heb je? Sorry als dat algemeen bekend is, ik leer je vandaag pas kennen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik de loterij van een paar miljoen win dan koop ik wel mijn gezondheid en dan verander ik. heb je geen geld heb je geen business in deze wereld. Tenzij je looks hebt. En ook die kun je kopen.
Ja, arme jij tegen de grote boze buitenwereld. Gut Gut.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik de loterij van een paar miljoen win dan koop ik wel mijn gezondheid en dan verander ik. heb je geen geld heb je geen business in deze wereld. Tenzij je looks hebt. En ook die kun je kopen.
t is makkelijk omdat ik het ben. nou goed? mensen vragen echt het onmogelijke. ze willen ws. film-scenarios zien. nou dit is de werkelijkheid. geen lelijke stumper zonder geld die een held wordt hoor. dus leef ik in fantasme en onnodige zelfmedelijden. of zweven jullie een beetje boven de grond?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:59 schreef Evelien het volgende:
[..]
't Is anders wel een rol waar je je erg makkelijk in schikt. Da's toch echt een kwestie van mentaliteit. Lees mijn post nog eens.
Zelfmedelijden voelen is makkelijk omdat je wat bent..? Zielig..?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
t is makkelijk omdat ik het ben. nou goed? mensen vragen het onmogelijke. ze willen film-scerios zien. nou dit is de werkelijkheid. geen lelijke stumper die een held wordt.
Ik hoop maar dat hij een troll is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:08 schreef Skylark. het volgende:
Schenkstroop is één van de best uitgevoerde trolls tot op heden.
omdat ik ik ben. met een ongezonde dikke lichaam en vreselijk nare huid, denk je dat 23 jaar een vreselijke huid hebben een mentaliteits-kwestie is ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:07 schreef Evelien het volgende:
[..]
Zelfmedelijden voelen is makkelijk omdat je wat bent..? Zielig..?
Oh dan heb ik mijn goede daad voor vandaag ook weer verricht.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef friekin_ het volgende:
Dankzij dit topic en jouw geklaag voel ik me nu nog beter over mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |