Ja, je weet dat er reclames komen, daar kun je over klagen, maar het is nu eenmaal zoquote:
Nou, tofquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
Die 4granted-gasten mogen wel ff Alexandra interviewen
Nou het is toch wat zeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
you and me and we need no sun anymore. it will be us, just the 2 of us giving earth all she needsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mijn gouden herzchen![]()
Zo authentiek als wij zijn....
Nou, eens kijken of we daar over twintig jaar nog wat van horen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
optreden
pauze
uitslag
de laatste 2 optreden
bitchfight juries
1 gaat weg
afgelopen
Is magisch, dus gaat vast goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Heb ik al...
pas je op de tent?
Weet niet hoe brandbestendig magisch doek is...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, je weet dat er reclames komen, daar kun je over klagen, maar het is nu eenmaal zo
Het stond al in een post boven jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik wist niet dat na de reclame en een act wéér reclame zou komen.
Anders had ik niet geklaagd...
Ja maar niet met pruikjes opquote:
playmobiel heerst jahquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:05 schreef Karina het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, het engels van playmobiel is niet slecht.
de eerste keer x-facor van haar deed ze nog mee als Alexander?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
pffff Alexandra is niet echt een schoonheid.....
idd net een travo
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
pffff Alexandra is niet echt een schoonheid.....
idd net een travo
Ja hoorquote:
omygod, de teleurstellingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:06 schreef gniffie het volgende:
Arghh de pfafss moesten 5 min geleden al beginnen
quote:
Ik kan er niet van genieten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:06 schreef miieejj het volgende:
wat vinden jullie van de jurk van wendy ? + haar kapsel...
d'r boobies vallen d'r uit .. ze heeft toch nog van die zwangerschap dinger
Oh prachtig! Een bundel it is!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
you and me and we need no sun anymore. it will be us, just the 2 of us giving earth all she needs
natuurlijkquote:
your place over 2 weken toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh prachtig! Een bundel it is!
Maaike
Ze is het gewend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |