quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
vorige deeltjesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb Alex zelfs voorgesteld aan mijn gehele familie..
Je zou het eens moeten checkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
31 kan nog netben zelf ook niet meer de jongste
en bestaan er buiten internet ook mensen dan?
Nouja mijn ouders en internet gaat niet zo samenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
31 kan nog netben zelf ook niet meer de jongste
en bestaan er buiten internet ook mensen dan?
maar die mensen zijn vaak zo saaiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten checken! Je zult versteld staan.
Zou denk ik gezonder zijn als ze er niet mee om kan gaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus een eis van je lief is dat ze aan internet doet?
Nee?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus een eis van je lief is dat ze aan internet doet?
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
weet iemand nog een goede film om te downloaden en kijken?
Freddy got fingeredquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
Jij doet het liever met tatjana dan met een lelijk meisje van 18?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:
Anders vroeg ik t niet
@Alex, ik vind dat je wel een bijzondere smaak hebt, leeftijd boven uiterlijk stellen bij een vrouw.
zeitgeistquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
Heb zin in een serieuze film, FgF en H&K zijn alleen leuk na bier + eventueel wat blowen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Freddy got fingered.. Anders die films van Harold & Kumar. Gruwelijk flauw
Tatjana heeft ook een doorgeneukte kop. Ik heb liever een vrouw met ervaring die er leuk uit ziet, dan iemand van 18 wie je alles nog moet uitleggen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij doet het liever met tatjana dan met een lelijk meisje van 18?
[..]
zeitgeist
Serieuze films ken ik bijna nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb zin in een serieuze film, FgF en H&K zijn alleen leuk na bier + eventueel wat blowen.
Tatjana doe ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tatjana heeft ook een doorgeneukte kop. Ik heb liever een vrouw met ervaring die er leuk uit ziet, dan iemand van 18 wie je alles nog moet uitleggen.
Die film klinkt interessant, ga ik zeker ook downloaden
Ik nietquote:
het leeft weer!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:33 schreef Dingest het volgende:
Wat is hier gaande zeg?![]()
Nog 'even' vlug het huis een beetje aan kant gemaakt zodat we donderdag niet in een zwijnenstal aankomen. Was een slecht idee om vanavond pas te beginnen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ff lekker baggeren jongens, de mod is op bed
Door dat eyafjallajokull ding ?? ik lees net dat die steenpuist weer lekker aan asbraken isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:55 schreef Barcaconia het volgende:
Weer een Mercedes in de OPGeen kurzhauber, maar het is iig een Mercedes.
Ik was dus even iemand van het vliegveld halen. Even werd een beetje langer, het vliegtuig had 5 uur vertraging waardoor ik nu pas net thuis benGvd.
Jep, ik ga Pathfinders spotten in de regioquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:55 schreef Anne het volgende:
Zo. Jij bent vroeg op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, ik ga Pathfinders spotten in de regio
Dus nu mag je het in je eentje gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nope.. kwestie van met de vuist op tafel beucken, de dames gaan gewoon mee; ik doe de buitenkant, en hun de binnenkant, niet aanstellenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus nu mag je het in je eentje gaan doen?
welke dames eigenlijk? je vrouw en?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope.. kwestie van met de vuist op tafel beucken, de dames gaan gewoon mee; ik doe de buitenkant, en hun de binnenkant, niet aanstellen![]()
Ik heb hem daar gevonden, en mij horen ze ook niet
Succes![]()
Mijn vrouw en zijn vriendin (waren niet getrouwd), en hij was mijn schoonpaps, en tevens de ex eigenaar van de AMGquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:53 schreef Anne het volgende:
[..]
welke dames eigenlijk? je vrouw en?
en wie was hij?
whaa waar heb je die trol vandaanquote:
oh is dat vandaag?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen allemaal!Wat kunnen jullie spamgeiten zijn zeg
![]()
Oh, en Sjoerd, ik ken ook alleen Alex maar van alle mensen die hier posten
![]()
Vandaag een vrijgezellenfeest van een vriendin, we hadden bijna een stripper geregeldMaar goed, moet er zo al vandoor dus een fijne dag allemaal!
whehehquote:
Ook een slapende Lipje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb meer foto's van lipje, en hij staat overal even chamant op
Nee, ondanks dat we ooit in dezelfde ruimte hebben geslapen, heb ik daar geen fotos van gemaaktquote:
Neequote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Al-FistyJij bent ook naar Wassenaar neem ik aan?
Eindelijk eens een terreinwagen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
NeeIk ga zo op pad om een potentieel nieuw vervoermiddel te bekijken
Heeft ie je moeder al ingeruild voor een verwijfde nicht?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn pa had een hoge Toyota gezien die m wel aanstond. Dacht ik dat het een mooie 4-deurs RAV4 was.. Is het een 3-deurs Funcruiser..
ik ken het gevoel... je weet dat het troep is,maar je blijft het kopen omdat andere auto's je echt niet gelukkig makenquote:
Ze heeft wel een kort pittig kapselquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heeft ie je moeder al ingeruild voor een verwijfde nicht?![]()
[..]
ik ken het gevoel... je weet dat het troep is,maar je blijft het kopen omdat andere auto's je echt niet gelukkig maken
Sorento zal wel niet, die zijn echt duur om te hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn ouders zijn uiteindleijk voor de Kia Sorento of Sportage gegaan, ik ken die twee nooit uit elkaar. Wel een kek ding.
Ik heb nogal last van olieverbruik. Nou loopt dit nog bij de garage, maar hierdoor ben ik Alfa inmiddels wel weer beu.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:17 schreef PeuRac het volgende:
wat is er mis met de 147 dan? Zo lang heb je em toch nog niet?
Lijkt wel een beetje op een oude Toyota BJquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb het ff opgezocht, toch een SorentoDat ik niet zo veel geld heb wil niet zeggen dat mn ouders ook arm zijn he?
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar ik vind deze Kia leuker, de Retona
Huh wat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Al-FistyJij bent ook naar Wassenaar neem ik aan?
Hmm, dat feest gaat weer aan mijn neus voorbijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
wel rustig hier nu iedereen in Wassenaa rmet elkaar ligt te fisten
Neuh, het weer in Chicago was zo slecht dat vliegtuigen niet op konden stijgen voor connecties naar kleine vliegvelden. Gvd, ik zat om 6.30 daar te wachten, staat er "delayed". Ga ik naar de balie om te vragen of ze meer weten: "Ja, volgens onze gegevens komt het ding om 9.00 aan!" Ik denk kut, nouja maar ff een hapje eten en een pilsje pakken. Om 9 uur loop ik nog eens naar die balie, zeggen ze dat het 11.40 gaat wordenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Door dat eyafjallajokull ding ?? ik lees net dat die steenpuist weer lekker aan asbraken is![]()
mogguh allen![]()
Is t geen Starlet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type:
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Groot-Brittannië
Datum: 27 april 2010
Fotograaf/Bron: Odette Sprong
Bijzonderheden: foto genomen tijdens vakantie van Alex en Odette in Engeland
ik vermoed een Nissan Micra... wie weet het zeker?
Ik ben alweer terug! Vluggertje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
wel rustig hier nu iedereen in Wassenaa rmet elkaar ligt te fisten
nu je het zegt.. kenners in huis?quote:
En de foto's nu al in mn mailboxquote:
Voor mij nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef Barcaconia het volgende:
Is KEL niet een beetje een eng subforum?
Nieuwsgirigheid is geen reden tot toegangquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb er ooit een paar jaar terug eens toegang voor aangevraagd omdat ik benieuwd was. Nooit gekregen. Misschien vinden ze mij ook wel eng
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:52 schreef Anne het volgende:
2cv komt online en meteen slaat heel mijn MSN op hol.
[ afbeelding ]
De melding gaat ook niet meer weg.
Altijd al gedacht dat je een mooie vrouw nog niet eens zou herkennen als ze 3 meter van je vandaan is,maar het is dus ook nog zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar mijn nek is ook stuk. Nog steedsIk had vandaag de wielophanging van mijn wrak willen fixxen baldiebla, sputter, sputter, zeur.
Overigens kan ik mij niet herinneren Anne ooit IRL gezien te hebben.
Wie ? Namen, rugnummers, adressen en mobiele telefoonnummers graag !quote:
quote:Je weet wel dat Anne en ijsmeis dezelfde zijn he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wie ? Namen, rugnummers, adressen en mobiele telefoonnummers graag !
[..]
Echt ?
Die dame die naakt in KPD staat, door mij gefotografeerd masseert mij regelmatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel ook iemand die het goed kan
![]()
Je woont in Saffron ??quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Kwam me net een mooie V70 in saffron langsrijden![]()
Doe niet zo flauw, jij weet ook wel dat het de kleur isquote:
dan heb je dnek ik geen KPD rechten meerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:17 schreef 2cv het volgende:
Alex, je KPD-link werkt niet
Maar ik zal even een topic openen.
True, maar ik denk niet dat iedereen met de ledenvergaderingen te maken heeft, behalve de leden zelf?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:37 schreef 2cv het volgende:
Mail sturen is gratis. Clubblaadjes versturen niet
is het ook niet. Heb je enig idee hoe klein mijn douche is?quote:
Die wasbak en gigantische schaduw door de flitser en de matige badkamer bederven het allemaal een beetje ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:06 schreef Anne het volgende:
Wat heeft een kleine douche met de mooiheid van de foto te maken.
ik lag op de vloer onder de wasbak. Jij ooit een mooie foto in die positie gemaakt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:06 schreef Anne het volgende:
Wat heeft een kleine douche met de mooiheid van de foto te maken.
Vrouwen vertellen nooit wat ze vantevoren van plan zijn. En als ze het wel vertellen is het nog maar afwachten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik lag op de vloer onder de wasbak. Jij ooit een mooie foto in die positie gemaakt?![]()
En ik was niet echt voorbereidIk dacht dat ze een grapje maakte toen ze over naaktfoto's begon
Jong, wil jij eens ophouden met vrouwen over één kam scheren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vrouwen vertellen nooit wat ze vantevoren van plan zijn. En als ze het wel vertellen is het nog maar afwachten.
Ze vroeg van te voren anders erg duidelijk of ik ook naaktfotos van haar wilde maken. Of nou ja, bdsm foto's dusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vrouwen vertellen nooit wat ze vantevoren van plan zijn. En als ze het wel vertellen is het nog maar afwachten.
zijn moeder is een vrouw!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Jong, wil jij eens ophouden met vrouwen over één kam scheren.
Jij bent wel de laatste die iets van vrouwen af weet.
Dat ook ja.quote:
Omdat ik een man ben zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Jong, wil jij eens ophouden met vrouwen over één kam scheren.
Jij bent wel de laatste die iets van vrouwen af weet.
Lego !quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen en terreinwagens, wat wil je nog meer in het leven?
Definieer 'dichtbij'.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat je in geen 10 jaar een vrouw van dichtbij heb gezien?
hey, nu wordhet interessant. Definieer 'man' dan eens?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent niet mijn definitie van een man in ieder geval.
Jij bent hetero he ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent niet mijn definitie van een man in ieder geval.
Die nekklachten had ik vantevoren al.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je nekklachten van als je met je neefje speelt. Of zo.
Dan is het minder dan 10 jaar geleden hoor. Een jaar of 8 ofzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met je opgesteven piemel in haar soppend geslachtsorgaan. Alles wat verder weg is telt niet.
dat zei je ook toen ik je 4 jaar geleden leerde kennen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan is het minder dan 10 jaar geleden hoor. Een jaar of 8 ofzo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
Jezus; niveautje weer zeg![]()
Is het volle maan ofzo ??
Conclusie: ik kan nu veel beter tellen en rekenen dan toen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zei je ook toen ik je 4 jaar geleden leerde kennen.
Je zei toen ook "volgend jaar rijdt mn eend weer"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Conclusie: ik kan nu veel beter tellen en rekenen dan toen.
Meer bewijs voor hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zei toen ook "volgend jaar rijdt mn eend weer"
Volgens mij wel. Open er desnoods een topic over.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vraag me trouwens nog steeds af waarom je dat met dt zei, volgens mij is dat grammaticaal namelijk niet correct.
Nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Meer bewijs voor hetzelfde.
[..]
Volgens mij wel. Open er desnoods een topic over.
Ik weet nog genoeg, een succesvol bedrijf, mooi huis, zijn wat voorbeelden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen en terreinsportwagens, wat wil je nog meer in het leven?
Als je dat allemaal hebt is niks bijzonders meer, lijkt mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet nog genoeg, een succesvol bedrijf, mooi huis, zijn wat voorbeelden.
Waarom niet? Er is zoveel om van te genieten, in mijn chauffeurs periode genoeg mensen ontmoet die alles zouden hebben, maar die konden juist de kleine dingen ook nog waarderen. Zij genoten misschien nog wel meer van het leven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je dat allemaal hebt is niks bijzonders meer, lijkt mij.
heb ik beide alquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet nog genoeg, een succesvol bedrijf, mooi huis, zijn wat voorbeelden.
Stupidquote:
Dat klopt bij een BV/NV (is toch niet van jou)/VOF (ten dele), maar in de praktijk, is het zelfs bij een BV zo dat als je meer winst maakt, je ook meer inkomen hebt als directeur/eigenaar. En afhankelijk van de hoeveelheid omzet en/of winst, kan je het soms beter inkomen/loon noemen en soms winst.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, je moet gewoon inkomen voor jezelf inclaculeren, en neit afhankelijk laten zijn van de winst. Dan verneuk je je winst namelijk. je prive Inkomen is personeelskosten voor je onderneming. winst is wat je over houd.
*Meldtquote:
Oorlog is niet waar ik naar zoek. Winstoogmerk welquote:Op zondag 9 mei 2010 03:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben een hippie
voer eendjes, geen oorlog
Ik had een goed gesprek met iemand in een andere tijdzone (Limburg)quote:Op zondag 9 mei 2010 03:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oorlog is niet waar ik naar zoek. Winstoogmerk wel
Wat doe jij nog online op dit tijdstip trouwens?
ditquote:Op zondag 9 mei 2010 04:22 schreef Barcaconia het volgende:
Baarn, das nie zo ver.k Wat is de bergersmeeting?
Gefeliquote:Op zondag 9 mei 2010 04:27 schreef Alexxxxx het volgende:
per ongeluk mijn 100.000e post gezet, die wilde ik voor morgenaochtendbewaren, en voor in mn memberzz topic
nah, boeiend
truste
quote:
quote:
Dat is wel leuk, maar heb dus ff geen vervoer, lang geleden dat wij elkaar hebben gezien. Als iemand me dan van een station kan oppikken ofso, kom ik wel langs.quote:
Waar woon je nu eigenlijk?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, maar heb dus ff geen vervoer, lang geleden dat wij elkaar hebben gezien. Als iemand me dan van een station kan oppikken ofso, kom ik wel langs.
Utrecht, bijna in het centrumquote:
Nou........ vanaf station Baarn is het "iets" verder lopen dan 5 minutenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef PeuRac het volgende:
Ooh ik kan de trein naar Baarn wel pakken, dat is geen probleem. T station is nog geen 5min lopen voor mij en de trein zal er 15-20min over doen denk ik.
koffie junkiequote:
Klopt.quote:
quote:
Prettige reis, zonder vertragingenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klopt.
[..]Dankje! Ik moet nog heul veul doen, over 2.45 uur moet ik naar het vliegveld en ik moet mijn halve appartement nog overhuizen
En dan ga ik zitten Fok!ken
²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Prettige reis, zonder vertragingen
Hier is het niet veel beter helaas. Trui is dus al ingepakt en aangetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Ik vind d'r welquote:Op zondag 9 mei 2010 15:34 schreef Alfisti het volgende:
Arme SD toch.......... moeten samen werken met Anne![]()
* Alfisti rent hard weg
ETA @ Schiphol ??quote:Op zondag 9 mei 2010 15:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hier is het niet veel beter helaas. Trui is dus al ingepakt en aangetrokken
Wegwezuh dan !!quote:Op zondag 9 mei 2010 16:19 schreef Barcaconia het volgende:
Maandag rond 8 uur geloof ik.
Belt mijn chauffeur voor het vliegveld net op dat hij eerder komt. Kutzooi, ik haast me kapot hier
Ghehehe praat geen poepquote:Op zondag 9 mei 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
opeldraak als mod, wat een verrassing, zag ik helemaal niet aankomen!
quote:Roberto Meyer, architect van onder andere het ING hoofdkantoor ('de schoen' langs de Amsterdamse ringweg A10), is samen met Bernhard van Oranje in een exclusieve Alfa Romeo 8C 2300 le Mans, de 2010 editie van de Mille Miglia gestart.
.............
Aan de 2010 editie doen meerdere oude Alfa Romeo’s mee waaronder de 8C 2300 tipo le Mans van Berhnard van Oranje en Roberto Meyer. De auto uit 1931 heeft een rijke race historie en is uitgerust met een 180 pk sterke 8-cilinder motor.
Wat een supermooie kleur roodquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
opeldraak als mod, wat een verrassing, zag ik helemaal niet aankomen!
Hij wil notes !!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:34 schreef Alfisti het volgende:
Arme SD toch.......... moeten samen werken met Anne![]()
* Alfisti rent hard weg
* Alfisti aaitquote:
quote:de deawoo matiz is eigenlijk door fiat getekend.
dit zou destijds de seicento worden , op het laatste moment is dit model verkocht aan deawoo, die er 2 deuren bij in geplakt hebben.
Is BB ook in boekvorm verkrijgbaar dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
prototype staatinderdaad ook in mijn kleine-auto-bijbel
Hihi, cute!quote:
Izh?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:35 schreef Alfisti het volgende:
En Lexxx weet vast wel wat voor auto dit is
[ afbeelding ]
Doet me heel erg aan een sexspeeltje denken?quote:
Zou heel goed kunnenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen ideeSchijnt af fabriek zo te zijn?
Hee!quote:
quote:Gaan we nu een grijze-stationwagon-die-vaak-kapot-gaat-club oprichten Fristi?
Mijn 111 ging 180quote:Op zondag 9 mei 2010 20:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hee!Deze mag wel harder dan 100km/h
![]()
[..]Nu moet ik lipje en bara nog overhalen om een andere auto te kopen.
volgens het boekje 138, maar ik kwam er laatst tot mn schrik achter dat ik 150 reedquote:
Zuipen als een malle zekerquote:
Ik durf voorlopig niet eens voorbij de 120 met de AXquote:
Gewoon planken en kijken wat er gebeurtquote:Op zondag 9 mei 2010 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik durf voorlopig niet eens voorbij de 120 met de AX.. Vooral niet als er vrachtwagens ingehaald moeten worden. Trillen merk ik weinig van, maar koersvast is ie niet
. Maar mag morgen de Astra mee als ik naar Utrecht ga, rijd toch wat lekkerder
![]()
Oh ga ook nog wel een keer op een rustig tijdstip even gassenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon planken en kijken wat er gebeurt
ja, dat vind ik zon rare weg he... De laatste tijd natuurlijk heel veel in Amersfoort geweest... Maar op de radio is ALTIJD fileop de A28.. maar ik heb nooit ergens last van? Nou ja, bij de afslag waar ik er af moest altijd ff, Hoevelaken,maar das ivm werkzaamheden.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh ga ook nog wel een keer op een rustig tijdstip even gassen.. A28 richting Zwolle is daar prima voor
Het is vooral op het stuk tussen Amersfoort en Utrecht. Bij Hoevelaken, Den Dolder en vlak voor Utrecht zit het meeste. Stuk tussen Amersfoort en Zwolle is vrij sporadisch dat het bij Nijkerk of bij Zwolle vast staat. Dus jij heb het gunstige stukquote:Op zondag 9 mei 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat vind ik zon rare weg he... De laatste tijd natuurlijk heel veel in Amersfoort geweest... Maar op de radio is ALTIJD fileop de A28.. maar ik heb nooit ergens last van? Nou ja, bij de afslag waar ik er af moest altijd ff, Hoevelaken,maar das ivm werkzaamheden.
Uit laten lijnen en eventueel bredere banden.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik durf voorlopig niet eens voorbij de 120 met de AX.. Vooral niet als er vrachtwagens ingehaald moeten worden. Trillen merk ik weinig van, maar koersvast is ie niet
. Maar mag morgen de Astra mee als ik naar Utrecht ga, rijd toch wat lekkerder
![]()
A28 is net als de spoorlijn Amersfoort-Zwolle een belangrijke verbinding naar het noordenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
had
en straks natuurlijk bij Meppel elke keer ellende
blijf over de A28 gaan he? Belangrijke uitvalsweg
Bredere banden? En de zuinigheid dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uit laten lijnen en eventueel bredere banden.
Geen flauw idee wanneer dat ding voor het laatst is uitgelijndquote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef 2cv het volgende:
Wanner is dat ding voor het laatst uitgelijnd dan ? Ik heb nog nooit een BX (dat is geen AX, ik weet het) op de uitlijnbank gehad waarbij er gemeld werd dat de sporing in orde was.
Da's mooi kud danquote:Op maandag 10 mei 2010 00:25 schreef PeuRac het volgende:
Boeh, vanmiddag lekker bij de finish van de Giro geweest, ding kwam zowat door mn straat heen, maar toch met mn eigenwijze kop bij de finish willen staan. Vervolgens geen fuck kunnen zien
Franse troep he ?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:34 schreef invine het volgende:
Opeens hangt het typeplaatje van clio aan 1 bevestigingspunt te bungelen
quote:
Vaag verhaal, en je hebt dat ding gehuurd ?? geleend ?? gestolen ?? bedacht ??quote:Op maandag 10 mei 2010 08:19 schreef kanovinnie het volgende:
Stel, een auto heeft volgens google een verbruik van 1 op 8,8, en als ik het benzineverbruik aan de hand van het benzinegeld wat ik moet betalen bereken en ik kom uit op 1 op 3, Kan dit dan kloppen of wordt ik dan getilt?
Het gaat overgens over een toyota rx-8 (met wankelmotor dus)
Meegereden met iemand, die nu met een achterlijke hoge rekening komt.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vaag verhaal, en je hebt dat ding gehuurd ?? geleend ?? gestolen ?? bedacht ??
Aha !quote:Op maandag 10 mei 2010 08:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meegereden met iemand, die nu met een achterlijke hoge rekening komt.
Te veel onder de 240 km/h? Rij je pas bij 240+ effiecient?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aha !... als je niet al teveel onder de 240 km.u bent geweest zou 1 op 3,5 best kunnen
![]()
Ik regel zulke dingen meestal als volgt: op de heenweg beginnen we met een volle tank, op de terugweg net voor huis gooi ik hem vol, en die rekening wordt gedeeld door het aantal inzittenden.. heb je ook nooit dit soort discussies achteraf
Neej slimpie; als je de hele weg aan het stampen bent geweest met het 'konvooi', zuipt de boel als een ketter natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Te veel onder de 240 km/h? Rij je pas bij 240+ effiecient?
En zo doen wij het ook, alleen gingen we met 3 auto's en heeft deze auto in mijn ogen voor niets gereden, en is er nog wat gezeur.
Oh, ik denk dat hij max 140 heeft gereden, niet 240quote:Op maandag 10 mei 2010 09:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neej slimpie; als je de hele weg aan het stampen bent geweest met het 'konvooi', zuipt de boel als een ketter natuurlijk![]()
mogguh Peu![]()
Ik ben pleite.. FF naar Rotjeknor![]()
LatorZ
Alweer terug; weer zo'n kut UZB die je voor JL laat komen terwijl ze geen werk voor je hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:39 schreef PeuRac het volgende:
Moguh Draakje, veel plezier in R'knor.
Mijn pa doet niet andersquote:Op maandag 10 mei 2010 12:21 schreef Marco001 het volgende:
ja, mijn pa ging vanochtend ook al op de motor weg..
Hmm nee ik ook niet, meestal betaald iedereen wel gewoon gedeelte. Maar als ze me een rondje in de kroeg geven vind ik het ook primaquote:Op maandag 10 mei 2010 12:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb nooit last van gezeik met benzine, krijg meestal meer dan ik heb verbruikt.. Lange stukken doen we gewoon paar euro de man en voor korte dingen geven ze maar wat te drinken in de kroeg
. Maar sommige vrienden geven gewoon eens in de zoveel tijd 10-20 euro, omdat ik best vaak voor iedereen rijd
Tankbonnetje vragen. Als meneer met een rekening komt, mag hij ook met bewijsstukken komen.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meegereden met iemand, die nu met een achterlijke hoge rekening komt.
Tof toch ? Heb ik ook een keer gehad toen ik achter m'n vorige BX een ACAdiane door het halve land gesleept hebquote:Op maandag 10 mei 2010 12:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb nooit last van gezeik met benzine, krijg meestal meer dan ik heb verbruikt.. Lange stukken doen we gewoon paar euro de man en voor korte dingen geven ze maar wat te drinken in de kroeg
. Maar sommige vrienden geven gewoon eens in de zoveel tijd 10-20 euro, omdat ik best vaak voor iedereen rijd
Ik eigenlijk ook niet als het geen ongelofelijk baggerweer isquote:
Ik durf al amper te fietsen als het echt glad isquote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet als het geen ongelofelijk baggerweer is![]()
Toen we nog maar 1 auto hadden reed ik ook gewoon als het gesneeuwd en/of geijzeld had, nu nog wel eens voor de leut, maar meestal pak ik dan een blik, da's toch nét FF lekkerder
Ja wij hadden sinds 2 jaar 1 auto dus toen moest die welquote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet als het geen ongelofelijk baggerweer is![]()
Toen we nog maar 1 auto hadden reed ik ook gewoon als het gesneeuwd en/of geijzeld had, nu nog wel eens voor de leut, maar meestal pak ik dan een blik, da's toch nét FF lekkerder
Is het erg dat ik Rapalje alleen hiervan ken?quote:
Ik strooi en ruim die troep hier voor de deur zelf op, tot het dichtsbijzinde gras, en vanaf daar lukt het prima op noppenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:45 schreef invine het volgende:
[..]
Ja wij hadden sinds 2 jaar 1 auto dus toen moest die welnu heb ik een auto gekocht en is die een paar keer in de winter met mij mee gereden naar zijn werk want hij kwam hier de straat niet uit
ze strooien hier niet, vind je het gek op een zandpad in the middle of nowhere
Nee, die ishet bekendst.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is het erg dat ik Rapalje alleen hiervan ken?
En net weer terug uit Deutschland, moesten jullie nou echt 2 topics vol typen?!
Denk dat het een goede 100m is. En vastgereden vaak dus dat is extra glad.. nee daar wil je niet met de motor overheen! Hij gebruikte vorig jaar wel is zijn zijspan maar dat was funest eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik strooi en ruim die troep hier voor de deur zelf op, tot het dichtsbijzinde gras, en vanaf daar lukt het prima op noppen![]()
Als het echt een pokke eind is wat je dan elke keer zelf moet doen ben je dat ruimen ook snel zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |