Pás op je 15e?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:38 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb ook pas op mijn 15de voor het eerst een meisje gezoend~ als autist zijnde
Afvallen moet toch wel doable zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
bonus bonus klacht..
Ik zie elke dag al dat lekkers voorbijlopen en geen kans om daar wat mee te doen. ben lelijk door huidproblemen zie je. En ik ben gewoon dik. hoe groot zijn je kansen dan.
ik schaam me trouwens kapot. voel me vreselijk als leuke meisjes mij zien op straat. dat is geen schaamte dat is gewoon een ongemakkelijk vies gevoel dat je krijgt. gewoon vernederend
Back to Howard Stern..
Inderdaad, 15 vind ik niet bepaald laat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef Evelien het volgende:
[..]
Pás op je 15e?
Ik op mijn 22e, vind dat hier een 'pas' meer op zijn plaats is
P.S.: En dat was met een jongen, niet met een meisje. Die eerste keer moet nog komen
Het gaat helemaal niet om puisten bij schenkstroop.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 04:50 schreef Gamesua het volgende:
Ik gok 99% dat dit nep is, maar toch.
Op het moment dat je op jezelf woont, je eigen baan en eigen huis hebt, mag je echt NIET meer klagen over je leven. Je hebt alles in eigen handen.
Ga naar de dermatoloog voor wat roaccutane tegen je puisten en creme voor een goede huid.Koop een loopband en wat gewichten, train 3-4 keer per week een uur (als je wat armer bent neem je een sportschoolabonnement, die kosten niets meer tegenwoordig).
Stel een dieet samen waarmee je kan afvallen op de dagen dat je niet traint en spier aanmaakt op de dagen dat je traint.
Spaar wat geld samen om je casa mooi te maken.
Doe een sport of ga bij een vereniging.
Ga elke weekend uit, zelfs alleen kan je een prima tijd hebben. Als je echt autistisch bent kan je doelen voor jezelf zetten, bijvoorbeeld 1 meisje per avond aanspreken (lelijkerds mogen ook, het gaat om je skills verbeteren, niet per se gelijk neuken).
Je moet toch wat in zijn toestand. Op deze manier krijgt ie ten minste nog een beetje aandacht van mensen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Sinofiel het volgende:
Volgens mij voel jij je heerlijk in je zelfmedelijden en aanstellerij. Anders had je er allang iets aan veranderd of er gewoon een einde aan gemaakt.
De mensen die de term "Weltschmerz" hebben verzonnen hadden natuurlijk wel sex, de klootzakken!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:49 schreef Rookert het volgende:
Iets met Weltschmerz en verkwikkende tranen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
Nee joh dan moet ie naar buiten! En hoe gaat ie aan een gun komen als ie bang voor mensen is?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef Schuifpui het volgende:
Ik vind TS maar eng. Zoveel frustratie, zo veel haat naar mensen succesvol zijn, niets bij zichzelf zoeken. En zoveel topics. Het zou mij niets verbazen als TS de volgende dader wordt van een Columbine, Virginia Tech etc.
ga dat dan eens als de sodeflikker doen sukkel. Huphup naar de slijter en coffeeshop. Ik wil morgen een stronkentopic van je lezen of ik vraag een ban aan wegens algehele kneuzerigheid.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:27 schreef De_Veenboer het volgende:
nooit gerookt, nooit alcohol gedronken
In 2000 internet ontdekkenquote:
, heb al mijn vrienden in het jaar 2000 gedumpt nadat ik mijn eerste computer kocht en het internet ontdekte
Onzin. Niemand valt op karakter omdat karakter iets is wat je pas na lange tijd leert kennen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:52 schreef fonsoy het volgende:
Terechte klacht. Overigens kom je vroeg of laat iemand wel tegen die voor karakter valt in plaats van voor een uiterlijk heb ik het idee. Kop op, je kan er verder weinig aan doen.
Taffie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:31 schreef Bellatrix het volgende:
Pff best zware shit zo in de nacht.
MAAAAAAAR LATEN WE NOU LEKKER GEK DOEN!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |