komt door angelaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Viespeuk, zit je daar de hele tijd op te letten.
Klopt, Danielle was inderdaad niet goed genoeg. Maar BB zijn keer op keer zo ongelofelijk veel slechter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
Danielle, je was gewoon niet goed genoeg... Jammer dat je dat niet zelf in ziet...
Leuk dat je er wasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Laysa het volgende:
Mooi! Ke! Danielle dr uit....tot de volgende keer
Niet met je eens. Ik heb weinig met BB, maar ik vond dat ze een goede act hebben neergezet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
En beide doen ze niet goed. Kunnen ze beter 1 van de 2 doen.
Qftquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef Karina het volgende:
OK, Danielle is niet mijn favoriet, maar ik had liever gezien dat Dony of Kelvin eruit was gegaan, vooral Dony vond ik echt vreselijk.
Zo gay zie je ze niet vaak nee.quote:
Ik wilde hier iets op antwoorden, maar denk dat de whiskey de overhand neemt, dus zeg maar nietsquote:
quote:
Ow dat is ook absoluut waar! Alleen hebben zij er nog best vaak een vermakelijke act bij...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Klopt, Danielle was inderdaad niet goed genoeg. Maar BB zijn keer op keer zo ongelofelijk veel slechter.
Vocaal wel iig. Ze hebben die show met twintig mensen en een motor echt nodig....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Klopt, Danielle was inderdaad niet goed genoeg. Maar BB zijn keer op keer zo ongelofelijk veel slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |