Toegevoegd, succes met het invoeren van je muziek collectie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:18 schreef trebremmit het volgende:
Vandaag ook maar eens gebruiker van RYM geworden, best leuk om lijstjes mee te maken.
http://rateyourmusic.com/~trebremmit
Heb jou en Emokid ook toegevoegd, nog even uitvogelen hoe het allemaal werkt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:30 schreef On het volgende:
[..]
Toegevoegd, succes met het invoeren van je muziek collectie.
Ik was daar ooit aan begonnen, maar destijds zaten er nog niet zoveel titels in die database en kon ik dus niet al m'n DVDs in op m'n lijst zetten. Misschien dat ik dat binnenkort weer eens oppak.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:38 schreef ranja het volgende:
Overigens kent RYM inmiddels ook een flinke collectie films die je op dezelfde manier kunt behandelen als muziek, dus ook aangeven of je die hebt of hebt gezien, wat je waardering is en in lijsten zetten.
Toen ik net begon op RYM heb ik een hoop moeten toevoegen. Nog steeds doe ik dat wel veel, zeker met nederlandse bands of met releases waar ik net een andere van heb dan al bestaat.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:38 schreef emokid het volgende:
Soms voeg ik ook zelf wat toe, is ook wel leuk.
Volgens mij gaat dat vanzelf. Maar dat gaat wel via je ratings, dus alleen bands waar je iets van gerate hebt. Maakt dan niet uit of dat 5 sterren of een halve ster is (dus ik weet ook meteen als Coldplay het weer nodig vind iets uit te brengenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:21 schreef trebremmit het volgende:
Komen er trouwens vanzelf albums bij te verschijnen te staan of kun je dat zelf regelen? RYM heb ik het nu over.
Merci, ik dacht dat het een groep was, zoals je ze ook bij Last.FM hebt, maar ik zie nu dat zoiets bij RYM niet bestaat.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:06 schreef ranja het volgende:
Groepsleider?Het is gewoon een lijst die ik heb samengesteld.
Ik zet je er wel bij.
Dat is dan nog veel meer dan ik, ik kom volgens mij net aan de 50.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:09 schreef Arn0 het volgende:
Ben ook aan het twijfelen om een account aan te maken maar als ik dit zie:
collection [4,843]
Pff, Ik kom nog niet op 1/20ste denk ik
Ik zie dat die 4 albums in totaal 5 ratings hebben. Niet erg bekend dus.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:31 schreef Desunoto het volgende:
Trouwens RYM is erg incompleet merk ik. Waarom zijn er daar maar 4 CD's van Kiyoharu?
Die staat als link bij de lijst. Beetje lang om te postenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef emokid het volgende:
Haha, mooi. Wat was ook alweer het linkje voor de fok charts? Kunnen we zien wat de beste platen zijn onder alle fokkers.
http://rateyourmusic.com/(...)+wallofdolls%2C+ZedZquote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef emokid het volgende:
Haha, mooi. Wat was ook alweer het linkje voor de fok charts? Kunnen we zien wat de beste platen zijn onder alle fokkers.
Iedereen die in de FOK lijst staat nu wel lijkt me.quote:
Heb je toegevoegd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:38 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb er ook maar een aangemaakt dan:
http://rateyourmusic.com/~Desunoto
Ik heb zelf alleen die plaat van Sungrazer toe hoeven voegen. Voor de rest heb ik rym nergens op kunnen betrappen iets niet te hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:50 schreef trebremmit het volgende:
Er staat inderdaad best veel op, bij musicmeter voeg ik vaak albums toe maar hier staat bijna alles op wat ik heb of ken.
Dat is wat RYM is... user input. Geen pro's zoals Allmusic.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:31 schreef Desunoto het volgende:
4.843?! Allejezus. Heeft diegene voor ¤50.000 aan CDs of zo?! Om het nog maar niet te hebben over de kosten voor het magazijn waar dat alles in moet staan.![]()
Trouwens RYM is erg incompleet merk ik. Waarom zijn er daar maar 4 CD's van Kiyoharu?
Waarvan 13 Beatlesquote:Op zondag 9 mei 2010 16:00 schreef Arn0 het volgende:
Van de 41 albums die ik heb gerate, ben jij het ongeveer met 21 albums eens wallofdolls, niet slecht![]()
Haha jaquote:
Eh, ik weet het niet. Ik voegde je toe en ineens ging Loveless van 1 naar 8.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:51 schreef Allcoolnamesweretaken het volgende:
http://rateyourmusic.com/~Tabula_rasa
Add me gerust als je mijn muziek dragelijk vindt.
Yes: dat betekent dat Revolver op #1 staatquote:Op zondag 9 mei 2010 20:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Eh, ik weet het niet. Ik voegde je toe en ineens ging Loveless van 1 naar 8.
Kan ook door de rest van de 'nieuwelingen' komen natuurlijk...
Dus ik hoor niet meer bij de coole-mensen-club als ik het een slecht album vindt?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Eh, ik weet het niet. Ik voegde je toe en ineens ging Loveless van 1 naar 8.
Kan ook door de rest van de 'nieuwelingen' komen natuurlijk...
Ik denk eerder dat het een uncool album is dat op wonderbaarlijke en onterechte wijze hoog gewaardeerd wordtquote:Op maandag 10 mei 2010 18:15 schreef Allcoolnamesweretaken het volgende:
[..]
Dus ik hoor niet meer bij de coole-mensen-club als ik het een slecht album vindt?
Gestegen naar 4quote:Op maandag 10 mei 2010 17:09 schreef tim. het volgende:
Ik heb ook een account: http://rateyourmusic.com/~Third Ik zal daar binnenkort wat werk van maken. Ook ik sta open voor toevoegingen, ook aan de FOK!-lijst. 'Loveless' vind ik een van de beste albums ooit gemaakt (al heb ik er al lang niet meer naar geluisterd), 5 sterren. Dat album verdient een hogere plek!
Tof! Maak ook een lijst, dan houd ik je bij. Geweldig boek is het, moet binnenkort eens verder.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef Arn0 het volgende:
Heb twee suggesties gedaan, kom helaas niet verder.. Over lijsten gesproken: ik vind je "1001 Albums I'm Supposed to Hear Before I Die" lijst wel tof, zeker omdat ik dat boek ook net heb aangeschaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |