Oh, die mag ook overgeslagen worden.quote:
Ja afschuwelijk hè!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt we hadden er 1 thuis waarmee we zo snel mogelijk naar de dierenarts zijn gegaan om haar "te laten helpen"... we konden er niet door slapen
Je vriendje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mine! Ik heb genoeg dansruimteen glitters...
[..]
Nee over mijn vriendje
cool, maar wilde geen blok aan t been zijn enzo he.quote:
Ik heb broer en zus, en hem laten helpen, maar zij gaat ook damn wat kan die tekeergaan zegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt we hadden er 1 thuis waarmee we zo snel mogelijk naar de dierenarts zijn gegaan om haar "te laten helpen"... we konden er niet door slapen
Nou ja vooruit, omdat het Kally is.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die van mij doet een beetje vreemd, afstandelijk de laatste tijd.
Ligt niet meer op me
Jij vreest serieus dat Remlof jou voorbij komt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
cool, maar wilde geen blok aan t been zijn enzo he.
en niet op de bbq belanden als laagste score
ik had neefje en nichtje ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb broer en zus, en hem laten helpen, maar zij gaat ook damn wat kan die tekeergaan zeg
quote:
Er komen wel steeds meer mannen bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou ja vooruit, omdat het Kally is.
Uiteindelijk wonen we allemaal in dezelfde grote magische tent
In het begin was het nog best grappigquote:
en sommigen liggen dan in een suitequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou ja vooruit, omdat het Kally is.
Uiteindelijk wonen we allemaal in dezelfde grote magische tent
O mag het ineens welquote:
De broer en zus hier ook hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had neefje en nichtje ofzo
allebei toen laten helpen, maar hij kroop er voorheen gewoon op hoor
heb je het nu over Kevin?quote:
Ik heb 2 vreemdenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb broer en zus, en hem laten helpen, maar zij gaat ook damn wat kan die tekeergaan zeg
Dat wordt denk ik Rem, maar daar gaat het heul niet om, schaam jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
cool, maar wilde geen blok aan t been zijn enzo he.
en niet op de bbq belanden als laagste score
Hij had het over de beker, die ging naar Ajaxquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weten wie er kampioen is geworden is nauwelijks kennis. Het is knap als je het niet weet.
lol, ok dat gaat moeilijk worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jij vreest serieus dat Remlof jou voorbij komt?
Meteen door die pootjes als je ze aanraakt...maar steeds dat gerij tegen je aan pfff.....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In het begin was het nog best grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |