Goed punt, dat wel.quote:
op naar de 100quote:
uhmquote:
Prima maat.quote:
Wies dat?quote:
Carlo doet de stem ook goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja he haha!
Maar haar accent is echt te slecht
ik zeg niksquote:
Ja is die er? Ik dacht hem al in het publiek te zien zitten achter Erik.quote:
Dony en Daniellequote:
Oh herzchen wat poetisch! Je zou bundels moeten uitbrengenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
jouw warme lach verwamt mijn hart alsof ik al op bali zat he
quote:
Daar is al een reeks overquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
kleiner is ook fijn hoor.
ik zit niet met groot of klein, als t maar past bij de vrouw
Ik zeg niets over andere matenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
kleiner is ook fijn hoor.
ik zit niet met groot of klein, als t maar past bij de vrouw
werd net geinterviewdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja is die er? Ik dacht hem al in het publiek te zien zitten achter Erik.
Danielle gaat neit wegquote:[..]
Dony en Danielle
Was wel wat voor Kelvin geweestquote:
quote:
ik en poetisch?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh herzchen wat poetisch! Je zou bundels moeten uitbrengen![]()
Maar als ik net zo hartverwarmend ben als Bali hoef jij dus niet op vakantie...
quote:
Laatste fles of glas?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, wanneer ging je nu?
*ineens bedenkt dat ie nog 1,5 uur heeft voor zijn F1 team
en dan een andere fles?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:26 schreef Marlalala het volgende:
Laatste wijntje dan...
*knippert met wimpers en zucht*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ik en poetisch?
t ligt dan hooguit aan de muze die me die woorden doet opschrijven. mij poetisch noemen is teveel eer. schenk die eer aan de muze
de reis is al geboekt, anders...
Wat een toeval, wonen jullie in dezelfde tent?quote:
maandag, en ty idd. was ik alweer vergeten ff snel wisselen nogquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, wanneer ging je nu?
*ineens bedenkt dat ie nog 1,5 uur heeft voor zijn F1 team
mathijf?quote:
Je doet nog wel mee?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
maandag, en ty idd. was ik alweer vergeten ff snel wisselen nog
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een toeval, wonen jullie in dezelfde tent?
quote:
Echt? Niet eens voor mij alleen?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef Dizer het volgende:
Wat een teleurstellende avond. Slechte nummers en matige optredens. De enige die mij heeft verast en goed was dat is Kelvin!
Natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Staat echt een megalange rij bij de wc en ik moet natuurlij plasen
oh, je mag wel plassen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
zo dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee me nichtje moest roken, dus ging even mee
Wat een teleurstellende avond. Slechte nummers en matige optredens. De enige die mij heeft verast en goed was dat is Kelvin!
Daar ben je vrouw voor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Kelvin?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef Dizer het volgende:
maar ik heb nog niet genoeg materiaal voor een bundel. geef me nog enkele weken en we schrijven een hele reeksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
*knippert met wimpers en zucht*hartje toch.
Dan schrijf ik wel een bundel
O nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt kreeg je uitstel, maar helaas..
Pff ja haha. Ben nog niet eens aan dat derde glas begonnen en heb het warrrrrrmquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat eten he
(Te)veel drinken op een nuchtere maag is niet goed
nu denk ik er ineens aan, maar zonder die post van jou dus niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pff ja haha. Ben nog niet eens aan dat derde glas begonnen en heb het warrrrrrm
Mijn ideequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm, dat snap ik ook niet helemaal. Zeker het geluid niet aan gehad.
Oh we kunnen ook samen boeken schrijven jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik heb nog niet genoeg materiaal voor een bundel. geef me nog enkele weken en we schrijven een hele reeks
Dan doe je wat uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pff ja haha. Ben nog niet eens aan dat derde glas begonnen en heb het warrrrrrm
Ik heb sowieso niks met Kelvin, misschien dat het dat ook wel een beetje is..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm, dat snap ik ook niet helemaal. Zeker het geluid niet aan gehad.
Ik vind het een groot drama die Kelvinquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met Kelvin, misschien dat het dat ook wel een beetje is..
maar ik vond het echt slecht vandaag
En ik dacht er weer aan door jouw postquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
nu denk ik er ineens aan, maar zonder die post van jou dus niet.
en dat was waar ik op doelde in die pm van me tijdje terug
Dat moet haast wel, want het klonk op tv echt slecht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
dan klinkt het vast anders in de studio!
quote:
jij en ik, samen bestormen de we cd en de boekenmarkt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh we kunnen ook samen boeken schrijven ja![]()
We zijn tenslotte multi-talenten
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, want het klonk op tv echt slecht.
ter controle: charmed_angel, hoe vond je Sumera?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
Dat moet haast wel, want het klonk op tv echt slecht.
Same herequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Als er geen Fok! was betwijfel ik eigenlijk of ik uberhaupt wel zou kijken. Vooral dit wachten op de uitslag is zo boring.
Ik kom niet meer bij van jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ja dat wel! Al moet ik even wennen aan die warme prikkelende sensatie in mijn tenen....
en van Dony?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:35 schreef ranja het volgende:
[..]
ter controle: charmed_angel, hoe vond je Sumera?
en ik moet pas na e uitzending langskomenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ja dat wel! Al moet ik even wennen aan die warme prikkelende sensatie in mijn tenen....
Eigenlijk wel goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:35 schreef ranja het volgende:
[..]
ter controle: charmed_angel, hoe vond je Sumera?
quote:
Zei ik alquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed
En nee ik maak geen geintje
Iigt er soms een snurkende vent aan je voeten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Marlalala het volgende:
[..]
maar echt hoor!
het kietelt een beetje
Mee eensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef Karina het volgende:
Die backstage show is ook niet meer leuk, zonder Whatever.
Ik zou wel ff wat aandoen als de pizzabezorger komtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Marlalala het volgende:
[..]
de verwarming, maar die mag wel uit ja....
Woon jij in Spanje of zo, hier is het KOUD, ik heb zelfs de verwarming alweer aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Marlalala het volgende:
[..]
de verwarming, maar die mag wel uit ja....
nee, we zijn nu offcieel niet meer on speaking terms...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Iigt er soms een snurkende vent aan je voeten?
zie je wel dat het in de studio anders klinkt. Kelvin was dus bar slecht, neem het maar aan van de tv kijkersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk wel goed
En nee ik maak geen geintje
ik snurk niet, maar lig wel aan dr voeten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Iigt er soms een snurkende vent aan je voeten?
Ja maar....alsof mijn keuzes zo goed zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
true, true.
maar ik wil jullie niet benadelen met mijn eigen vergeetachtigheid
Wij gooien Remlof er toch ook niet uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
true, true.
maar ik wil jullie niet benadelen met mijn eigen vergeetachtigheid
Dat is voor mevrouw Burke denk ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Geen idee maar ze zetten die windmachine weer neer hier
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
nee, we zijn nu offcieel niet meer on speaking terms...
al is snurken niet praten
En Dony gaat weer klapperen?quote:
hmm, k.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar....alsof mijn keuzes zo goed zijn![]()
Ik lig er ook elke race uit, je deed het hartstikke goed
![]()
Gewoon terug puur voor de gezelligheid
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
k, zie reply op kallyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Wij gooien Remlof er toch ook niet uit
Het gaat om de lol uiteindelijk he
En dat ook jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Wij gooien Remlof er toch ook niet uit
Het gaat om de lol uiteindelijk he
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ik snurk niet, maar lig wel aan dr voeten.
marlalala
Welnee het is een spelletjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, k.
D pm t ww weer als ik terug mag
maar niet boos worden als ik jullie rank verpest he
Laten we het hopenquote:
you have a wiwiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, k.
D pm t ww weer als ik terug mag
maar niet boos worden als ik jullie rank verpest he
Haha nee dat niet maar het is wel warm hier pfffquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Woon jij in Spanje of zo, hier is het KOUD, ik heb zelfs de verwarming alweer aan.
wow, over 2 als ik terug ben gaan we samen naar de finale van x factor kijken. bespaart me de tijd om in de tussentijd te reizenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Herzchen, jij mag op ieder tijdstip langskomen
Inside infoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet mooi... vond het niet om aan te horen eigenlijk, die kopstem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef Dizer het volgende:
Nee Kelvin deed het super. Lekker gezongen, mooie stem... en zo iets moeilijks doen toch goed neerzetten.. mijn complimenten
Ik ben het er eerlijk gezegd mee eens. Ik vind hem niet super, maar vond hem veel beter dan de meeste.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef Dizer het volgende:
Kijk, Kelvin had eigenlijk de moeilijkste nummer van allemaal. En ik vond dat ie het zeker goed heeft gedaan. Ja het is heel makkelijk om te zeggen dat Sumira en Jaap zo goed zijn, maar daar was niks verrassend aan. Ze deden het goed maar redelijk saai.
Nee Kelvin deed het super. Lekker gezongen, mooie stem... en zo iets moeilijks doen toch goed neerzetten.. mijn complimenten
Die van mij scharrelt buiten. Hij kwam laatst pas om 3 uur thuis, 's nachts! Hij was ook warm en hij rook vreemd.....Toen wilde hij heel brutaal bij me komen liggen maar ik heb hem weggekekenquote:
Prima, als je me niet komt vertellen dat je Bad Boyz geweldig vondquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet mooi... vond het niet om aan te horen eigenlijk, die kopstem.
En dat Angela zegt dat een kopstem altijd schel is.... luister eens Prince.
Maar het 2e vond ik toch wel goed..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet mooi... vond het niet om aan te horen eigenlijk, die kopstem.
Nou buiten dat, hoor jij de beegees wel een schel zingen, of je het mooi vind of niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het over je katquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die van mij scharrelt buiten. Hij kwam laatst pas om 3 uur thuis, 's nachts! Hij was ook warm en hij rook vreemd.....Toen wilde hij heel brutaal bij me komen liggen maar ik heb hem weggekeken
Ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
wow, over 2 als ik terug ben gaan we samen naar de finale van x factor kijken. bespaart me de tijd om in de tussentijd te reizen
Nooit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:44 schreef Dizer het volgende:
Prima, als je me niet komt vertellen dat je Bad Boyz geweldig vond.
Normaal vind ik hem niet de beste en ben ik Jaap en Sumira fan. Maar vorige week en deze week is hij gewoon een van de beteren!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Ik ben het er eerlijk gezegd mee eens. Ik vind hem niet super, maar vond hem veel beter dan de meeste.
Ik woon 6 hoog, ze mogen niet buitenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die van mij scharrelt buiten. Hij kwam laatst pas om 3 uur thuis, 's nachts! Hij was ook warm en hij rook vreemd.....Toen wilde hij heel brutaal bij me komen liggen maar ik heb hem weggekeken
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
De mijne (de ene) wast zichquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik heb heul geen wiwiquote:
huh?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als ze niet gewend zijn om naar buiten te gaan is er niets aan de hand.
Dat moet ze altijd.quote:
Ja wie anders ligt er lief naast mij?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
De mijne (de ene) wast zich
Het gaat toch over katten he?
De kat van de buren vind het bij mij heel leuk schijnbaar, als ik de balcondeur open heb loopt hij/zij altijd naar binnen (of het broertje/zusje). En laatst was er eentje krols, wat een gemekker is dat zeg!quote:
2 weg, BBquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
optreden
pauze
uitslag
de laatste 2 optreden
bitchfight juries
1 gaat weg
afgelopen
Zo zal het gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
optreden
pauze
uitslag
de laatste 2 optreden
bitchfight juries
1 gaat weg
afgelopen
denk het nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Zo dat was de laatste keer dat we Sarina zagen
Zijn ze ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als ze niet gewend zijn om naar buiten te gaan is er niets aan de hand.
Krolse kattenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
De kat van de buren vind het bij mij heel leuk schijnbaar, als ik de balcondeur open heb loopt hij/zij altijd naar binnen (of het broertje/zusje). En laatst was er eentje krols, wat een gemekker is dat zeg!
Dat dus, ik gok dat de beargumentatie van de stemmen van de jury ook weer 20 minuten gaat duren dankzij Stacey.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
optreden
pauze
uitslag
de laatste 2 optreden
bitchfight juries
1 gaat weg
afgelopen
Wanneer dan nog een keer?quote:
Mine! Ik heb genoeg dansruimtequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
your place or mine
en ik heb meteen een idee voor onze golalala act
Nee over mijn vriendjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
De mijne (de ene) wast zich
Het gaat toch over katten he?
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ty,
we all go down together is wat t wordt he
Echt we hadden er 1 thuis waarmee we zo snel mogelijk naar de dierenarts zijn gegaan om haar "te laten helpen"... we konden er niet door slapenquote:
Ssssstquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mine! Ik heb genoeg dansruimteen glitters...
[..]
Nee over mijn vriendje
Oh, die mag ook overgeslagen worden.quote:
Ja afschuwelijk hè!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt we hadden er 1 thuis waarmee we zo snel mogelijk naar de dierenarts zijn gegaan om haar "te laten helpen"... we konden er niet door slapen
Je vriendje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mine! Ik heb genoeg dansruimteen glitters...
[..]
Nee over mijn vriendje
cool, maar wilde geen blok aan t been zijn enzo he.quote:
Ik heb broer en zus, en hem laten helpen, maar zij gaat ook damn wat kan die tekeergaan zegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt we hadden er 1 thuis waarmee we zo snel mogelijk naar de dierenarts zijn gegaan om haar "te laten helpen"... we konden er niet door slapen
Nou ja vooruit, omdat het Kally is.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die van mij doet een beetje vreemd, afstandelijk de laatste tijd.
Ligt niet meer op me
Jij vreest serieus dat Remlof jou voorbij komt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
cool, maar wilde geen blok aan t been zijn enzo he.
en niet op de bbq belanden als laagste score
ik had neefje en nichtje ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb broer en zus, en hem laten helpen, maar zij gaat ook damn wat kan die tekeergaan zeg
quote:
Er komen wel steeds meer mannen bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou ja vooruit, omdat het Kally is.
Uiteindelijk wonen we allemaal in dezelfde grote magische tent
In het begin was het nog best grappigquote:
en sommigen liggen dan in een suitequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou ja vooruit, omdat het Kally is.
Uiteindelijk wonen we allemaal in dezelfde grote magische tent
O mag het ineens welquote:
De broer en zus hier ook hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had neefje en nichtje ofzo
allebei toen laten helpen, maar hij kroop er voorheen gewoon op hoor
heb je het nu over Kevin?quote:
Ik heb 2 vreemdenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb broer en zus, en hem laten helpen, maar zij gaat ook damn wat kan die tekeergaan zeg
Dat wordt denk ik Rem, maar daar gaat het heul niet om, schaam jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
cool, maar wilde geen blok aan t been zijn enzo he.
en niet op de bbq belanden als laagste score
Hij had het over de beker, die ging naar Ajaxquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weten wie er kampioen is geworden is nauwelijks kennis. Het is knap als je het niet weet.
lol, ok dat gaat moeilijk worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jij vreest serieus dat Remlof jou voorbij komt?
Meteen door die pootjes als je ze aanraakt...maar steeds dat gerij tegen je aan pfff.....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In het begin was het nog best grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |