Klopt, Danielle was inderdaad niet goed genoeg. Maar BB zijn keer op keer zo ongelofelijk veel slechter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
Danielle, je was gewoon niet goed genoeg... Jammer dat je dat niet zelf in ziet...
Leuk dat je er wasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Laysa het volgende:
Mooi! Ke! Danielle dr uit....tot de volgende keer
Niet met je eens. Ik heb weinig met BB, maar ik vond dat ze een goede act hebben neergezet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
En beide doen ze niet goed. Kunnen ze beter 1 van de 2 doen.
Qftquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef Karina het volgende:
OK, Danielle is niet mijn favoriet, maar ik had liever gezien dat Dony of Kelvin eruit was gegaan, vooral Dony vond ik echt vreselijk.
Zo gay zie je ze niet vaak nee.quote:
Ik wilde hier iets op antwoorden, maar denk dat de whiskey de overhand neemt, dus zeg maar nietsquote:
quote:
Ow dat is ook absoluut waar! Alleen hebben zij er nog best vaak een vermakelijke act bij...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Klopt, Danielle was inderdaad niet goed genoeg. Maar BB zijn keer op keer zo ongelofelijk veel slechter.
Vocaal wel iig. Ze hebben die show met twintig mensen en een motor echt nodig....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Klopt, Danielle was inderdaad niet goed genoeg. Maar BB zijn keer op keer zo ongelofelijk veel slechter.
Wendy is echt de slechtste presentatrice ooit. Zelfs Tooske is beter.... Hell, zelfs Elize....quote:
Volledig mee eenschquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef Karina het volgende:
OK, Danielle is niet mijn favoriet, maar ik had liever gezien dat Dony of Kelvin eruit was gegaan, vooral Dony vond ik echt vreselijk.
Haha, doe hem pm-en dan, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde hier iets op antwoorden, maar denk dat de whiskey de overhand neemt, dus zeg maar niets![]()
Oh dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde hier iets op antwoorden, maar denk dat de whiskey de overhand neemt, dus zeg maar niets![]()
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
volgende week kelvin eruit?
ja, nog steeds drol.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?
Wat precies? De danspassen die niet gelijk en slecht uitgevoerd zijn of de valse stemmen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet met je eens. Ik heb weinig met BB, maar ik vond dat ze een goede act hebben neergezet.
Nou ja, Dony bracht wel de zaal in beweging.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef henrydg het volgende:
Daniëlle was qua zang veel beter dan de BadBoyz. En sowieso had die stomme Dony er uit gemoeten
Mathijs?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Dony vandaag ook eruit, en dan Mathijs er weer in
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Maartel het volgende:
Danielle had niets speciaals, maar ik wil toch onderhand eens van die Bad Boyz af..
Niet dat het uitmaakt, die zullen hoe dan ook nog wel een paar maanden TMF bevuilen en Hitkrant sletjes vermaken.
Mathijsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Dony vandaag ook eruit, en dan Mathijs er weer in
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Karina het volgende:
Nou doei tot volgende week weer, dan hopelijk Dony opzouten.
Zeker de werkkleding voor haar bijbaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Karina het volgende:
En dat pakje van Stacey, ik kan er echt niet over uit, hoe verzin je het.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |